Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-09-19 16:35

Ooohneee meen je! :( :(
Dat is echt super super balen! Ook al van het niet kunnen spelen, maar dat van de viking run is ook echt balen als je daar zo naar uitkeek! :(

Beterschap!

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-19 17:55

Zooo drama! Wat een wind, we kwamen echt niet in ons spel. Stonden ook snel 5-0 achter. Snel doorgewisseld ook, hielp wel wat, maar niet veel. De eindstand weet ik niet, wel verloren :+

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-19 22:08

Ja er stond een lekker windje inderdaad! Wij helaas ook verloren... Kwamen ook heel snel 5-0 achter nadat zij de eerste 5 minuten 1 op 1 schoten, zelfs nog 8-2 achter en daarna 9-8 bij rust. 2e helft weer complete slappe bende en daar verloren we het weer net zoals vorige week -O-

Jij zelf wel lekker gespeeld Angel?

Was de tweede helft weer vrij kansloos bij ons dus, dus ik heb er maar weer mijn persoonlijke missie van gemaakt mijn dame compleet buiten te sluiten van het spel door open te verdedigen en haar gewisseld te krijgen :roll:

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-19 15:57

Hooooi allemaal!
@Dide nog gespeeld? Of moeten jullie nog?
@Arja, hoe gaat het nu?

Wij hadden vandaag de stadsderby, ging ook nog om laatste of 3e te worden.
Afbeelding
De strijd was aan, en na stuivertje wisselen wisten wij de punten in de wacht te slepen! 11-10! Dus niet laatste en de stadsderby winnen *\o/*

Afbeelding
En ik op mijn favoriete plek :))

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-10-19 23:44

Aii.... altijd fijn kunstgras :')
Gevochten voor iedere meter dus? :)

Bij ons gaat het niet zo lekker...
Denk dat het heel lastig gaat worden om erin te blijven op het veld. Mn vakmaatje (dame) is nog steeds geblesseerd (sinds voorbereiding al) en met de vervanging loopt het nogal stroef...

2 jonkies in aan het passen, die vooral verdedigend vaak op hun eh bek gaan -O-

Heb er nog 3 in kunnen leggen, maar dat was niet genoeg. Wel grappig om dan vervolgens iets over jezelf terug te lezen in het krantenartikel van de tegenpartij :')

https://www.korfbaldws.nl/keizer-karel- ... ge-op-rij/
7 doelpunten is wel echt veel en veel te weinig, vorig jaar zaten we gemiddeld op 17. Aankomende week treffen we de medehekkensluiter...

Jullie zijn dus wel lekker bezig met de 3e plaats? :D
Rust weer een beetje teruggekeerd in het team?

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-19 08:16

Was idd echte strijd, wel mooie pot!

Pff wat oliebol, je vaste maat zolang missen is echt niks. En dan opvullen met jonkies die de ervaring niet hebben, maakt het echt moeilijk. Fijn dat je nog zo positief genoemd wordt door de tegenstander.

7 doelpunten is echt te weinig idd, zeker als je kijkt hoeveel jullie eerst scoorden.

Volgende week dan echt winnen! Zijn jullie dan veilig of ook nog niet?

Is er een beetje zicht in het team voor de zaal?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-19 10:09

Flying_Angel schreef:
Was idd echte strijd, wel mooie pot!

Pff wat oliebol, je vaste maat zolang missen is echt niks. En dan opvullen met jonkies die de ervaring niet hebben, maakt het echt moeilijk. Fijn dat je nog zo positief genoemd wordt door de tegenstander.

7 doelpunten is echt te weinig idd, zeker als je kijkt hoeveel jullie eerst scoorden.

Volgende week dan echt winnen! Zijn jullie dan veilig of ook nog niet?

Is er een beetje zicht in het team voor de zaal?


Nee helaas niet. Zowel nummers 7 als 8 degraderen en het gat naar de nummer 6 is inmiddel 6 geworden. Ben bang dat het voor het veld game over is tenzij we na de zaal ineens alles gaan winnen. We zijn er nog niet kei hard afgegaan (ook tegen nr 1 maar 3 doelpunten verschil dacht ik), maar het valt steeds precies de verkeerde kant op.

