Naar de sportschool!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 11:53

Dat zijn fijne prijzen ja.
Ik ben gek van de seamless high waisted leggings van gymshark.

Mn benen zijn dood. Ze haten bulgarian split squats.

Sintara

Berichten: 7393
Geregistreerd: 07-03-18
Woonplaats: Het midden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-19 13:46

Ik ben op vakantie, dus ik zwem in zee enzo.. Ene dag wat fanatieker dan de andere. En ik kwam gisteren een speeltuintje met een hele lange monkeybar tegen, dus die ff 3x gedaan haha.
Ik ging de laatste keer naar de sportschool maar in een gewone korte broek en m'n sport hemdje van de h&m. De broek was misschien raar maar ik heb (nog) geen sport short en ik vond het te warm voor een drie kwart broek..

Leuk dat jullie mudruns zo goed zijn gegaan! Ik ga nu elke keer wel mee met m'n groepje, maar helaas kan ik nog niet echt wandelen laat staan hardlopen. Wie weet kan ik het volgend jaar weer.
Iig kan ik met de trainingen nu meekomen op de fiets dat scheelt al een hoop. Doe ik toch een beetje mee :P en ik kan leuk met flessen water en vestjes slepen haha

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 15:25

Vandaag dag 78 voltooid.
Het gaat nog steeds prima. Geen pijn, blessures of andere ongemakken.
Er is nog geen meting gedaan, maar ik zie duidelijk verschil met 2,5 maand geleden.
Cellulitis moet je goed zoeken :+ buikspieren worden zichtbaar en ik heb mijn zwemschouders en spieren weer terug.
Veel meer energie, meer kracht en een stuk soepeler.
En mijn klerenkast is inmiddels flink uitgedund :')

Nu word het alleen weer tijd voor nieuwe kleding.
Heeft iemand een betrouwbare/goede link om Gymshark te bestellen?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 18:04


Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-19 18:24

Bedankt!

Maar ik heb geen Creditcard en Pay-Pall vraagt een creditcard toe te voegen, anders kan ik niet verder.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:56

Iemand anders die een betrouwbare site weet waar je geen credit card voor nodig hebt?

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 12:58

Myprotein, body&fit, nike, zalando. Google kom je op veel uit hoor :)

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 14:38

Ik bedoel voor Gymshark kleding (zie eerder bericht) ;)
My Protein lees ik veel klachten over.

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:55

Volgens mij kan je je paypal gewoon koppelen aan je pinpas, dan worden de betalingen gewoon aan het einde van de dag afgeschreven van je betaalrekening. In ieder geval zo staat het bij mij ingesteld.

Travellust
Berichten: 5440
Geregistreerd: 13-11-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 15:55

Ik weet niet wat voor klachten je leest, maar er is werkelijk niks mis met die kleding hoor.

Gymshark geen idee, sites zullen allemaal hetzelfde zijn dus even een CC aanschaffen.

Lous

Berichten: 24247
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 16:04

Niet met de kleding, wel met de levering bij My Protein.

Een CC aanschaffen ga ik niet doen, omdat ik die maandelijks extra moet betalen.

Als iemand weet hoe ik mijn gewone bankrekening kan koppelen aan mijn Paypal, graag een PB. ;)

Gnome
Berichten: 8445
Geregistreerd: 01-10-05

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:30

Hier geen sportschool. Lekker op vakantie in de Ardennen met vriend en de twee huskys. Vandaag 10km door de bossen gelopen. Zalig!

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:35

Ik meld me ook eens hier! Samen met vriend kijkje wezen nemen bij sportschool in onze nieuwe omgeving en besloten om er maar aan de slag te gaan, is wel echt nodig :')

Maar goed nu ga ik morgen dus samen met iemand van de sportschool een personal coach moment doen ofzo. Dus dan een weegmoment en een schema maken op basis van wat ik wil bereiken en hoevaak ik ga etc. Maar ik vind dat echt a-relaxt, iemand die hele tijd bij je staat terwijl jij die oefeningen op je meest charmante (not) manier uitvoert. Awkward much...

Het is wel echt nodig, en ik ga het ook gewoon doen en ik ben echt van plan om kei fanatiek te gaan sporten maar ja.. Ik wil gewoon een schema en zelfstandig sporten

Eulogy
Berichten: 5740
Geregistreerd: 21-04-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 19:40

Da's toch juist fijn, iemand die je kan corrigeren? :D Veel succes/plezier in elk geval!

Ik ben helemaal blij met m'n nieuwe sportschool, zeker nu er 3 maanden geen studenten zijn en het dus heerlijk rustig is <3 Sta nu te deadliften, mannn die blijven echt nog steeds achter :') Ik heb 6 oktober een wedstrijd!

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:07

Is toch prima dat je even introductie krijgt bij je schema zodat je weet dat je de oefeningen goed uitvoert?
Daarna kun je toch gewoon zelfstandig aan de slag?

Walkure

Berichten: 1395
Geregistreerd: 03-03-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 20:09

Jaa zeker vind het daarom ook wel fijn maar ik vind het ergens ook heel ongemakkelijk :o

Vanillia

Berichten: 7657
Geregistreerd: 22-09-02

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:21

Kan het me helemaal voorstellen Esirene!
Ben maandag gaan sporten met Dreamy en haar vriend en voelde me echt zo’n kneus. Maar ik herinner mezelf er altijd maar aan dat het alternatief is dat ik thuis op de bank had gezeten, dus dat het feit dat ik het überhaupt probeer is al een overwinning. Iedereen is ergens begonnen :)

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:31

Ik vind sporten met trainer ernaast altijd net iets fijner. Iemand die je nog net even verder coacht en je op weg helpt.

