Keep calm and do triathlon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:23

Super leuke foto! 8-)


porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 14:44

Time2Tri schreef:
Voor de 5150 Kraichgau waren er tijd limieten voor de disciplines
Weet niet of dat voor de 4:184 ook was :roll:
)


Klopt, die waren er -voor beide afstanden- afgelopen weekend ook.
Maar die zijn volgens mij uiteindelijk helemaal niet gehanteerd, of in ieder geval was dat niet de reden van het feit dat men niet meer mocht fietsen. Dat had echt te maken met de inrichting van de wisselzone, waarbij startende fietsers en fietsers die klaar waren via dezelfde strook moesten.

Het betrof de 5i50 waar ze deze maatregel hebben moeten nemen. Cut off tijden waren vastgesteld op: 55min, 105min en 75min

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:05

Time2Tri schreef:
porcelain schreef:
Maar Hoorn heeft aangekondigd volgend jaar een halve te organiseren. Geruchten gaan dat Maastricht in 2020 weer dezelfde afstanden heeft. Dus dat wordt dan een weekendje Maastricht voor jou ;) ook leuk!


Hoorn is voor mij het andere uiteinde van Nederland :j
Ik woon in de buurt van Nijmegen , maar dan in Duitsland .
De 70.3 in Hoorn is 28 juni , dat is helaas te snel achter Kraichgau .
Want die wil ik iig nog eWellicht dat die volgend jaar iets voor mij is, zo heb je toch dat gevoel van een wat 'luxere' grote triathlon onder de naam van Ironman zonder dat je meteen een mega prijs betaalt voor je startbewijs!en keer doen volgend jaar :o


Dat was eigenlijk gericht aan LM :o
Zij zei “Wellicht dat die volgend jaar iets voor mij is, zo heb je toch dat gevoel van een wat 'luxere' grote triathlon onder de naam van Ironman zonder dat je meteen een mega prijs betaalt voor je startbewijs!”
Als ik me niet vergis woont LM in het noorden?


porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 21:21

Time2Tri schreef:
Nog wat plaatjes ...


Leuk, foto’s kijken! Keep them coming! :)
Wat leuk, die mokken, je hebt al een hele verzameling.

Ufurio4e schreef:
http://Www.giesbeektriathlon.nl
Ik wil graag de triatlon van mijn bootcamp instructeur promoten.


Voor mij ook wat uit de richting :o


Time2Tri schreef:
@Porcelain ; hersteld van afgelopen weekend ?
Heb je nog iets op de planning staan ?


Afgelopen week, qua trainingen, rustige week gehad. Ben afgelopen weekend een vriendin uit Oostenrijk gaan opzoeken. Sportief programma met SUPpen, raften en bergwandeling. Maar man man man, ik heb zo’n enorme spierpijn van het dalen tijdens die wandeling |( dacht dat ik toch enigszins getraind was, maar blijkbaar missen mn bovenbenen kracht..
Morgen OW zwemmen, hoop dat de spierpijn dan voorbij is...

Hoe ziet jullie week er uit qua trainingen?

Volgende wedstrijd waarschijnlijk de high-tech triathlon in eindhoven op 1 sept. Sprint. Die kwartjes komen volgend jaar wel!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-19 22:01

Daar moet ook af en toe ruimte voor zijn toch, week doen waar je zin in hebt?(alsnog heb je een sportieve week gehad)

Ik heb dat zelfde weekend ook de laatste vh jaar denk ik, die in Eindhoven. Een week later vindt er nog eentje in Roermond plaats, maar dat valt lastig te combineren met andere afspraken dat weekend. Eind sept clubkampioenschappen, maar dag later is de Dam tot Dam loop. 16km %) what was i thinking?!? Dus die clubkampioenschappen moet ik maar even skippen. Wel jammer.

Waar kijk je naar? Op basis van welke criteria ga je besluiten aan welke mee te doen? Bij het selecteren van een halve?
Wel stoer hoor, een halve 8-)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-19 10:49

Time2Tri schreef:
Voor de halve sowieso een IM of Challenge ...dus geen buurt triathlon :o
Alleen ik wil graag in Kraichgau nog een keer de 5150 doen , en dat
past dan bv niet met Luxembourg , of Hoorn .
Verder wil ik niet te veel hoogte meters op het fiets parcours en het liefst
een vlak loop parcours .Nog al wat wensen ha ha ...
Voel er niet veel voor alleen naar Polen o.i.d af te reizen O:)
We zoeken nog effe door ...

