Keep calm and do triathlon

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 07:43

Time2Tri schreef:
-O- De triathlon in Beesd is afgelast i.v.m de eikenprocessierups .
En ergens op de route in Didam zitten ze ook , de gemeente is er mee bezig .
Vooralsnog geen reden om Didam af te lassen .

Gisteren avond het ik interval training gedaan , 3 x 15 minuten race pace .
Had wel 1 x vol de wind van voren :D

Vanmiddag nog een keertje open water zwemmen en vanavond hardlooptraining .


Wat jammer dat die triathlon afgelast wordt! Zijn er geen alternatieven?
Vrijdag ben ik vrijwilliger bij de Iron Kids in Stein, las in de briefing dat het loopparcours veranderd wordt ivm eikenprocessierups. Gaat natuurlijk om een kortere afstand en dus wellicht makkelijker aan te passen dan een triathlon met langere afstanden :?

Klinkt als leuke (maar ook best zware, met wind tegen) training, T2T! Je hebt vandaag ook sportieve dag op de planning.
Ik heb gisteren (voor 2e x) fietsparcours voor komende zondag verkend. Fijn om te weten welke verraderlijke bochtjes er in zitten en hoe lang de (toch best serieuze) slingerberg zich trekt en in welke tempo ik die ong moet nemen. Vnvnd nog OW zwemmen.


porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-19 21:06

Time2Tri schreef:
@ Porcelain, ze zullen best over alternatieven na gedacht hebben .
Een evenement aflossen wil natuurlijk niemand .
Vorig jaar heb ik daar mijn eerste 1/4 gedaan.

De eerste en tweede het regelmatigst ,
Je ziet wel waar ik het stukje door het dorp rijd . ( midden van de interval )
Oh ... en de middelste was wind van voren .
[ [url=m/PCsWCt.jpg]Afbeelding[/url] ]


Oh ja zeker, voor niemand leuk, een wedstrijd moeten afgelasten :n

Wat leuk, dia afbeelding, ziet er idd goed een patroon in!

@Sting: ziet er idd nog piekfijn uit! Fijn dat je iets naar je zin hebt kunnen vinden en je budget niet heeeeel erg hebt hoeven oprekken (als ik je goed begrijp)

@LM: succes alvast voor vrijdag!

(Het lukt me steeds maar niet om meerdere mensen te quoten in 1 bericht %) )

Ik heb zojuist heerlijke open water zwemsessie gehad! Was aan het twijfelen of het zou gaan zonder wetsuit, maar was heel prima. Ik ben er uit; zondag start ik zonder wetsuit!
Wedstrijd is in de buurt (kleine 10km van huis), denk dat ik er op de fiets heen ga. Goed voorbeeld doet volgen, LM, heb dat van jou afgekeken 8-)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-19 16:41

@LM: hoe is het gisteren gegaan?
Ja! Ik zie het wel zitten naar de wedstrijd fietsen morgen. Gewoon op het gemakje. Moet ik alleen niet lek rijden, want dan krijg ik wel stress 8)7

Fijne vakantie alvast! Ik heb nu ook 2 weken vrij. Lekker!

@T2T: volgens je onderschrift heb je vandaag tri Didam. Of is dat die die geannuleerd is wegens eikenprocessierups?
Ja? Jij ervaart zoveel profijt van je wetsuit? Ik zwem liever zonder. Zojuist ook een bericht vd wedstrijd morgen, water is gemeten op 25gr, dus non wetsuit

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 13:08

@T2T: leuk verslagje. Leuk om te lezen!
En wat heb je hard gefietst zeg +:)+
Zie het maar als een compliment dat ze je indelen bij een lagere leeftijdscategorie :')
En suuuper fijn dat je geen last had van krampen!

Wat een ruim opgezette wisselzone. Ideaal. Lijkt me wel fijn op dat kunstgras (buiten de korreltjes die je dan van je voeten moet poetsen natuurlijk..). Wat vond jij daarvan?

Bij de triathlon waar ik gisteren meedeed was het heel wat krapper in ieder geval, sturen stonden bijna tegen elkaar aan, dus moest echt een beetje klooien om mn fiets uit rek te pakken. En laaaaange wisselzone. Vanuit het water eerst helemaal om de wisselzone heen, (schat) wel zo’n 300m naar de fiets. En over asfalt, niet fijn, ook een wondje aan een teen opgelopen daardoor :\

@LM. Klasse! Weer een PR te pakken. En in wat voor een tijd _/-\o_
Die 5sec er nog af, komt de volgende keer vast.

