Maand zonder alcohol wie wel of niet?

Moderators: Polly, Shanna, khirshanta, Amaryllis, Hanmar, Dani

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Magrathea

Re: Maand zonder alcohol wie wel of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 11:10

Ik zou het waarschijnlijk ook verwoorden als "proberen een maand niet te drinken". Gewoon vanwege de gewoonte en dat het zo makkelijk erin sluipt. Biertje? Ja lekker! En bij de eerste slok denk je, o wacht :+
Ik drink tegenwoordig steeds vaker een alcoholvrij biertje en ik ben aan het bijhouden in mijn agenda hoe vaak ik niet drink. Dat vind ik wel prettig, dan weet ik ook wanneer het weer even tijd is om een paar dagen de drank in de koelkast te parkeren :j

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]
Een beter Bokt begint bij jezelf! *\o/*

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 12:57

xIrlijn schreef:
Dit gaat vast mensen tegen de borst stuiten, maar ik drink om het effect van alcohol :+ Dus op feestjes waar iedereen een beetje tipsy raakt doe ik graag mee. Daarbuiten drink ik - vaak tot ongenoegen van anderen - niet.

Niet gek toch. :) Ik heb ook zo mijn feestjes waar het flink tanken is om om 5u naar buiten te rollen :z Maar zeker niet elk weekend, zonde van mijn geld :=

We've got to hold on, ready or not - You live for the fight when that's all that you've got - Livin' on a prayer - Bon Jovi
[o]

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:44

Borstvoeding kan wel met alcohol toch? Binnen een bepaald tijdvak mag je dan even niet voeden maar daarna weer wel. Als je echt graag zou willen moet je even kolven :j

Ik vind het wel echt jammer dat er (nog) geen alcoholvrije speciaalbiertjes bestaan. Want dat vind ik echt super lekker. Als ze dat alcoholvrij én lekker maken heb je mij mee hoor :j dat zou ik rustig bestellen op een terrasje.
Nu vind ik een 0.0 witbiertje ook al erg lekker, of 0.0 radler. Smaakt naar Shandy. Nostalgie.

[o]

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 22:49

lieveli schreef:
Magrathea schreef:
Borstvoeding kan wel met alcohol toch? Binnen een bepaald tijdvak mag je dan even niet voeden maar daarna weer wel. Als je echt graag zou willen moet je even kolven :j

Ik vind het wel echt jammer dat er (nog) geen alcoholvrije speciaalbiertjes bestaan. Want dat vind ik echt super lekker. Als ze dat alcoholvrij én lekker maken heb je mij mee hoor :j dat zou ik rustig bestellen op een terrasje.
Nu vind ik een 0.0 witbiertje ook al erg lekker, of 0.0 radler. Smaakt naar Shandy. Nostalgie.

Na het voeden durf ik het soms wel maar ik had echt een onvoorspelbare baby dus het is dan kolven of gokken...

Gewoon doen, slaapt ie lekker van.

[o]

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:42

Water drink ik niet omdat het lekker is maar omdat het gezond is. Bij wijn heb je gewoon een andere sfeer.

[o]

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie