Body Hair Everywhere

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadine_S

Berichten: 3980
Geregistreerd: 02-06-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:33

LadyMadonna schreef:
Niet alleen zwembaden hoor.
Vorige week wezen duiken, vraagt een meisje aan de instructeur waar de wc was, waarop de instructeur enkel naar de zee wees ;)
Ja ook zoiets. Vind ik dus ook vies. Op het strand ook genoeg behaarde oksels, benen en bikinilijnen ;)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:44

LadyMadonna schreef:
Niet alleen zwembaden hoor.
Vorige week wezen duiken, vraagt een meisje aan de instructeur waar de wc was, waarop de instructeur enkel naar de zee wees ;)


_/-\o_ :')

Hier eigenlijk de hygiënische trim denk ik. Ik ben niet blond, dus alles is zichtbaar :Y) Oksels worden regelmatig geschoren, anders ruik ik mezelf echt en ik kan dat niet aan met mijn onnozel gevoelige neus. Schaamte heb ik er wel allang niet voor gevoeld. Het is wat het is, maar het zorgt ervoor dat ik stink, dus alles netjes af. Beenhaar enkel wanneer ik iets aandoe dat blote benen inhoudt. Bikinilijn vind ik zó moeilijk om bij te werken, maar het "degouteert" mij ook als het te zien valt buiten de bikinibroek dus word ik er ook wel gek van.

Wat veel vrouwen aan "mannelijke mannen" vinden die een serieus oerwoud aan het groeien zijn op borstkas/in oksels/armhaar/beenhaar, dat begrijp ik niet. Ik bedoel, super voor hen! Mijn type is het enkel niet, ik vind dat ook zo onverzorgd overkomen. Maar ik val dan ook meer op "vrouwelijkere" mannen. :)

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:46

Kirania schreef:
Wat veel vrouwen aan "mannelijke mannen" vinden die een serieus oerwoud aan het groeien zijn op borstkas/in oksels/armhaar/beenhaar, dat begrijp ik niet. Ik bedoel, super voor hen! Mijn type is het enkel niet, ik vind dat ook zo onverzorgd overkomen. Maar ik val dan ook meer op "vrouwelijkere" mannen. :)

Same! Hoewel het nooit een bewuste afweging is geweest zijn al mijn crushes wel mannen geweest met niet zoveel lichaamsbeharing. Mooi bijkomend voordeel :j

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:46

Ik vind lichaamsbeharing wel aantrekkelijk bij een man maar niet te overmatig als het kan :P

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 16:50

Magrathea schreef:
Same! Hoewel het nooit een bewuste afweging is geweest zijn al mijn crushes wel mannen geweest met niet zoveel lichaamsbeharing. Mooi bijkomend voordeel :j


Hier dus ook! :j Ik moet daarvoor hun lijf niet eens zonder kleren gezien hebben, toevallig hebben ze gewoon altijd weinig :') Stiekem voelen wij dat gewoon op afstand al aan :+

@Shaggy09, Kan ik volledig inkomen!

pmarena

Berichten: 48107
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 17:26

Nou zeg, nu heb ik die foto van Karuna haar oerwoud-benen blijkbaar gemist :P
Vind het wel een anti-climax hoor om te horen, dat het er lang niet zo spectaculair uitziet.... haha.

Hier heel donker haar en een opa die zich 's ochtends keurig kon scheren en 's middags alweer als een zwerver er uitzag, beetje het Ruud Lubbers effect dus qua genen :P

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 17:37

pmarena schreef:
Nou zeg, nu heb ik die foto van Karuna haar oerwoud-benen blijkbaar gemist :P
Vind het wel een anti-climax hoor om te horen, dat het er lang niet zo spectaculair uitziet.... haha.
Hahaha. Grappig zeg.

Tiggs

Berichten: 7523
Geregistreerd: 30-05-11
Woonplaats: Dunning-Kruger Park

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 18:39

LadyMadonna schreef:
Niet alleen zwembaden hoor.
Vorige week wezen duiken, vraagt een meisje aan de instructeur waar de wc was, waarop de instructeur enkel naar de zee wees ;)


Hahaha ja maar daar zwemt toch allemaal vissenpoep en lijksap van dode dieren.

Kak, ik ga dus niet meer in de zee zwemmen -O-

Snowie17

Berichten: 159
Geregistreerd: 09-05-18
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-19 14:09


Kaitlyn

Berichten: 9726
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 14:50

Snowie17 schreef:


Ik kan het echt alleen maar heel erg smerig vinden. :=
Prima dat zij niet willen scheren, maar ik doe er niet aan mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:00

Snowie17 schreef:

Twee van die dames geloof ik dat zij niet scheren omdat ze het gewoon niet nodig vinden en dat zij dat vinden moeten ze lekker zelf weten.
Die andere, die met die ene witte wenkbrauw doet het volgens mij puur om dwars en "anders" te zijn dan de massa. Moet ze ook zelf weten natuurlijk, maar provoceren is ook niet nodig.

Ik ga morgen banenzwemmen, ik ga lekker ook mijn benen niet scheren vanavond. Rebel! }:)

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 15:14

Weet je wat ik dan niet snap? Dat die ene wel make-up draagt. Dat is toch ook een schoonheids ideaal?

thirteenn

Berichten: 2083
Geregistreerd: 14-06-12
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 16:55

LadyMadonna schreef:
Weet je wat ik dan niet snap? Dat die ene wel make-up draagt. Dat is toch ook een schoonheids ideaal?

Dat je het ene niet doet betekend niet dat je niks meer mag doen toch? Dat zal dan wel een schoonheidsideaal zijn waar ze zich wel in kan vinden.

Popstra
Berichten: 13743
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:09

Hier gaat alles 2x per week, zomer EN winter lekker glad.
Vind dat verzorgt en fris.
Heb niets met ,,harige,, personen.

capopjekop

Berichten: 30655
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:11

Ik vind het er niet echt smakelijk uit zien. Zelfs mijn vriend heeft niet zo'n pak haar onder zijn oksel zitten als die vrouw met een wenkbrauw

Echwel

Berichten: 12462
Geregistreerd: 28-06-05
Woonplaats: Raalte

Re: Body Hair Everywhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:20

Nou dit is voor mij echt een no go,
Vind het er smerig uitzien

Janine1990

Berichten: 43804
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 17:25

Anoniem schreef:
Snowie17 schreef:

Twee van die dames geloof ik dat zij niet scheren omdat ze het gewoon niet nodig vinden en dat zij dat vinden moeten ze lekker zelf weten.
Die andere, die met die ene witte wenkbrauw doet het volgens mij puur om dwars en "anders" te zijn dan de massa. Moet ze ook zelf weten natuurlijk, maar provoceren is ook niet nodig.

Ik ga morgen banenzwemmen, ik ga lekker ook mijn benen niet scheren vanavond. Rebel! }:)


Heb niet alles gezien, werd er enigszins vies van... En hun eenduidige kijk erop vond ik ook niet om aan te horen. Zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eeeeeeeerlijk. :roll:
Helemaal met Tica eens dus...