Ik had gisteren idd de triathlon van Stein. Thuiswedstrijd voor mijn club. Erg leuk. Aantal bekenden langs de kant en veel deelnemende clubgenootjes.
Wisselzone ingericht, om daar te constateren dat het een laaaang stuk is naar de fiets. Maar goed, dat mag de pret niet drukken. Wel een herkenbare plek gelukkig door een lantaarnpaal.
Start vanuit het water. Vond ik prettiger dan vanaf het land. Op aanmoediging van clubgenoten vrij vooraan gaan liggen, was fijn, vrij weinig last gehad van de “wasmachine”. Zwemmen duurde eventjes voordat ik de slag te pakken had. Maar de 2e helft wel een fijn ritme gevonden en nog paar mensen kunnen inhalen.
Fietsen ging oké. Door het parcours verkennen wist ik wat me te wachten stond, o.a. de Slingerberg bij Geulle. Die wel kunnen nemen in het tempo dat ik wilde zonder helemaal stuk te gaan. Én het aangedurfd om op de fiets mn voeten uit de schoenen te halen en op de correcte manier af te stappen :o Hele weg getwijfeld of ik dat wel of niet zou doen :roll:
Lopen, in het begin weer even wennen aan dat rare gevoel, maar was na eerste paar 100m ook wel weer weg. Misschien iets te veel met de rem erop. Aan het eind was het nog best een beetje omhoog, daar zag ik er tegenop maar viel me heeeel erg mee.
Tevreden! 6e dame overall gefinished, 2e in mijn age group.

Op naar de volgende :)F

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-19 13:23

Zal ook even wat foto’s met jullie delen.
(Ik vind het iig erg leuk om jullie foto’s te bekijken, dus neem aan dat dat andersom ook zo werkt :o )

Uitslag
Afbeelding

Met 2 collega’s voor de start
Afbeelding

Clubgenootjes succes wensen tijdens het lopen
Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding




@T2T: klopt het dat we je nieuwe trisuit nog niet hebben kunnen bewonderen?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-19 17:19

@T2T: oeeehhh, mooie trisuit! Van je cluppie begreep ik toch?

@LM: op de baan zul je idd snellere tijd kunnen neerzetten.

Dames, ik heb natuurlijk wel de foto’s gekozen waar ik er een beetje leuk op sta he <<) al voelde het wel ontspannen hoor.
Er is ook een aantal foto’s waarop ik zo serieus kijk dat ik bang word van mezelf :=

Klopt, T2T, hiervoor was ik al een paar jaar aan het zwemmen bij een masters groepje. Niet heel fanatiek hoor, maar merk wel dat het zwemmen me makkelijk afgaat.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 17:04

Time2Tri schreef:
Ja via de vereniging bestelt .
Door de grote aantallen die besteld zijn en de reclame die erop staat waren de prijzen interessant .

Je ziet iig aan je schouders en armen dat je al aan zwemmen hebt gedaan :D .
Moet je mijn iele schouders een zien .
Fotogeniek ben ik ook niet ha ha .

Maar fofo,s blijven plaatsen hoor :j
.


Fijn dat je via de club voor leuke prijs een trisuit kunt bestellen!
Ik leen er op dit moment nog eentje van clubgenootje, van het najaar kan ik eigen bestellen.

Tja.. mijn schouders, ik ben daar zelf niet zo blij mee, vind het zo mannelijk. Maar grappig genoeg vindt mijn vriend het juist wel mooi :o

Leuk hoor, foto’s kijken! Met duimpje omhoog bij de 2e fiets foto. Goed teken :j

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-19 17:00

@LM: zo! Jij zit in de goede flow!
Goed zeg.

Ik heb een rustige week gehad. Paar daagjes weg geweest, loopschoenen meegenomen, maar buiten een heel kort stukje, niet aan toegekomen/geen zin gehad. Gisteren bruiloft gehad, daar nu nog van aan het bijkomen :z
Morgen pak ik de draad weer op met in ieder geval maandag een looptraining, dinsdag zwemtraining en vrijdags weer een looptraining. De tussenliggende dagen nog niets gepland, maar wil wel nog even op de fiets zitten. Volgende week nog verlof, lekker!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-19 22:13

lovemaylo schreef:
40km gefiets vanochtend en vanavond relaxed rondje van 8km hardgelopen!

