Auto-ongeluk ervaringen

Moderators: Dani, Polly, ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Nienke98

Auto-ongeluk ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 23:01

(Ik hoop dat dit topic hier zo goed staat)

Hallo bokkers,

Vandaag heb ik een auto-ongeluk gehad op de A15 rond 16:30/16:45. Misschien zijn een aantal van jullie er zelfs wel langs gereden.

Ik ben van achter aangetikt door een vrachtwagen, gaan spinnen, alle banen overgeschoten, de berm overgeschoten naar de andere banen, daar op een busje geknalt en toen terug de berm weer ingeslingerd waar ik tot stilstant kwam. Weet nog steeds niet precies wat en hoe het nou gebeurd is en wie ik allemaal geraakt heb.

Wonder boven wonder heb ik alleen wat schaafplekjes. Zal morgen wel ontzettend veel spierpijn hebben. Auto natuurlijk wel total loss.

Ik moest het even van me afschrijven. Ben zo ontzettend geschrokken. Besef me dat ik wel dood had kunnen zijn. Zijn er toevallig bokkers hier die iets soortgelijks meegemaakt hebben en dit willen delen? Ik wil in ieder geval niet te lang wachten met weer gaan autorijden voordat ik bang word.

It's amazing how fast your mood can change after you step in some water with socks on.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-20 23:51

Ghostattack schreef:
Was dit rond Tiel? Dan ben ik langs je gereden. Auto met aanhanger?

Sterkte!!

Bedankt allemaal!

Het was op de A15 richting de Maasvlakte ter hoogte van de Gadering. Ik sta op spieke.nl, daar kan je ook een beetje zien hoe erg de auto in de prak zat. Het was mijn vaders auto, ik heb geen eigen auto.

Brandweer, politie en ambu zijn ter plaatsen geweest. 2 getuigen waren al gestopt en hebben mij uit de auto geholpen. Daarna wel in de ambu nagekeken.

Maffe is dat ik zo in shock was dat ik wel de lichten heb uitgezet en de sleutel uit het contact heb gehaald, haha.

Zal morgen nog wel iets uitgebreider verslag doen.

It's amazing how fast your mood can change after you step in some water with socks on.

Nienke98

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-20 16:56

Bedankt voor alle lieve berichten!
Ik ben al lang blij dat alles goed is afgelopen. Ik was al niet de allergrootste held in het verkeer en ik geef mezelf erg de schuld van alles. Maar goed, het is gebeurd en ik leef nog. Baal wel als een stekker van de auto.

Heb een aantal blauwe plekken van mijn gordel en brand/schaafwondjes op mijn gezicht vanwege de airbag. Verder alles okay. Heb net de huisarts gebeld. Hoef niet langs te komen, maar ze hebben me wel uitgelegd wanneer ik aan de bel moet trekken.

Ben vannochtend met mijn vader naar het bergingsbedrijg gereden om alle dingen als paraplu's, kabeltjes, lifehammer etc. uit de auto te halen. Ik was mijn huissleutels kwijt, maar die lagen er gelukkig in. Mijn bril ben ik ook kwijt, die hebben we helaas niet meer gevonden. Dus meteen gebeld naar mijn opticien en nieuwe bril besteld. Terug naar huis heb ik autogereden en dat is goed gegaan. Snelweg nog niet geprobeert, dat komt nog wel.

Voor degene van jullie die benieuwd zijn hoe de auto er bij stond.

Afbeelding

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie