Keep calm and do triathlon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 18:44

Drukte, stress, slechter eten en dus ook minder trainen.. Tja, komt wel weer! Ik ben op de goede weg terug!

Oh leuk dam tot dam! Die wil ik ooit ook nog eens lopen, schijnt een hele leuke loop te zijn.
Veel plezier alvast!!

Bij mijn club in ieder geval niet, trainingen prima hoor echt niks op aan te merken! Maar inderdaad zoals bij @T2T zie je ze niet vaak!


lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 07:23

Minder op bokt :+
Maar leef nog steeds! Haha
Jullie gaan ook lekker met trainingen!!
T2T, hoelang mag je nu even niet trainen?

Vandaag de recordpoging van de marathon onder 2uur!
Ze zouden 8:15uur beginnen.. Nu even zoeken naar een live stream!!

Hawai nacht ga ik niet kijken :o

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-19 11:33

Dankjewel! :o
Vanochtend heerlijk 1,5uur hardgelopen haha!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 19:49

Dankjewel @porcelain, het was heerlijk warm..wel een buitje op m'n hoofd gehad tijdens het lopen!
Haha, ja oktoberfest!! Ik stond vorig weekend achter de bar bij de oktoberfesten, ook geniaal :D

Oeh bah T2T, hoop dat het snel verbetert!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-19 08:52

Maar je bent op de goede weg T2T, gelukkig!!

Hier heel druk ff wat minder tijd voor sport en bokt.. Werken en verhuizen! *\o/*

Maar straks het lopen wel weer goed oppakken, in december staat een halve marathon gepland! :D

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-19 23:09

Verhuizen, ons eerste eigen huis gekocht waar we vrijdag de sleutel van hebben gekregen! *\o/*

School is nu klaar diploma vorige week opgehaald. Inmiddels een vaste baan!

Ik loop de Ameland adventure run op 14 December :)

Gave tattoo T2T, en interessante masterclass ga je volgen!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-19 20:31

@T2T, ja inderdaad, bij een hardloopspeciaalzaak, zit daar echt op mijn plek!
Rustig aan weer opbouwen met je trainingen, lijkt me heerlijk om weer wat te kunnen doen!

@porcelain, 4km is strand en je loopt door de duinen en het bos, maar daarnaast ook genoeg kilometers over verharde weg! Lekker divers :)
Zwemanalyse is wel leerzaam, nu weet je waar je aan kan werken om je slag efficiënter te maken, erg interessant!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-19 20:30

Plaatjes zal ik af en toe posten, eerst een beetje schilderen ..beneden is bijna af, alleen nog isolatie door middel van een voorzetwandje en dan is beneden af.

Boven nog 1 kamer laminaat leggen en alles verven. Verder is het huis echt wel netjes afgewerkt dus hoeft naast verven en naar eigen smaak maken niet veel te gebeuren :)

Heel de week ook al niet hardgelopen omdat we druk bezig zijn in het huis en daarnaast gewoon moeten werken, dus in de vrije uurtjes werken aan het huis :D

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 16:46

@porcelain, trailschoenen zijn zeker fijn! Net wat meer grip, loopt toch wat lekkerder op o verhard terrein.

Jij kwam niet uit het Noorden toch?!
Anders kan je bij mij komen shoppen, bij Run2day in Zwolle :D

Knap dat je met die snellere baan mee kan komen! Ik vind dat altijd heel lastig, nu ben ik ook wel een enorm trage zwemmer hoor! :+

En tja het huis... Wij willen ook zo veel mogelijk zelf doen! Alleen een stukje isoleren geven we waarschijnlijk uit handen!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-19 10:11

Raar dat die datum van Maastricht veranderd is!
Jullie zijn wel lekker bezig met trainen *\o/*

Ik ben weer veel afwezig geweest op bokt, haha :+
Looptrainingen weer flink aan het oppakken na de verhuizing en drukte.

We hebben een eigen loopband nu, nooit meer een excuus dus dat het te donker, koud en nat is buiten!!

Vorige week ook een masterclass atletiek gehad, hordelopen, startblok starten en estafette sprint gehad op Papendal van 6 Nederlandse top atleten, super tof!!!
Dat hordelopen is eigenlijk best heel erg leuk :D
Afbeelding
Afbeelding

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-19 15:16

@T2T, leuke foto's! Had al wat voorbij zien komen ;)

@porcelain, je kan je beter iets koeler kleden. Je mag het gevoel hebben als je naar buiten stapt.. Brr fris, maar binnen een km ben je vaak al weer behoorlijk opgewarmd!

Ik ga weer bij een atletiek vereniging trainen Ja, normaal loop ik gewoon in de Mila groep en doe ik er verder niets bij.. Maar wellicht even informeren bij die vereniging wat de mogelijkheden zijn met hordelopen :o

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 19:51

@porcelain, MILA staat voor midden/lange afstand :D

@T2T, over het algemeen wel een interessante dag dus!! +:)+
Dat boek over zuurstof ligt ook bij 'ons' in de winkel op werk, heel interessant, twijfel steeds of ik hem moet meenemen.
Jammer wel van die intervaltraining, zeker als je dat in een grote groep doet, je hebt waarschijnlijk zoveel niveau verschil!!
Was misschien leuk geweest als ze naast de baan had gestaan en af en toe bij iemand aanwijzingen gaf in zijn/haar 1 minuut rust.

Ik heb vandaag in het bos gelopen, 18km. Er stond mega veel wind en er was af en toe regen maar geen last van gehad in het bos :o
Zaterdag naar Ameland voor de halve marathon, zin in *\o/*


lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-19 21:30

Ja aankomende week rustig aan, 2x lopen nog denk ik maar niet zo lang of intensief.

Lekker bezig, zondag is altijd wel echt een goede dag om te sporten :D

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-19 21:08

Wel gaaf!! Trails hebben altijd wel wat, gaat niet om de tijd maar om het finishen, vind die sfeer altijd zo gemoedelijk echt leuk!! :D
Toch best hoog geëindigd in het klassement dus, knap!! Welke traill was dit??

Ik heb vandaag weer een stukje hardgelopen, 3dagen achter elkaar en het voelt zo goed *\o/*

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-19 10:21

@porcelain, een dagje rust is ook wel eens goed! Lekkere rust zondag.
Ik heb vandaag ook een rust zondag :D

Ik wil volgend jaar ook een sporttest doen om mijn max te laten bepalen, op de fiets al eens gedaan maar tijdens het hardlopen is dat toch anders.

Gisteren de halve marathon op Ameland gelopen, wat een weer!!! Echt niet normaal zoveel wind stond er en regen en hagel...de regen en hagel gelukkig alleen voor en na de wedstrijd, tijdens de wedstrijd droog gehouden.
Gewoon een dik PR, ik kwam over de finish in 1uur 48minuten en 17seconden *\o/*
10km doorkomst in 51:09minuten, daarna draaiden we de duinen in tegen de wind wat het niet makkelijker maakte, echt flink pittig..geen groepje om aan te haken...maar gelukkig kwam daar een man waarbij we een aantal kilometers kop over kop konden lopen!!
Helaas raakte ik die meneer kwijt bij een dikke heuvel op 14km, waardoor ik weer alleen kwam te lopen.
Maar echt ontzettend blij met deze tijd *\o/*
39ste dame van de 379 gestarte dames!! en 13e in mijn leeftijdscategorie van de 86.

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-19 20:10

@porcelain, je trail schoenen al kunnen uitproberen? Je fiets weer gerepareerd?
Ja heb nog in februari de halve van Schoorl op het programma staan.

@T2T, verkouden zijn is echt irritant!
Gave nieuwe extra racefiets heb je, doe je goed!

Ik had vorige week zondag een korte trail/cross, ik liep tot 5km zo lekker, mooi op de eerste plaats! *\o/* totdat ik mij in een korte afdaling giga vertapte en m'n enkel dubbel klapte...ik kon echt niet verder en moest stoppen..maar niemand kon me daar helpen dus na een aantal minuten maar door gestempeld, moest nog 2,5km tot de finish.
Gefinisht had de EHBO geen coldpack want die hadden ze al uitgeleend :roll: dus hadden maar 1 coldpack gek genoeg...
Week met een dikke enkel/voet gelopen en gisteren weer een heel klein stukje proberen hard te lopen, 2km ging opsich wel...wel heel stijf.

Afbeelding

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-20 19:43

@Porcelain, gelukkig vielen de kosten mee en heb je je fiets weer klaar!

Heel tof die alapaca's dat wil ik ook nog wel eens doen, wandelen met alpaca's <3

Over de enkel: Heb vorige week maandag 2km gelopen, ging opzich maar nog wel wat pijnlijk..gisteren 5km gelopen en dat ging goed! Alleen nog wat gevoelig als ik scherpe bochten loop.

@T2T, nog spierpijn van het zwemmen?? Haha, dat zal je vast wel even voelen!

Ik heb gisteren dus weer 5km gelopen en dat ging prima...maar heb dus ook een startbewijs voor de 24km run forest run van aankomende zaterdag, volledig onverharde route en ik vind dat best nog een beetje eng met m'n enkel...Hopelijk kan ik ook op de kortere afstand starten, dat lijkt me iets veiliger :+

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-20 20:50

Oh hopelijk valt je Lies mee @T2T!

Leuk porcelain, welke trail ga je lopen?