Heerlijk die vakantie *\o/*

Hoe was jullie maandag?


Sportief dagje had je!
Lekker, een paar daagjes weg met een vriendin. Hoef je helemaal niet ver weg voor te gaan. Geniet ervan! Het wordt ook nog wat lekkerder weer de komende dagen!

@T2T: rustig op het werk door de vakantieperiode? Hoe ging je fietstraining? Ken die berg niet, maar 8x die beklimming is vast heel heftig!

Om 6u zwemmen :wow: jeetje.. ik lag vandaag om 7u in het water, dat vond ik eigenlijk al veel te vroeg :O
Al moet ik zeggen dat het wel meeviel toen ik er eenmaal in lag, maar opstaan was wel een dingetje, slecht geslapen..

Gisteren een interval looptraining gehad, telkens hetzelfde rondje maar daarin een venijnig heuveltje. Direct na de training voelde ik al dat ik spierpijn ging krijgen. En ja hoor, ik voel mn kuiten intens.. >;)
Vanochtend dus gezwommen, vanavond uurtje gaan fietsen met een vriend, morgen OW zwemmen. Zo krijgen we de week verlof wel om :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-19 20:09

@LM: leuke dagen gehad hopelijk?
I love it, vlaai! Vooral rijste, mmmm :9
Lange treinreis ja. Ik weet er alles van, heb m wel eens in tegengestelde richting gedaan :)

@T2T: knap joh! Om 6:00 in het water liggen. Je bent echt hard aan het trainen! Komende week nog intensief en dan taperen richting wedstrijd, toch?

Ik heb gisteren paardgereden. Heel fijn, ben er wat weinig aan toegekomen laatste tijd. Wel op de racefiets daarheen gegaan, dus een beeeetje training gehad. Vandaag even niets, beetje rommelen in huis. Morgen weer paardrijden en zondag wil ik gaan lopen. Wil toch die magische grens van de 10km een keertje passeren :) ik moet vooral wat rustiger lopen dan, ben meer van het principe ‘lange halen snel thuis’

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:49

Time2Tri schreef:
Loop/train jij op hartslag Porcelain ?
Heb je zelf een paard ?

Gisteren zwem training gehad , dat ging ook best redelijk voor mijn doen . :D
Deze week toch 4500 meter gezwommen .


Nee en Nee :)
Op hartslag trainen zou me misschien wel helpen. Ik heb alleen nooit een maximaal test gedaan, dus heb niet echt een referentiepunt. Maar eens in verdiepen hoe ik daarmee om zou kunnen gaan.
Die 10km is er nog niet van gekomen, tot de 8 gegaan vandaag. Me toch weer laten verleiden om tikkeltje te hard te lopen om 10 vol te houden :roll:
Ach ja, ik ga iedere week 0,5km er aan toevoegen denk ik.

En nee, geen eigen paard. Maar ik verkeer in de super luxe positie dat ik kan rijden wanneer ik wil. Ik rijd al heel wat jaartjes bij een springstal hier in de buurt. Win-win situatie: zij hebben 3 ruiters in dienst, maar eigenlijk te veel paarden in training staan, dus mijn hulp is altijd welkom, en ik kan rijden wanneer ik wil op goed opgeleide paarden. Ideaal!
Ben er de laatste tijd door al die trainingen voor triathlon weinig aan toegekomen. Is toch weer iedere keer genieten, paardrijden. Dus hoop in de winter de triathlon training een tandje terug te kunnen schroeven en weer meer tijd te besteden aan het paardrijden.
Blijft naast werken, huishouden en sociale activiteiten toch een beetje zoeken naar de momenten.

Jij hebt heel wat meters gezwommen ja deze week!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-19 14:51

lovemaylo schreef:
@porcelain, ja heerlijke dagen gehad!
Fijn dat je weer even hebt kunnen paardrijden na tijdje.. Paardrijden is ook gewoon sport! :)

Gisteravond thuis gekomen en meteen even een stukje hardgelopen, bijna 8km..er even weer inkomen na al dat lekkere eten en weinig bewegen :+


Fijn dat je het leuk gehad hebt.
En idd! Paardrijden is zeker een sport als je een beetje serieus rijdt.

