Korfballende bokkers

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 07:24

arjaaaaa schreef:
Nee, 2e jaars... Ik had verwacht dat het nu al lastig zou worden.. maar dat viel dus mee.. in de zaal nieuwe poging!


Kunnen de heren van de A het fysiek inmiddels een beetje winnen in bijvoorbeeld een rebound? Of blijft dat nog achter? :)
Als ze nog minder vaak kunnen blijven 'herhalen' in een aanval, dan zou dat wel een verklaring kunnen zijn natuurlijk :j

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:07

Jaa, goede rebound is zo belangrijk. Inderdaad dat herhalen van een aanval. Een eenschotsaanval en dam bal kwijt is zo waardeloos.

Ik ga misschien aanvragen dat ik in een ander team kan. Gister weer een ‘mondeling opstootje’ waardoor ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Dan maar niveau omlaag

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 08:19

Balen angel! je speelt toch voor je plezier, niet om te botsen...

Ze hadden met name moeite met het opzetten van een aanval... en inderdaad ook de rebound, maar dat heeft ook te maken met het bezighouden van je tegenstander, wij vangen veel mee...

Woensdag eerst competitiewedstrijd...
jullie succes zaterdag!

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 14:22

Flying_Angel schreef:
Jaa, goede rebound is zo belangrijk. Inderdaad dat herhalen van een aanval. Een eenschotsaanval en dam bal kwijt is zo waardeloos.

Ik ga misschien aanvragen dat ik in een ander team kan. Gister weer een ‘mondeling opstootje’ waardoor ik er eigenlijk wel klaar mee ben. Dan maar niveau omlaag


Balen angel! Wat gebeurde er dan?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 18:05

Ik deed iets, waarvoor iemand tijdens partijtje direct een vrije bal tegen gaf. Meteen 5 mensen verbaal echt over me heen dat wat ik deed absoluut niet mocht. Ik ben er in zes jaar nog nooit voor afgefloten. Maar prima, ik kan fouten maken. Maar dan zo over me heen, dan ben ik klaar. Je kan ook dingen normaal zeggen.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 19:06

Kan me voorstellen dat dat niet echt een lekkere basis is...
Fluiten jullie elkaar tijdens partijen dan? Dat zou bij ons denk ik ook compleet mis gaan....

Is het team onder jullie wel gezellig?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-19 19:28

Geen echte scheids, maar of degene aan de kant of iemand met grote mond in het veld grijpt in.

Want wat ik altijd doe is als volgt. Ik ben verdediger, heer staat in de aangeef en dame lost op. Zodra de bal los is tik ik hem weg. Ooit geleerd, in 6 jaar nooit afgefloten :+

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-09-19 20:03

Flying_Angel schreef:
Geen echte scheids, maar of degene aan de kant of iemand met grote mond in het veld grijpt in.

Want wat ik altijd doe is als volgt. Ik ben verdediger, heer staat in de aangeef en dame lost op. Zodra de bal los is tik ik hem weg. Ooit geleerd, in 6 jaar nooit afgefloten :+



Ah ja, daar is bij ons ook nog wel eens discussie over :+ maar meer dan "HIJ WAS NIET LOS!" is het dan ook niet. Kunnen ze idd ook wel op een normale manier met je bespreken!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 10:25

Blijft altijd discutabel, maar er werd aangegeven dat het überhaupt niet mag, los of niet. Maar waarom zou je dan nog hinderen met je handen?

Team onder me vind ik wel leuk, zijn vooral wat ouderen en iemand van mijn leeftijd die eerst bij ons zat.

Succes vandaag! +:)+

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 11:11

Flying_Angel schreef:
Blijft altijd discutabel, maar er werd aangegeven dat het überhaupt niet mag, los of niet. Maar waarom zou je dan nog hinderen met je handen?

Team onder me vind ik wel leuk, zijn vooral wat ouderen en iemand van mijn leeftijd die eerst bij ons zat.

Succes vandaag! +:)+


Thanks!

Ah klinkt ook wel als een leuk team dan! Plezier staat voorop!

Speelde jij vandaag nou ook nog?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-19 16:40

Ja, gespeeld! We begonnen zo goed, stonden binnen no time 4-0
Voor. Eerste bal die mijn dame passte viste ik er meteen tussenuit. Daarna zakte het in en stonden 4-5 achter. Daarna stuivertje wisselen. Bij rust stond het 5-7. Ik scoorde na rust meteen de 6-7. Daarna gelijk doelpunt tegen. Zo ging het verder. Eindstand dus ook 10-12. ;( had niet gemoeten.

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-09-19 22:19

Zonde Angel!