Zeker als je nog niet zo je weg kent in de sportschool is het erg fijn, voorkomt het doelloze gevoel en zorgen voor progressie en motivatie.

Marije_jiplover

Berichten: 25316
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 21:40

Ik vind het zelf ook altijd juist fijn.
Trainer weet me niet alleen te corrigeren, maar ook te motiveren.
Zorgt ervoor dat ik net wat zwaarder pak, of sneller ga, of pauze inlas.
En na afloop daardoor ook altijd voldaner gevoel.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-19 22:14

Ik snap wel dat je het een beetje ongemakkelijk vindt. Maar de eerste keer is wel heel prettig zodat je inderdaad ook niet zo doelloos rondloopt in de sportschool.
Ik train zelf ook liever zonder trainer, als ik met trainer train merk ik dat ik veel sneller opgeef en niet hoger in gewicht ga.

Net weer lekker schouders getraind. Zit de hele dag op kantoor en dan heb ik dit echt wel nodig. Ben 2 uur bezig geweest (inclusief loopband). Toevallig kwam tijdens het trainer mn trainer naar me toe, omdat ie wilde dat ik pull ups ging doen. Kan ik dus echt niet, maar moet vanaf nu elke keer als ik hem in de gym zie gaan oefenen. Ben benieuwd hoe dat gaat over een tijdje! Is wel het doel om er in ieder geval 1 te kunnen voor het einde van dit jaar.

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 07:35

Lijkt mij best lekker om altijd iemand naast me te hebben die me tot het gaatje laat gaan.
Maar gezien de kosten daarvan hou ik het bij alleen trainen. :')

linoleum

Berichten: 6462
Geregistreerd: 01-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:50

Needje schreef:
Lijkt mij best lekker om altijd iemand naast me te hebben die me tot het gaatje laat gaan.
Maar gezien de kosten daarvan hou ik het bij alleen trainen. :')

Haha dit ja, anders deed ik het altijd.

Bij een nieuw schema krijg je altijd 1/2 keer personal training erbij als uitleg en oogje dat meekijkt of je oefeningen goed uitvoert. Dus verander gewoon regelmatig van schema. Maakt het gelijk weer uitdagender.
En anders heb ik ook simpelweg niet zo’n massale sportschool en tik ik een trainer aan.

Ik mag vanavond weer! Sinds vrijdag nieuw schema en daar dus ook al sinds vrijdag spierpijn van :') hopelijk vanavond na derde keer dat het wat beter is.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 08:58

Lous, geweldig hé? :D Fijn dat je vooruitgang ziet!

Amira, leuke uitdaging.

Vanillia, de eerste stap is gezet! Dreamy en haar vriend trainen ook al een stuk langer, dus het is logisch dat je nog niet zo zwaar traint als zij doen.

Eulogy, spannend! En altijd fijn, een rustige sportschool. Succes met het voorbereiden op de wedstrijd.

Esirene, zo ervaar ik het zelf niet. Ik vind het altijd fijn als er even iemand meekijkt. En inderdaad, vaak geven die trainers net even een extra duwtje in de rug waardoor je harder gaat dan wanneer je alleen staat te trainen.

Ingedebruijn, veel plezier op vakantie! Geniet ervan.

Sintara, jij ook een fijne vakantie gewenst.

Needje, bulgarian squats zijn ook poedersuiker. :j Maar ik voel ze altijd wel erg goed, dus ik blijf ze ook maar uitvoeren. Alles voor resultaat. :')

Laatst heb ik sportleggings op Ali besteld. Die ontvang ik binnenkort. Vriendin van me had ze besteld en ze zagen er echt heel goed uit. Squatproof ook, heel belangrijk!

Gisteren heb ik meegedaan aan een crossfit lesje. De training vond ik wel leuk, maar voor mijn gevoel was 'ie vrij kort. Eigenlijk heb ik echt een kwartier achter elkaar staan knallen en daarvoor werden de oefeningetjes rustig doorgenomen. Ik kreeg het gevoel dat ik toch niet alles uit me had gehaald, al was ik wel kapot na de WOD, hoor. Normaal gesproken train (kracht) ik anderhalf uur (maar dan niet in hetzelfde tempo als in de WOD natuurlijk). Ik heb me nu ingeschreven voor een proeflesje in een andere crossfitbox. Ben namelijk wel benieuwd of er veel verschil is tussen crossfitboxen. Ik weet niet wie van jullie ervaring heeft met crossfit, maar zijn deze wods altijd zo kort?

Needje

Berichten: 19201
Geregistreerd: 02-02-05
Woonplaats: Hoogland

Re: Naar de sportschool!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 09:04

Ligt er aan. Zijn ook lange wods. Maar vergis je niet, het is alsnog zwaar.

Adamootje

Berichten: 6206
Geregistreerd: 10-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-19 10:18

Ik zat eraan te denken om een 10-rittenkaart te nemen zodat ik een duidelijker beeld krijg van wat Crossfit precies is.