Wie wandelt er nog meer?

Moderators: ynskek, Mondy, Ladybird, Shanna, Hanmar, Princesj, Dani, Polly

SdaphneS

Re: Wie wandelt er nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-20 16:39

Ik had een paar pagina's terug een linkje gedeeld waarop staat welke gebieden afgesloten zijn. Misschien dat het daarop staat?

Right now, we are alive. And in this moment, I swear we are infinite.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 18:05

Afbeelding
Afbeelding

Hier ook weer een lekker stuk gelopen. Had alleen veel te warme kleding aan. Het waait hier behoorlijk dus ik dacht een warm windjack aan, maar moi in de zon en aan de wandel had ik het echt te warm.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-20 22:06

@Anouska wat is jouw derde foto voor iets. Ik heb er al een tijd naar gekeken, maar kom er niet achter haha.

@josewoos de bloemfotos van mij waren bij een basisschool. Hadden ze allerlei tulpen en narcissen staan. Dus niet eens een bloemenveld. :D

ik zou mij niet te warm kleden. Als je loopt is het snel te warm in de zon. Laagjes is het antwoord. *D

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-20 18:08

Fijn dat de loopkoker er nu af is.
Hopelijk kun je snel weer lekker buiten wandelen.

Hier vanochtend een kort rondje gedaan.
Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:27

Oh die sneeuw foto. Horror. Ik heb echt een hekel aan kou. Gisteravond ging ik nog even fietsen, maar had de kou onderschat. Het heeft hier ook gewoon nog even 7 graden gevroren vannacht. Brr.

Vanmiddag eindelijk weer eens een rondje gewandeld door het park. Ik fiets vooral nu. Dus een afwisseling met een wandeling was erg fijn. Ongeveer 5 km gelopen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 17:48

Bedankt, ik heb een nieuwe telefoon met fijne camera. Er zit een groothoeklens op en ook een macrocamera. Heb vier camera's, maar moet nog even ontdekken hoe het allemaal werkt. :)

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 22:22

Bedankt allemaal voor de leuke reacties! :D

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 20:24

Wat een fijne wandelingen zijn er weer gemaakt. Fijn dat jij ook een stuk kon lopen Lizzard.

Hier was het de hele dag bewolkt. En een harde wind. Nu pas begint het op te klaren en de wind wat te liggen.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 12:48

Wat tof!
Ik hoop vanmiddag een stuk te wandelen. Heb elke keer zo'n last van hooikoorts dat ik liever niet buiten kom. :+

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-20 17:51

Oh wat een plaatjes zetten jullie op de foto. Hele mooie omgeving zo te zien!

Zoals gezegd gistermiddag even gewandeld, 7 kilometer langs een natuurgebied bij Eelde/Paterswolde. Hier ligt een plas met eromheen wat moerasgebied, veel kikkers gezien en gehoord. Wat een geluid kunnen die maken!

En toen midden in het veld een hert. Foto helaas niet zo gelukt, net te ver weg maar super om tegen te komen. :D

Afbeelding

Afbeelding

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 19:56

Om aan te sluiten bij je erfenis Goof.
Ik was vandaag in een natuurgebied aan het wandelen waar geen honden mogen komen, omdat er wilde geiten en schapen lopen die het gebied begrazen. Om het gebied in te komen moet je over wild roosters waar bordjes hangen van verboden voor honden.

Vervolgens lopen wij in dit gebied en komt er ineens een hond op ons afstormen. Wij schrokken enorm. Blijken er twee vrouwen te staan die ondertussen twee andere honden proberen aan te lijnen en in bedwang te houden. Terwijl wij voorzichtig proberen te passeren zegt één van de vrouwen tegen de honden: ah nee nu moeten jullie weer aan de lijn.
Toen heb ik toch echt aangegeven dat honden er niet eens mochten komen. Waarop die vrouw hartstikke boos werd. Waar ik mij mee bemoeide en dat ze lekker zelf mocht weten wat ze deed.

Nou wij zijn maar door gelopen en hebben het maar gelaten. Om vervolgens weer een stel met twee honden tegen te komen (wel aangelijnd)

Ik vind het echt heel bijzonder dat mensen zo met de natuur en medemensen omgaan. :n

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-20 23:09

Goof schreef:
Bizar he, dat asociale egoïstische van mensen joh. Niet normaal. Ten eerste zijn er 2 honden op mijn aangelijnde honden gedoken, maar ik wil bovenal niet weten hoeveel reeën zich weer de tyfus zijn geschrokken van honden vandaag. Ga dan met je losse projectiel in een omheind parkje lopen ofzo.

En nu ik het toch over wandelergernissen heb; clubjes oude wandelvrouwen die van heinde en verre te horen zijn omdat ze zo hard praten met elkaar, maar die ook van veraf al te ruiken zijn omdat ze echt walgelijke parfumwolken om zich heen hebben hangen. Ga dan in de stad lopen ofzo, maar val mij en de natuur niet lastig.

Zo, dat lucht op :+

Ja, ik begrijp ook niet waarom een hond zodra die buiten is altijd vrij moet lopen. Kan toch best aan de lijn lekker buiten lopen? Er zijn niet voor niets losloopgebieden, ga daar dan heen aub.

Wij kwamen vandaag en groep Duitse bejaarden tegen die dus geen afstand gingen houden toen we ze meerdere malen passeerden. Ook super irritant.

Mooie foto's komen er weer voorbij. Ik heb vandaag veel foto's gemaakt, maar dan als bio nerd een beetje. Ontdekte een gebied vol met orchideeën. Hele zoekkaart erbij gehad omdat er verschillende soorten stonden. Haha.

Afbeelding