LM ??? waar ben je ????


Inderdaad nogal wat factoren om rekening mee te houden! Zeker in combinatie met nog een 5i50 op je programma.

In hoeverre laat je ook nog meespelen dat er bekenden/clubgenoten meedoen? Dat zou voor mij wel een extra factor zijn, dat je niet “alleen” bent.

Succes!

@LM: ja, waar ben je?! 8-)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-19 18:59

Time2Tri schreef:
porcelain schreef:
In hoeverre laat je ook nog meespelen dat er bekenden/clubgenoten meedoen? Dat zou voor mij wel een extra factor zijn, dat je niet “alleen” bent .


Hangt van de reistijd af ...
Alleen naar Polen of zo zou ik niet graag doen . Verder weg vreemd land iig met z,n tweeën .
Maar in Duitsland of Nederland ga ik ook alleen ... richt me dan verder niet naar club genoten . :o


Snap dat je -als je naar het buitenland gaat- het fijner vindt om samen met iemand te gaan!

Hebben jullie, ondanks het regenachtige weekend, nog iets (sportiefs) kunnen doen?

Ik heb donderdag hardgelopen, 9km! Volgende week moet die 10km er echt van komen :j Vrijdag en zaterdag paardgereden (op de racefiets erheen gegaan) en vanmiddag samen met een vriendin tussen de buien door gelopen. Tijdens het lopen gekletst, dus op een easy tempo. Toch leuker met zn 2en! Voordat we er eigenlijk erg in hadden 7km gelopen.
Morgen koppeltraining, di wil ik racefiets mee naar het werk nemen en terug fietsen, woe OW en do zwemtraining.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 21:29

Even andere dingen aan je hoofd zo te lezen, LM.
Spannend, een huis kopen!
Last van je knie gehad zeg je? Vervelend! Wat was er aan de hand?

Gisteren vanuit het werk naar huis gefietst. En veilig thuis aangekomen B-) Voor herhaling vatbaar! Volgende week weer, alleen dan een leukere route zoeken (dan langs de snelweg af) ;)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-19 07:51

[/quote]
Time2Tri schreef:
Oh ja ...van mijn kant ook nog een nieuwtje ...heb me aangemeld
voor mijn eerste halve triathlon :oo
Die zal eind juni in Hoorn zijn .


Sorry, helemaal niet op gereageerd...
Toch Hoorn geworden.
Tof!! *\o/*

Staat je dagen-tot-aan-teller al aan? ;)

Time2Tri schreef:
@Porcelain ; goed bezig !!
Hoeveel km heb je te fietsen ?


26km ong. Niet heel ver, maar perfect om direct na het werk te doen, klein uurtje.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:44

Time2Tri schreef:
Ben sinds een week of drie ook nog eens in de overgang met geweldige
opvliegers ~~}>
Slaap al weken s,nachts niet door -O-
Wat een ellende ...wie heeft dat verzonnen .
hebben jullie gelukkig voorlopig nog geen last van .
Maar dat was ook de reden dat ik donderdag een extra rustdag heb ingepland .


Oh man, alsof het zonder opvliegers niet al warm genoeg is de afgelopen nachten... Lijkt me heel vervelend!
Als je snachts zo slecht slaapt heb je idd behoefte aan een avondjes even lekker niks!


lovemaylo schreef:
@porcelain, geen idee wat er met m'n knie was, heb gewoon een week helemaal hardloop rust gehouden en nu is het weg :+
Leuk dat je met de fiets naar werk gaat! Zo maak je lekker wat kilometers extra!

Ik heb nu ook weekend! Net klaar met werken, 1 dagje vrij en dan volgende week weer 50uur knallen... Kan niet wachten tot iedereen weer terug is van vakantie en ik weer normale weken kan werken :=
Misschien vanavond nog even hardlopen, en anders morgen maar!


Hmmm vreemd, maar goed nieuws dat je geen last meer ervan hebt!
50u werken -O- Jezusmina! Wat doe je voor een werk? Kan me voorstellen dat je dan liever “gewoon” naar school gaat.
Ik werk 34u/wk, maar wel regelmatig overuren door afspraken in de avonduren. Ik werk bij een organisatie die huisartsen en fysiotherapeuten ondersteunt kn de praktijkvoering, dus veel overleggen in de avonduren, buiten spreekuur-tijden. Niet altijd even handig, maar gelukkig kan ik mijn werkweek vrij flexibel inplannen.

Vanavond een wisseltraining waar ik vanuit het werk naartoe ga. Dus fiets mee in de trein vanochtend (kan op het werk niet douchen, dus fietsend komen is niet echt een optie (zeker niet met deze warmte)). Hele onderneming! Laat de fiets vannacht op het werk staan en dan fiets ik morgen terug naar huis. Timemanagement he :)) met al die hobby’s. Dan hoop ik op tijd thuis te zijn om savond ook nog even te kunnen gaan paardrijden.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-19 10:50

Oh ja, gisteren eindelijk die magische grens van de 10km overschreden *\o/*
Ging best lekker, in een tempo van gemiddeld 5:35/km gelopen. Samen met een clubgenootje, dat maakt het een stuk makkelijker. Tussendoor beetje kletsen maakt dat je minder bezig bent met dat je benen zwaar voelen/dat het warm is/dat je tenen pijnlijk zijn/dat een kilometertje minder ook wel genoeg is/dat je toch echt te weinig hebt gedronken voor de start/dat je veters te los zitten/etc :=

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-19 20:25

@LM: prachtig! Dat maakt het het vroege opstaan wel waard.

Leuk dat je werk enigszins hobby-gerelateerd is. Wel heel verleidelijk lijkt me, om niet al die mooie outfits die je in de winkel hebt hangen voor je zelf aan te schaffen :=

@T2T: hoe ging jouw koppeltraining? Intens, hardlopen met deze temp :oo

Productieve dag vandaag *D
Gewerkt, naar huis gefietst (warm!!), gegeten en net nog gaan paardrijden.
Uiteindelijk vind ik paardrijden toch wel het aller aller fijnst :o kan er zo van genieten, helemaal met op de achtergrond een ondergaand zonnetje.
Rijden jullie helemaal geen paard meer? En wat is jullie paardrij historie?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-19 08:02

Time2Tri schreef:
Ik train bewust op warme tijdstippen ...want op wedstrijden kan ik me het weer
ook niet uitzoeken .
Ik pas wel de intensiteit op de temperatuur aan , maar ik kan goed tegen de hitte .


Klopt, heb je helemaal gelijk in!
Ik kan niet zo goed tegen de hitte, dus mijd de ergste hitte. Al moet ik zeggen dat fietsen met warm weer nog enigszins gaat door de luchtverplaatsing.
Ik lijk geluk te hebben met het weer komende zondag 8-) zaterdag wordt het nog 30gr, zondag 22 gr en beetje bewolkt. Perfect!

Time2Tri schreef:
Paardrijd historie :

Heb de opleiding in Deurne gedaan , kort bij Anky gewerkt .
Daarna in Duitsland gaan werken .
Mijn paard heb ik bijna 25 jaar gehad , heb hem 1,5 jaar geleden in moeten
laten slapen .Maar de laatste 12 jaar niet echt zin meer gehad door te gaan met
paardrijden naast mijn job . :o
Vandaar dat er ook geen paard meer is gekomen .

Hier in link naar mijn topic :

[IM] I let you go after almost 25 years
[ [url=m/bTz4No.jpg]Afbeelding[/url] ]


Goh, jij hebt een professionele paardrij carrière achter de rug.

lovemaylo schreef:
ik heb tot mijn 19 fanatiek gereden, eigen paard. Toen studeren er werd het minder. 1,5/2jaar geleden m'n paard moeten laten inslapen en daarna eigenlijk geen zin meer in de paarden. Was er echt kapot van en kan me niet voorstellen een ander paard te hebben, vandaar.
!


Beetje vergelijkbare situatie bij jullie. Na overlijden van je beste maatje geen behoefte meer aan rijden/bezig zijn met paarden, als ik het goed begrijp. Heb t ook wel vaker gehoord. Kan me dat best voorstellen. Verdrietige situatie.
T2T: even je linkje geopend en foto’s gekeken, wat een knapperd was het!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-19 20:46

Time2Tri schreef:
Ik start dan ook mijn laatste triatlon van het jaar .
Dan is het helaas weer voorbij .

@Porcelain ; Professionele paardrijd carrière is overdreven :o
Heb in Duitsland bij een vereniging/manege gewerkt , en zelf wat wedstrijden
gereden .


Voor mij ook de laatste vh jaar komende zondag. Ben wel van plan me gedurende de winter voor wat loopjes in te schrijven, als stok achter de deur.

Ik bedoelde te zeggen dat je een opleiding in de paarden hebt gedaan en gewerkt hebt in de paarden. Je hebt zelfs bij Anky gewerkt! Dat vind ik aardig professioneel :))

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 09:47

Wat fijn dat je het seizoen met een voldaan gevoel hebt afgesloten, T2T! Geldt voor mij ook. Leuke laatste wedstrijd gehad.

Jeetje, mega hard gefietst weer! ik snap de vraag van mede deelneemster wel :)) ziet er idd aardig profi uit met die TT fiets van je. Ik zou wel onder de indruk zijn als jij voorbij komt flitsen in ieder geval 8-)
Gave foto’s ook!

Verslagje van mijn race:
Zwemmen, ook non-wetsuit. Temp was prima, wel vies water. Zag echt geen hand voor ogen en erg blubberig. Chaotische start, na eerste 150m mn tempo goed kunnen vinden gelukkig. Als 3e vrouw uit het water.
Snelle wissel, had voor het eerst de schoenen al bevestigd op de fiets en het met wat vaart opstappen lukte gelukkig aardig.
Fietsen, niet het fijnste parcours, ontzettend bochtig en 6x een 180gr draai. Toch gemiddeld iets boven de 30km/u kunnen rijden, voor mijn doen helemaal niet verkeerd.
Met weer een snelle wissel naar het lopen. Eerste 2km vielen me zo zwaar.. gelukkig zwakte dat gevoel wat af en toch 5:08 min/km gelopen gemiddeld. Exact zelfde snelheid als laatst in Maastricht, alleen nu een km langer (5 ipv 4), dus viel me eigenlijk alles mee.
Als 5e dame overall gefinisht (door 1 dame ingehaald bij het fietsen en door 1tje zo’n 200m voor de finish :\ jammer), en 1e in mijn age group.

Op naar seizoen 2020! :)F
Jouw doel is natuurlijk de halve, T2T?
Ik hoop volgend jaar een keertje een kwart en een OD te starten. Al heb ik gisteren tijdens het lopen een paar keer gedacht, never nooit ga ik een langere afstand dan dit doen :'), dus van de winter hard werken aan het lopen. En er zijn plannen om deel te nemen aan de teamcompetitie vanuit de club met een damesteam. Lijkt me erg leuk!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-09-19 11:02

Hier ook wat foto’s!
Eerste met het Start2tri/Continue2tri groepje, 2e foto is tracking van het fietsen waarop het bochtige parcours te zien is (3 rondes) en laatste de uitslagen (ik had startnr 584, weten jullie meteen mijn echte naam :) )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hèhè LM, balen dat het nèt regende toen jullie gingen rennen! Ik vond het vanochtend op de fiets ook echt frisjes

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-19 07:40

Time2Tri schreef:
Gefeliciteerd Maud :D Leuke foto ...

8-) Hihi

Zoef zoef, daar komt ze voorbij hoor, op haar fiets! Toffe foto’s!

Inderdaad maar eens nadenken hoe ik de komende maanden in ga. Ik zie mezelf tijdens de koude wintermaanden niet op de fiets/tacx zitten (het moet wel leuk blijven :j ) dus ik ga me focussen op het lopen. Daar is nog wel wat winst te behalen volgens trainer.

Paar dagen ziek geweest en het weekend instructie bij het ruiterbewijs examen geweest, dus weinig getraind. Morgen weer zwemmen

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-19 16:37

Time2Tri schreef:
Geen gelegenheid spinning over de winter te doen ?
In de groep is iig altijd leuker .
Weet jij trouwens wanneer de inschrijving voor de 5150 Maastricht open gaat ?


Spinning, nog niet aan gedacht. Maar nòg een geplande activiteit in de avonduren gaat niet lukken. (En kijk ernaar uit om weer wat meer tijd te hebben om vaker paard te rijden)

Geen idee! Ik neem aan dat het op Facebook wordt aangekondigd? Heb nog niets voorbij zien komen.. (er gaan geruchten dat in 2021 weer een hele plaatsvindt in Maastricht, aan mij niet besteed, maar wel gaaf dat er zo dicht in de buurt weer eentje (terug) komt)

Straks zwemmen. Na de zomer hebben clubbestuur en zwemtrainers baan indeling geëvalueerd. Ben ingedeeld in een snellere baan. Vanavond voor het eerst in de nieuwe baan. Voelt bijna als een soort promotie, maar vind het tegelijkertijd ook spannend.. kijken of ik erg ga afzien :')

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-19 08:00

Wat een fijn aanbod vanuit jullie club, 4/5 (?) trainingsmomenten per week! Door club waar ik bij zit worden 2 zwemtrainingen aangeboden (die worden erg goed bezocht), vrijdagavond de ene week interval fietstraining andere week looptraining en op zondagochtend tourtje fietsen. Die vrijdagavond trainingen en zondagochtenden zijn voorlopig gestopt ivm (zomer)vakantie.

