Dames met spierballen (krachttraining)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-19 21:41

Ik volg ook!

In verband met mijn opleiding die ik ga volgen in oktober, ben ik nu sinds ruim een maand echt bezig met trainen.

Ik heb 1 keer pw personal training, en ik train nog twee keer per week zelf. En meestal nog een keer per week een rondje op de racefiets.

Ondanks dat ik net begonnen ben gaat het echt super lekker. Natuurlijk maak je in het begin veel progressie, dus ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen :)


Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:16

Ik heb precies hetzelfde m9ara, door de weeks gaat het eten goed en in het weekend een stuk minder. Dan is m'n ritme weg :Y) .

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:17

Looking good Courses!

Van welk merk is jouw sportkleding? Opzich jammer, bij onze gym zijn mouwloze shirts/tanks/tops verboden.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 09:35

Ja best wel vervelend, vooral in de zomer!
Maar het is de prettigste gym hier in de buurt, dus ik heb maar te dealen met dit strenge regime -O-

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-19 18:00

Ohh ik zou ook liever een huidplooimeting willen. Volgens de weegschaal zit ik op 27% maar dit lijkt me sterk..

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 07:57

Die wil ik nu ook wel proberen! Ik heb een fijne legging van Reebok en een van Nike pro, en dan nog een soort van pantalon van Only Play. Maar ik zou er nog wel een legging bij willen.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:17

Ik moet er persoonlijk ook niet aan denken om een inlegkruisje te dragen met sporten, veel te broeierig.
Legging/broek moet gewoon goed zitten, anders wil ik hem niet meer dragen :').

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-19 09:27

Wat dragen jullie trouwens voor underwear/panties tijdens het sporten?
Of niks :))

Ik struggle altijd met wat ik nou echt fijn/ademend spul vind, die je niet ziet zitten met een legging.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-19 16:27

Alle foto's zien er goed uit :D

Ik had een hele fijne pt sessie vanmorgen, veel gedaan en veel gewichten verhoogd :D.
Ik voel me echt stoer als ik squats met een barbell doe :').

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-19 17:45

Ik gebruik altijd de back extension machine :).

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 07:20

Ik vind deadliften ook lastig. Doe het nog steeds met een kettlebell omdat het niet altijd 100% gaat, ik erger me echt enorm aan mezelf dan :z

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Re: Dames met spierballen (krachttraining)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-19 07:50

Het is ook zeker niet iets dat ik zelf zou doen :)) Het helpt idd echt als iemand met je mee kijkt.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-19 23:26

Jolliegirl schreef:
antje_vip schreef:
Op mijn sportschool kost PT €20 per sessie. Sporten in een BH, volgens mij mag dat bij ons niet eens...


Hier ook niet.
Mannen moeten ook een normaal shirt aan.
Geen spiegels ook.

Heerlijk.. :)


Huh geen spiegels? Dat is toch ontzettend onhandig als je naar je vorm wilt kijken.

Wij hebben ook niet overal spiegels, maar zeker wel bij de free weights enzo.

Judass

Berichten: 4823
Geregistreerd: 20-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-19 08:07

Courses schreef:
Ik kom ook zeker niet voor m’n Insta naar de gym maar ik wil m’n vorm wel kunnen zien voor eigen progressie. Niet iedereen staat de hele dag alleen maar selfies te maken in de spiegels. Zou ik zelf ook absoluut niet blij van worden, gym zonder spiegels.

Zal trouwens best dat er ‘veel gespierde mensen trainen’ maar het heeft puur te maken met je eigen progressie en vorm wat je soms moet zien, niet altijd kan voelen.


Hier kan ik me ook in vinden. Bij ons staat niemand selfies te maken, maar het is gewoon prettig om snel te kunnen zien of je wat moet verbeteren aan je houding. Zelfs als er instructeurs langslopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GrapeshotBot, sas27, SemrushBot, shillelagh, Suliko en 40 bezoekers