Wij uur staan ballen in de stromende regen op een groot veld :'( Was echt niet leuk!
Kwamen 1e helft nog voor, maar 2e helft vielen we compleet stil, dus helaas verloren -O-

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 07:53

Ooh no, balen Dide. Die regen en groot veld ook, vreselijk :oo

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-09-19 09:31

Tegenstanders (de thuisploeg dus) konden in de rust nog een keer droge shirts aantrekken van een ander team. Denk dat ze daar wel voordeel van hebben gehad, gezien de shirts echt heeeelemaal vastzogen aan je lichaam. Rokje heb ik tijdens de wedstrijd ook echt een keer of 30 uitgewrongen.

Speelden tot overmaat van ramp met zo'n witte bal met grote vlakken die spekglad werd. Je was dus meer bezig met; "ik moet deze bal vangen", dan wat anders :(

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-19 11:49

Hmm ja, daar heeft de tegenstander dan wel profijt van gehad inderdaad. Beetje opgefrist de tweede helft in. Zo'n witte bal is echt vreselijk, voor je het weet glijdt de bal door je handen recht je gezicht in, of vang je hem voor geen meter. Heel poedersuiker. Hopelijk volgende wedstrijden meer geluk met het weer, kou kun je nog enigszins wat aan doen, maar blijvende regen, vreselijk.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 17:34

Jammer zeg! Beide verloren...
Volgende week hopelijk beter! Het wordt in ieder geval beter weer!

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-19 09:07

Nog gespeeld van het weekend?

Wij hebben woensdag verloren.. op zich een aardige wedstrijd, maar ik zat er niet lekker in... we waren met 6 dames en draaien dan door, ik was eerste wissel en moest dus 20 min wachten... niet echt mijn ding, speel liever een hele wedstrijd...

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 18:38

Gisteren meegetraind met de selectie!
Had eerst een half uurtje van 20.00 tot 20.30 wat geschoten en toen vroeg de trainer of ik mee wilde doen, dus nog van 20.30 tot 22.00 meegetraind.
Ik vond het erg leuk! Aan het eind een partijtje gedaan. Dat ging best goed! Ik ging als heer en heb er 4 ingeschoten!
Begint het toch weer te kriebelen...

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 17:59

Nog gespeeld vandaag?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 18:09

Ik was helaas afwezig! Jullie?

DideH
Berichten: 6998
Geregistreerd: 21-03-13

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-19 18:34

Wij wel gespeeld! Helaas net verloren na in de rust nog voor te hebben gestaan...
Oh man, lang geleden dat ik tegen zo'n onsportieve club heb gespeeld. Op de moment dat er een stip moest worden genomen door ons keihard muziek aanzetten en dingen door luidspreker roepen. Op het moment dat een bal de korf niet raakte roepen: AIRRRRRRBAAAAAAAL

Spelers in het veld waren net zo erg. Er zijn 3 gele kaarten gevallen aan hun kant. Mijn dame schopte me ook 4x onderuit, waarna, terwijl ik al op de grond lag, ze me continue uit liep te schelden. Scheids kwam na de wedstrijd nog naar me toe: waren het allemaal overtredingen? Ze deed het steeds als ik net wegkeek, had eigenlijk ook een kaart willen uitdelen aan haar. Ehhh ja... :x
Speelden wederom op een groot veld, bleeeergh

Jij inmiddels van team geswitched Angel? Of is de rust weer een beetje teruggekeerd?

Lekker bezig Arja! Nog een stapje genomen richting selectie? Of toch niet?

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-19 18:42

Had een kaart gegeven dan! Wat een stakkers, zo vervelend dat het zo moet gaan %)

Ik nog niet geswitcht, de Tc is wel druk met ons bezig, kijk het nog even aan.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 15:39

Wow, vervelend zeg, zo'n tegenstander!

Ik weet het nog niet... misschien eerst maar eens polsen of het überhaupt zin heeft om een poging te wagen...

Woensdag hebben we gewonnen! Best lekker gespeeld, prima wedstrijd.

arjaaaaa
Berichten: 650
Geregistreerd: 01-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 15:26

Ik kan wel janken!
Maandag ben ik weer wat gaan schieten, kreeg ik opeens een pijnscheut in mn kuit. Geprobeerd het eruit te lopen, ging niet, dus maar gestopt.. dinsdag niks aan de hand. Woensdagochtend bodypump op sportschool, ging prima. Savonds wedstrijd, met inlopen al last van mn kuit, toch bijna een hele wedstrijd gespeeld, ging nog best lekker ondanks de pijn aan mn kuit... vandaag pijnlijk met lopen, toch maar naar de fysio... zweepslag, mag 6 weken niet sporten! Ik baal gigantisch! Naast dat ik 3 wedstrijden ga missen kan ik ook niet meedoen aan de strong viking run, waar ik al weken voor aan het trainen ben!
Komende 2 weken minimaal belasten... en kwa sporten kan ik alleen in de sportschool mn bovenlichaam wat trainen... |(

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Korfballende bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 15:47

Oooh no, wat supervervelend. Echt balen van de Viking run ook :(:)