Moeten in de zaal gewoon wel met een schone lei beginnen en hopen dat het daar dan beter gaat, dat we daar dan wel handhaven.
Gaat wel weer een ervaren heer terug zijn in de zaal en hopelijk mijn vakmaatje ook weer.

Hoe denken jullie ervoor te staan in de zaal?

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-19 07:23

Hmm dat is wel echt küt, hopen dat in de zaal en zeker na de zaal jullie team weer wat compleet is, misschien valt het dan nog te redden.

Heb de conceptindeling van de zaal gezien + gemiddelde leeftijd van de teams. Wij zijn gemiddeld 27,7. We hebben ook een tegenstander van gemiddeld 46 :+, waarschijnlijk van die korfballers met 100 jaar ervaring. Dit team speelt ook alleen maar zaal.

We hebben wel een nieuwe dame ook. Zij komt van heel hoog niveau, maar moet na een blessure van 2 jaar weer opbouwen en doet dat eerst bij ons. Moet ook wel want 1 dame en 1 heer gaan op reis voor langere tijd. Verder wel positief, hoop dat we lekker ons spelletje kunnen spelen en dat ze een coach vinden. Die hebben we namelijk nog steeds niet. Er staat nu elke zaterdag iemand anders. Afgelopen zaterdag had de coach van 1 zich aangeboden en dat was superfijn!

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-19 21:05

Hebben jullie de laatste weken nog gespeeld?
Ik hoop deze week weer te mogen hardlopen van de fysio..

Heb zaterdag bij de trainer van het 1e laten vallen dat ik misschien wel wat fanatieker wil dan de midweek, dus een beetje gepolst of ik kans maak in het 1e...
Krijg ik vandaag een appje:
Hoi,
Even terug komen op zaterdag.
Als je voor het 1e wil gaan vooral doen.
Kan geen garantie geven dat je in 1e komt, maar het is goed mogelijk.
Je moet het nieuwe spelsysteem onder de knie krijgen en genoeg conditie hebben.
Misschien goed om met 3e mee te draaien met de oefenwedstrijden volgende week.

!!!
Ik denk dat ik het gewoon ga doen! As maandag eerste training in de zaal. Spannend, maar ik denk dat als ik het nu niet probeer, ik me altijd zal afvragen of het me zou zijn gelukt...

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-19 20:32

Gaaf Arja! Klinkt inderdaad of er kansen liggen! Gaat de trainer weer opnieuw selecteren voor de zaal?

Go for it! :D

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-19 21:01

Oeeeh klinkt goed zeg! Ik zou ook zeggen ga ervoor!

23 november start competitie, echt laat he :roll:

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 00:07

Ik weer niet of hij opnieuw gaat selecteren. Maar het 1e is van 6 naar 5 dames gegaan, waarvan er 1 een groot deel van november op vakantie is... dus wellicht liggen er nu al kansen.. maar ik houd er ook rekening mee dat het misschien pas volgend jaar wordt dat ik echt mee ga doen met de selectie... Ik ga het wel zien.. zou het natuurlijk wel erg jammer vinden als dat het geval is.. wil wel graag wedstrijden spelen maar de wedstrijd van de midweek is op woensdag als we thuis spelen voor de training van de selectie en als we uit spelen tegelijk... dus dan zal ik toch moeten kiezen..
Maar voor nu ga ik ervoor!!

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-19 07:35

Ja is echt bizar hoe laat het dit jaar start! Normaal is week van mijn verjaardag (19 okt) de week dat we vrij zijn voordat we de zaal in gaan, maar nu speelden we gewoon nog 2 weken door! :oo

Zou er gewoon voor gaan Arja en mocht je het dit jaar nog niet redden, dan kun je altijd nog terug naar de midweek toch?

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-19 22:52

Voor mij nu wel mooi dat het seizoen laat begint...
Ik heb er echt zin in en ga er vol voor! Mn teamgenootjes van de midweek vinden het allemaal leuk voor me, echt super lief! Ik begin in het 3e(2e is vriendenteam) die zijn denk ik wat minder blij, want ik ben 7e dame. Maar goed, dat is dan maar zo...