Verschil in tempo was er eigenlijk niet O:) wel veeeel meer aandacht voor de techniek. Een kritischere trainer. Prima! Ik leer graag bij!

Nog 1 (kort) dagje werken en dan weer weekeeeeennnddd!! :)F

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 07:40

lovemaylo schreef:
Gisteren weer een wedstrijdje gelopen om het tempo weer te voelen en kijken waar ik sta.... Nog niet waar ik was en wil zijn :+
Maar zeker niet ontevreden!
12,8km in 1uur en 2minuten


Oh my! :wow: snel zat hoor! Wat zou je streeftijd zijn dan?
Ik heb in no time een hoofd als een tomaat, duurt ook altijd lang voordat t weg trekt :#


Time2Tri schreef:
Woensdag heb ik een afspraak met mijn trainer .
Dan bespreken we de planning voor 2020.


Wat fijn dat je daarvoor terecht kunt bij je trainer! Jij hebt geen privé trainer, toch?

Time2Tri schreef:
We hebben idd 4 vaste trainingen per week .
1 x zwemmen
1 x hardlopen
1 x core
1 x fietsen

I. De herfst/ winter word fietstraining veranderd in core en spinning.

:j fijn programma vanuit je club!
Bij jullie ook het zwemmen het best bezocht? Is voor de meesten toch het moeilijkste onderdeel..

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-19 07:42

Oh, en leuke foto’s, T2T!
Die eerste, waarbij het net is alsof je fiets in het plaatje verwerkt is :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-19 13:43

lovemaylo schreef:
@porcelain, streeftijd zou zijn onder het uur...nu wist ik eigenlijk wel dat dit nu niet zou lukken, was niet in topvorm zoals ik in juni was.
Toen zou ik het in ongeveer 57minuten moeten kunnen doen!! Maar ben weer op de goede weg met trainen!

Hoe gaat het met jou trainingen??


Bijna 13km binnen een uur?!? Zo hé +:)+
Hoe komt het dat je niet meer op hetzelfde niveau zit als voor de zomer? Minder kunnen trainen door drukte? Je hebt iig wat om weer naar toe te werken.

Trainingen even op een iets lager pitje nu na het seizoen. Afgelopen dagen focus met name op het lopen gehad, dit weekend de Dam tot dam loop nl. Al doe ik echt niet mee om een goede tijd neer te zetten hoor. Loop samen met mn zusje puur voor de fun. Verder minimaal 1x/wk zwemmen.

Time2Tri schreef:
Wij krijgen vanuit de club best wat geboden .

Nou, dat Kun je wel zeggen! Super fijn dat de trainer met iedereen individueel een plan maakt.
Kan me toch niet voorstellen dat dat overal (in Nederland tenminste) zo gebeurd?!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-19 20:40

lovemaylo schreef:
Drukte, stress, slechter eten en dus ook minder trainen.. Tja, komt wel weer! Ik ben op de goede weg terug!

Oh leuk dam tot dam! Die wil ik ooit ook nog eens lopen, schijnt een hele leuke loop te zijn.
Veel plezier alvast!!


: hmmm vanalles dus waarom het even wat minder gaat. Maar alsnog ren jij tijden waar ik alleen maar van kan dromen. Wel frustrerend als je weet dat je eigenlijk beter kunt.
Fijn dat je weer op de goede weg terug bent!