@T2T, ik had gewoon spierpijn van dat FitSpark :+ ik doe ook eigenlijk nooit core training, moet ik echt vaker doen!
Gisteravond getraind op de baan, heerlijk!

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-20 14:01

Hoe was je traill @Porcelain??

Gelukkig valt het mee volgens de fysio @T2T!!
Core doe ik nu wel steeds op training op dinsdag en donderdag...maar thuis zelf vrij weinig.

Gisteren dus ook een traill gelopen, ik heb echt genoten!! Zo mooi, en die 14km had van mij wel langer mogen zijn!! Echt een van de mooiste run forest runs die er is <3
Vorig jaar volledige traill in de regen gelopen, toen was die iets minder leuk trouwens... :+
Helaas op 4km wel een mooie schuiver gemaakt, niet echt pijnlijk gelukkig...alleen m'n hand is nu blauw en wat pijnlijk, maar daar kan ik gewoon mee hardlopen :o :D

Afbeelding

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-20 22:04

Ja een traill is echt mooi en heerlijk genieten van de omgeving!!
Mooi gemiddelde hoor op een trail, heel netjes! Hoop dat je knie meevalt :(:)
Mijn hand gaat opzich goed, weinig last van en hardlopen kan prima met een zere hand :+

Ik zag vanmiddag dat ik 6e was van de 143 dames, terwijl ik als tempo duurloop gelopen heb :o
Toch leuk om te zien dan!

@T2T, heerlijk een zondag lekker rustig aan doen, ook wel eens lekker!

Ik vond nog een grappige foto van mezelf...heel verschrikt kijk ik..die plas was veel dieper dan ik dacht :+ verdween er in tot bijna aan m'n knie...koud!!!
Afbeelding

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-20 21:18

Ah balen Porcelain! Hopelijk valt het mee en kan je snel weer het hardlopen wat oppakken.

Haha, maakt het juist leuk zo'n trail, aantal kilometer mul zand over de zandvlakte van de kale duinen, water, heuveltjes! Prachtig!!

Oeh gaaf T2T!! Dan heb je straks ook 2 racemonsters in huis *\o/*

Ik train nu bijna iedere week 2x op de baan/bij de club, heerlijk vind ik dat!!
Vanavond even een loopband sessie gedaan, laatste tijd vaak kramp in m'n kuiten snachts dus hele stijve kuiten :\

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-20 18:28

Ja, strava maakt er een bijzondere route van op de loopband :+

Is Woerden zo populair dan? Of zo snel vol?
Gave fiets hoor *\o/* Had al wat plaatjes voorbij zien komen op social media :o

Zondag (hele)rustige duurloop gedaan van 1uur en 40minuten, straks weer training op de club!
Ben benieuwd wat we gaan doen.

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-20 11:04

Ja was een leuke training! Op cross parcoursje buiten de baan.

@porcelain, fijne wintersport vakantie gehad?

@T2T, ik heb een milestonepod m'n vriend heeft een stryd. Die van mij is een stuk goedkoper :+

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-20 12:10

@T2T, ik ben tevreden met die van mij, gebruik hem alleen op de loopband verder.

@Pocelain, ik gebruik hem op de loopband, zo kan hij mijn snelheid, afstand, pasfrequentie meten en kan ik dat zien op mijn horloge. Zo krijg ik die activiteit ook op mijn polar flow en op strava.

Ziet er mooi uit daar! Ook mooi weer zo te zien.
Hier helaas de zon nog niet gezien.
En mijn lange duurloop moet ik helaas uitstellen naar morgen of dinsdag...zo erg verkouden dat is met lopen gewoon niet fijn -O-

lovemaylo

Berichten: 1800
Geregistreerd: 23-10-09

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-20 21:04

@Porcelain, ik heb geen last van m'n knieën op de loopband. Geen idee of dat waar is dus :+
loopband zelf bied ook nog demping, heeft namelijk vering, dus naar mijn idee zou je als je ergens last van hebt je juist beter op de loopband kunnen trainen vanwege de extra demping en het constante tempo wat je kan aanhouden.

Loopband bevalt overigens erg goed, vind de stap om na het werk nog te gaan hardlopen nu kleiner omdat ik dit nu gewoon thuis kan doen en ik daarvoor dus niet in het donker buiten hoef te lopen. :)

Mooi fietsje hoor @T2T.

Ik heb afgelopen week ook rustig aan gedaan/ bijna niets gedaan, was alweer niet fit en heb nu al 1,5week een verkoudheid die maar niet over gaat...echt heel irritant!
Maar vanavond wel even weer een half uurtje hardgelopen en dat voelde best heel lekker!! *\o/*


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evito_06, hagelslag, linoleum en 87 bezoekers