Bewust zwanger en toch twijfel over abortus

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-19 10:07

Ik vind dat iedereen zo'n keus voor zichzelf moet uitmaken. Of dat nou eigen voorkeur of uit geloofsovertuiging of wat dan ook is. Wat iedereen persoonlijk vindt is leuk en mag ook gevonden worden, maar uiteindelijk moet het wel TS zelf blijven die zelf tot haar keus komt en niet omdat iemand anders het zegt.

Ts heeft gekozen voor natuurlijk zwanger worden. Dat heeft ze lijkt mij met gezond verstand en goed doordacht gedaan. De andere opties heeft ze overwogen. Dat je nu twijfels krijgt lijkt mij vrij normaal voor elke zwangerschap. Denk je dat je nu beter had gevoelt als je wel ICSI had gedaan? En niet alleen nu op dit moment, maar in zijn totaal? Waarom koos je in eerste instantie voor jou keuze? Wat gaf jou de doorslag?
Ga terug naar de basis waarom je hiervoor gekozen hebt. Als je dan nog denkt, ja ik heb echt (voor mijzelf!) een fout gemaakt in die keus doe dan dat stapje terug en ga voor de juiste keus. Of je beseft je waarom je juist wel hiervoor gegaan bent en ga verder vooruit.

Ik weet wel wat ik zou doen maar het is uiteindelijk jouw keus. Ik wens je veel sterkte en wijsheid toe komende tijd.

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?



laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-19 17:50

Seltje schreef:
Oh help, ik had niet gedacht dat het zo'n beladen topic zou worden. Ook nog nooit zoveel reactie op een topic gehad.

Ik heb niet alles gelezen, wel het meeste en ga ook nergens persoonlijk op reageren.

Natuurlijk zwanger worden is echt een heel bewuste keuze geweest. En ja, als het kind ziek blijkt te zijn wordt het weg gehaald, ik wordt enorm gemonitord qua eigen gezondheidsproblemen. Alleen zijn mijn hormonen nu mijn beslissingen in twijfel aan het brengen. Blijkbaar doen hormonen dat wel vaker.

Voorlopig blijf ik hopen op de goede 50%, samen met mijn partner.

Ik wil iedereen met lieve woorden bedanken, ook bedankt voor de pb's. En diegene met de minder lieve woorden snap ik ook. Echt 5 jaar geleden had ik ook gereageerd in zo'n situatie moet je geen kinderen willen. Ik had nooit gedacht dat hormonen zo'n dingen met je onderbewustzijn kunnen doen.

Succes TS! Ik duim voor jullie op een gezond kindje

What sort of weirdo doesn't laugh at it's own jokes?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amand0, bcd94, belle_boef, Jihama, Nina1999, Supervixen en 107 bezoekers