Zit nu in de trein terug van de DtD loop. Was erg leuk! Heeeeel veel publiek aan de kant. Geluk gehad, want wij waren een vd laatste groepen die nog mocht starten, na ons is men niet mogen starten ivm hitte. Op sommige stukken was het ook wel erg warm.
Rond km 7 had ik het wel erg zwaar, wetende dat ik nog niet eens op de helft zat.. maar toch vrij constant tempo kunnen aanhouden en op het eind nog iets kunnen versnellen. Gemiddeld 5:37/km gelopen. Sneller dan waar ik op gerekend had (dacht rond de 6:00 te lopen). Ik ben tevreden! Zeker voor de eerste keer deze afstand :o


Time2Tri schreef:
:o Wij krijgen zoveel geboden omdat we onderdeel zijn van een groot
gezondheidscentrum/ sportschool .
Maar goed ..voor al deze service betaal ik ook 40,00 Euro p.m , is
eigenlijk net als een sportschool abonnement .
Any way zijn die 40,00 Euro goed besteed , en ik maar er goed gebruik van . :D

We hebben gisteren het seizoen 2019 besproken , hier was hij ook zeer tevreden over .
Verder de planning voor volgend jaar ...die staat nu in grote lijnen .
Ik zoek eigenlijk alleen nog een triathlon eind mei het liefst met open water zwemmen .

Plan is voor mijn eerste 70.3 buiten de normale trainingen , een halve marathon
te lopen , een wielerronde ( +/- 100 km ) ,trainingskamp Mallorca en een olympische afstand te doen .

Gisteren een leuke afwisselende hardlooptraining gehad , daarna lekker in de sauna
geweest ..ook zo,n voordeel van de sportschool .


Ahaaa B-) zo zit dat! €40 is m.i. niet belachelijk veel als je ziet wat je ervoor terug krijgt (waaronder de luxe van een sauna na de training <<)

Fijn een plan te hebben voor 2020. Kun je echt al ergens naar toe gaan werken!
Heb gisteren opgevangen dat de ironman OD in Maastricht wrs naar sept verplaatst wordt, dus die Kun je niet meenemen in je opbouw naar de halve. Maar er zijn vast genoeg andere opties!

Ik zie trouwens dat er de komende weken ook nog triatlons zijn (Amsterdam volgende week? Nijmegen begin okt nog?). Als je zou willen Kun je dus echt van april tot oktober meedoen aan wedstrijden!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-19 07:57

Time2Tri schreef:
Hoorde idd dat gisteren van de laatste startvakken niet mochten starten .
Voor de deelnemers erg zuur natuurlijk .
Maar de veiligheid voor de deelnemers moet wel gegarandeerd kunnen worden .
Aan de andere kant vind ik het ook wel ieders eigen verantwoording in te
kunnen schatten of je wel fit genoeg bent voor zoiets .

Mijn planning gaat er dan als volgt uit zien :

22-3 Stevensloop ; halve marathon
17-4/26-4 ; Trainingskamp Mallorca
10-5 ; Ronde van Nijmegen > 100 km
Waarschijnlijk 1-6 woerden 1/4
28-6 ;70.3 Westfriesland
2-8 ; Sassenberg Grand prix
6-9 ; Maastricht 5150

Zo ..mijn brood maar eens smeren , moet vandaag eerder beginnen . -O-


Tja, ik vind t ook erg dubbel. Wat je zegt, iedereen draagt eigen verantwoordelijkheid om zijn kunnen in te schatten (en ja, het was warm, maar het was geen 30+ gr), maar ik snap ook ande andere kant dat de organisatie eigenlijk niet anders kan (met sterfgevallen wegens hitteberoerte in voorgaande jaren). Las dat ze de capaciteit van de medische posten niet meer konden garanderen.

Mooi plan, T2T! Trainingskamp ook dit jaar weer met je club?

Man man, wat ben jij altijd vroeg op zeg! En dan ook altijd uitgebreide berichten posten. Ik ben op dat tijdstip tot weinig zinnigs in staat :P

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-19 07:58

Weekend helaas weer voorbij... zijn jullie sportieve activiteiten gewoon kunnen doorgaan als gepland of zijn ze (letterlijk) in het water gevallen? Wat een regen! (Al was het hier -met momenten, tussen de buien door- eigenlijk heel prima)

Ik heb vrijdags klein rondje gelopen, vrijdagavond tennis en padel clinic vanuit het werk (leuk! Maar nog best lastig, racketsporten liggen me niet al te best... := ), zaterdag paardgereden (op de racefiets heen) en gisteren een heeeerlijk trailloopje gedaan. Aangesloten bij een groep, op heel rustig tempo met regelmatig een kleine pauze. Maar toch zo’n 12km gelopen. Tempo was voor nu even helemaal prima, heb denk ik in de aanloop naar de DtD loop wat te veel km’s gemaakt in één week op een te hoog tempo waardoor ik wat last heb gehad van mijn re kuit. Even een tandje terug dus de komende tijd.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, leonie87, SennaS en 65 bezoekers