Na zo’n lange treinreis nog gaan hardlopen, knap! +:)+

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-19 07:26

Thanks T2T, ga er eens mee aan de slag

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 13:55

Jeetje wat een hitte. Afgelopen dagen niet in staat om veel te doen.
Wij hebben het matras in de woonkamer gelegd. Daar is het nog best oké. Slapen normaal gesproken op zolder, daar wil je nu niet zijn hoor %)

Di ochtend gaan zwemmen, woe ochtend gaan paardrijden (om 7:00 zat ik op het eerste paard voor een rustig stapritje, was goed te doen). Dond ochtend had ik eigenlijk heel vroeg willen opstaan en willen gaan hardlopen, maar het lukte me echt niet om op te staan na een gebroken nacht door de hitte. S avonds wel gaan zwemmen, heerlijk!

En straks fietsparcours verkennen vd Ironman Maastricht van volgende week. Zie er zwaar tegenop moet ik eerlijk zeggen :( maar heb afgesproken met clubgenootje. En afspraak is afspraak

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 13:57

LM: fijne week toegewenst! Heerlijk aan het water. (Ben stiekem best een beetje jaloers :o )

T2T: ik denk ook dat het wel te doen is, sochtends hardlopen, mits je heeeeeel vroeg gaat natuurlijk. Succes in ieder geval!

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-19 17:40

lovemaylo schreef:
Nou hier echt verschrikkelijk geslapen! Zo warm!
Vandaag een weekje naar de camping aan het water :o

Morgen 1,5uur hardlopen?? T wordt Morgen ook nog Bloedheet... Zondag wordt het al ietsje koeler.


Jij woont in het Noorden, toch LM? Daar zal het morgen inderdaad nog erg warm zijn. Hier koelt het flink af morgen. Vandaar dat onze inschatting of lopen wel of niet zou kunnen verschilt.


Time2Tri schreef:
Er staat voor morgen gelukkig een rustig loopje op de planning .
Eerder stoppen kan ik altijd nog .
We zullen het zien , het gaat iig fiks regenen vannacht .

@ Porcelain ; start je in Maastricht dan ?
Ze hebben sprint en olympisch toch ?
Morgen is ook onweer voorspeld .


Ja, klopt. Ik start de sprint. Lang getwijfeld, maar de uitnodiging voor een vrijgezellenfeest zaterdagavond gaf gelukkig de doorslag in de keuze :) (sprint vindt zaterdag plaats, OD zondag)
Wel blij met mn keuze, denk niet dat ik al klaar zou zijn voor OD. (Of ik zou al alle doelen moeten loslaten, maar daar ben ik dan toch te competitief voor := )
Vind wel een beetje bijzonder dat eergisteren het fietsparcours ineens is omgegooid. Zou vlak zijn, maar zitten nu 2 pittige beklimmingen in. Ken mensen die zich specifiek hebben ingeschreven vanwege vlakke parcours >;)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-19 17:24

Time2Tri schreef:
Dat is de 4:18:4 toch ... die was een paar weken geleden ook in Hoorn .
Onder de IM vlag starten is leuk :j
Er zal vast een reden zijn dat het fiets parcours is omgegooid .
Gewoon gelijkmatig daar hoor pedaleren .


Klopt, 4:18:4 idd.
Vandaag het rondje gefietst (in de stromende regen ;( ), viel heel erg mee. Komt goed!

Ben benieuwd! Rolling start, lijkt me fijn. Las dat je dan start obv ingeschatte zwermtijd. Heb nergens echter zwemtijd moeten doorgeven. Weet jij me te vertellen hoe dat werkt T2T?
Ben vooral benieuwd naar die zakjes waar je spullen in moet doen.. we gaan het meemaken.

Voor jou deze week een rustige week en dan van het weekend knallen! 8-)

lovemaylo schreef:
Oh ja dat zal het zijn, hier wordt het vandaag gewoon nog 35 graden :+

Veel succes met je triatlon @porcelain!! *\o/*

@T2T veel succes met lopen vandaag!


Thanks! :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 07:48

Time2Tri schreef:
Roling start is erg fijn :j
Bij de zwemstart zijn vakken , gemarkeerd met tijd . Daar ga je dan in staan .
De snellere zwemmers starten eerst , iedere 5 sec 4 of 5 personen .
Onder de boog ligt een tijdmeet kabel / mat .

Heb je twee wisselzones ? Denk het wel aangezien je van zakken spreekt .
Met de transition Bags is heel makkelijk .
Je hebt een gemarkeerde plek in de rekken . In beide wisselzones identiek .
Na zwemmen pak je je bike zak ... denk dat er ook een wissel tent is .
Er mag niets op de grond bij de fiets liggen . Wel aan / op de fiets .
Wat je nodig hebt voor het fietsen zit daarin , daar doe je je zwemspullen in .
Geeft de zak af in de drop zone .
Van fietsen naar lopen hetzelfde .
Even de guide goed doorlezen daarin staat het heel duidelijk uitgelegd . :j

Vandaag koppeltraining gedaan .
Eerst warming-up 10 km bike voor uitleg welke route we fietsen .
Dan 1,7 hardlopen
Ca 18 km fietsen
1,7 hardlopen
18 km fietsen
1,7 hardlopen .
Alles in wedstrijdtempo ... ging wel lekker .


Thanks voor de info! That makes sense, die startvakken :)*
Even snel de athlete guide doorgebladerd, zie in de gauwigheid niets staan over 2 wisselzones. Straks eens op mijn gemak de guide doornemen en dan komt het vast goed! (De link, mocht iemand geïnteresseerd zijn: https://cms.ironman.com/sitecore/shell/ ... 0404550894)

@T2T: leuke training, die koppeltraining. Fijn dat het lekker ging!
Hoe bevalt het nieuwe swimsuit?

@LM, komende zaterdag vindt de 4184 Multisport festival Maastricht plaats.
Lijkt me leuk, windsurfen. Zelf nog nooit gedaan, maar bezig zijn in/aan/op het water is altijd goed! Heb je de mogelijkheden daartoe dicht bij huis?

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-19 17:24

lovemaylo schreef:
We zitten nu op een camping aan het IJsselmeer waar we zo 't water op kunnen, thuis moeten we om te kunnen windsurfen 10km verderop zijn.


Heerlijk, op een camping aan het water. Geniet er van!

Time2Tri schreef:
Ik zou zeggen , alles goed doorlezen ...en voor de start in de wisselzone
alle stappen in je hoofd /visueel doornemen .Dan komt dat goed +:)+


Ga ik doen, dank je!!

De weergoden zijn in ieder geval goed gezind. Prima voorspelling 24gr en een zonnetje met wolkje!


porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:57

Zo! Weekend zit er op. Gisteren raceday, savonds/snachts nog een vrijgezellenfeest aan de andere kant van het land en vanochtend weer terug om anderen aan te moedigen bij de OD. Ik ben werkelijk helemaal KO, maar kijk terug op een heel leuk weekend!

Ik keek wat op tegen het systeem met de zakken. Maar, dat was echt onterecht. Functioneerde prima (zolang je maar goed onthoud waar je zak ongv hangt)!

Kort verslagje:
Zwemmen. Rolling start, fijn! Desondanks toch druk om me heen in het water, had misschien toch wat brutaler moeten zijn en meer vooraan in de rij starten. Los daarvan best goed kunnen doorzwemmen.
Fietsen. Stayeren was toegestaan. Oh wat was ik blij dat ik laatste paar km’s kon aanpikken bij clubgenoot! Daardoor gemiddeld een goed tempo kunnen rijden. Die tactische kant van het spel ligt me niet goed... in het begin paar vrouwen die slim gebruik maakten van mij zonder zelf kop over te nemen :roll:
Lopen, maar eerst nog de wissel.. ik was te laat met mn rechter voet uit de schoen halen, dus ik liep met 1 schoen door de wisselzone _O-
Lopen ging oké. Gemiddeld 5:08/km gelopen. Hoop dit toch nog wat te kunnen verbeteren als ik in de winter hier meer op ga trainen.