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-19 12:27

Gewoon snel laten zien wat je kan en dan kun je doorschuiven! :D

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 20:03

Gisteren 1e training in de zaal gehad, ging prima. Kon goed meekomen, maar zweette wel als een otter..
De trainer heeft nu richting iedereen aangegeven dat ik een goede kans maak om in 1 te komen, maar dat hij me niet te snel in het 1e wil inbrengen... werd wel goed op gereageerd door het team gelukkig...

Jullie al aan het voorbereiden voor de competitie?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-19 20:09

Lekker bezig! Ja is altijd wel even wennen in de zaal weer. Stuk drogere lucht. Fijn dat het team ook zo positief was! Trainde je met de selectie of met 3e mee?

Wij gister ook weer 1e zaaltraining. Voelde me niet echt lekker, dus ging niet helemaal lekker qua spel. Trok op gegeven moment lijkbleek weg dat mensen me maar druivensuiker zijn gaan voeren :')
Voel me nu nog steeds niet top, maar wel gaan werken. Even afwachten hoe het morgen is.

Selectie ligt bij ons nu ook weer open. Komen nu met 6 dames in aanmerking voor 5 plekjes, maar denk dat ik me normaliter nog geen zorgen hoef te maken (hoop ik).

Wij hebben a.s. zondag, woensdag en dan de zaterdag oefenwedstrijden.
Jullie nog iets op de planning?

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 21:03

In de zaal is het 2e een vriendenteam wat oud-eerste spelers zijn. Die spelen overigens hoger dan het 1e..
Dus de selectie in de zaal is 1 en 3..

Zaterdag oefenwedstrijd met het 3e. Het 1e heeft de week erna een oefenwedstrijd..

Balen dat je niet lekker was, hopelijk gaat t snel weer beter.. en als ik jouw verhalen hoor, dan kunnen ze niet echt om je heen voor het 1e...

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-19 21:20

Heh, 2e hoger dan 1?
Is de nieuwe lichting in het eerste minder sterk dan dan dat oud eerste?

Wat speelt jullie 1e eigenlijk? :)

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-19 22:54

Jep, het 1e speelt 4e klasse en 2e speelt reserve 3e klasse.(zijn vorige jaar gepromoveerd, dus zal dit jaar wel lastig worden..)
Het 2e speelt alleen in de zaal en willen ook nauwelijks invallen oid. Toen ik nog bij mijn vorige club speelde 13 jaar geleden, speelde ik tegen een aantal van hen, toen 3e klasse...

Flying_Angel

Berichten: 15713
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-19 11:59

Succes met de oefenwedstrijden!

Hier weer een enorme dip. Afgelopen donderdag laat thuis uit werk, geen zin om me te haasten voor trainen. Nou dan hoor ik weer via via dat ze balen, nou begrijp ik. Maar hallo, meld dat dan aan mij, i.p.v. achter mijn rug.

Heb gebeld met bestuur, ze gaan kijken of ik dan naar het 4e kan. Is dan wel wat lager, maar misschien haalt het spelen met volwassenen mij weer uit mijn dip. Ik ben een beetje klaar met dat kinderachtige gedoe van sommigen.

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-19 13:39

Wat balen zeg Angel! Hoop dat het bestuur je kan helpen!

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 11:52

Balen angel! Wat een gedoe zeg, daar gaat je korfbalplezier...

Oefenwedstrijd ging prima. De tegenstander was helaas niet gelijkwaardig. We hebben met 20-8 gewonnen. Hoewel het erg wennen was, wel lekker gespeeld...

Hoe gaat de selectie bij jou dide?

DideH
Berichten: 6995
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-19 11:58

Nog wat balletjes meegescoord?

Wij hebben vanmiddag pas oefenwedstrijd, voelt wel gek op een zondag. Miste vrijdagavond wel ergens een afstapje, waardoor ik mn enkel even dubbelvouwde. Dus hoop dat ik daar niet teveel last van heb straks!

arjaaaaa
Berichten: 649
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-19 20:18

Helaas niet, wel genoeg kansen gehad, maar ze gingen er niet in...
Volgende keer beter...

Hoe ging het vanmiddag? En met je enkel?