Al met al, heel tevreden. Dacht op deze afstanden moet ik gewoon overal alles geven. En... 1e gefinisht in mn age group :o Totaal niet op gerekend, want er deden allemaal buitenlanders mee. (Had gedacht dat die veel beter dan mij zouden zijn)

Foto’s! :)F
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door porcelain op 04-08-19 21:03, in het totaal 1 keer bewerkt

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-19 20:59

Onze posts hebben elkaar net gekruist T2T.
Wauw! Wat heb je weer ontzettend hard gefietst! +:)+
En wat een super prestatie op deze afstand. Chapeau! Fijn dat je tevreden bent.

Ben benieuwd naar je foto :)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 08:59

Time2Tri schreef:
Heb me bij het fietsen nog wat in gehouden O:) wetende dat ik nog 15 km
moest hardlopen .

Uhm... excuse me?!? :D Haha, niet normaal!
Jij op naar de halve volgend jaar, ik wil op naar kwart/OD!

Time2Tri schreef:
Hoe beviel de organisatie onder de vlag van Ironman verder ?

Buiten dat ik het onprofessioneel vond dat vrij laat het fietsparcours helemaal werd omgegooid (schijnbaar waren ze veeeel te laat met vergunning aanvragen >;) ), goed! Het is dan toch wel een grootser evenement dan de andere triathlons waar ik tot nu toe aan mee heb gedaan. Loopparcours door binnenstad Maastricht was ook erg leuk, veel aanmoedigend publiek.
Vrij hoog inschrijfgeld, maar wel een mooie rugzak, fijn shirt en prijzen binnen age groupen, dus ik snap dat inschrijfgeld ook wel.

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Re: Keep calm and do triathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 13:07

Voor de 4:18:4 in totaal €58,50 (incl handlingcosts en daglicentie). Wat je zegt, met rugzak/medaille/shirt best een reële prijs denk ik.
(Ik mistte wel de sinaasappels na de finish :o hadden alleen de keuze uit water/cola/bananen)

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:15

lovemaylo schreef:
@Porcelain, wou gewoon even eerste worden *\o/* En wat zwem jij hard!! Knap!
Wel gekke afstand 4:18:4. Wellicht dat die volgend jaar iets voor mij is, zo heb je toch dat gevoel van een wat 'luxere' grote triathlon onder de naam van Ironman zonder dat je meteen een mega prijs betaalt voor je startbewijs!


Haha, zag m zelf echt niet aankomen hoor, 1e worden.
Thanks. Ja, zwemmen is mijn sterkste onderdeel. Leuk om te zien in de uitslagen, andere onderdelen heb ik heel gemiddelde snelheden, heb t echt gewonnen op het zwemmen.

Ja, als de sprint je goed ligt is dit een ideale afstand! In Hoorn was paar weken geleden exact dezelfde formule. Is wat dichter in de buurt voor jou? Maar Hoorn heeft aangekondigd volgend jaar een halve te organiseren. Geruchten gaan dat Maastricht in 2020 weer dezelfde afstanden heeft. Dus dat wordt dan een weekendje Maastricht voor jou ;) ook leuk!
[/quote]

lovemaylo schreef:
Wellicht dat ik in september nog een triathlon doe, wel weer een 1/8ste.
Maar voor nu blijft hardlopen toch echt mijn hoofdsport.
Deze week 6 dagen werken dus zal iets minder toe komen aan sporten ;( m'n vakantie zit er nu echt op!

Welcome back to reality, altijd jammer :(

porcelain
Berichten: 372
Geregistreerd: 13-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 21:20

Time2Tri schreef:
Hoe beviel de organisatie onder de vlag van Ironman verder ?


Oh en weet je wat ik vandaag hoorde? Dat de meest langzame zwemmers gisteren niet meer mogen fietsen.. -O-
Toen de laatste zwemmers het water uitkwamen, kwamen de snelste fietsers alweer terug. Die moesten elkaar kruisen in de aanloop naar de wisselzone. Gaf zo’n gevaarlijke situatie dat ze dat besluit hebben moeten nemen. Ik snap m uit veiligheidsoogpunt, maar jeetje, vind het zo sneu voor die mensen! Tja... verkeerd ingecalculeerd met rolling starts?Wisselzone onhandig ingericht? Te veel deelnemers? Deelnemers ongetraind op het zwemmen? Zeg t maar... %)
Laatst bijgewerkt door porcelain op 05-08-19 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, LiDi en 33 bezoekers