Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-18 20:15

Hoi,

Wie kent die boek en past de inhoud ervan toe voor zijn/haar gezondheid ? Ik heb het boek zelf gelezen maar doe er verder nog niets mee. Maar ik ben wel heel benieuwd naar ervaringen !!

Super kort samengevat geeft hij het epstein barr virus de schuld van heel veel ziektes. En hij geeft daarbij tips hoe je dat virus uit je lichaam kan verwijderen.
Antony William heeft overigens nog een paar andere boeken geschreven, oa over life changing foods, de schildklier en de lever. Geen idee wat er in deze boeken staat. Andere info als in medical medium ??? Wie weet het ?

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-19 14:30


Anoniem

Re: Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:26

Gezond verstand en een korte kijk op google verteld mij heel ver weg te blijven van deze persoon. Op de een of andere manier vertrouw ik iemand die een medische studie heeft gedaan meer dan iemand die stemmen in zijn hoofd kan horen en hem vertellen waarom je ziek bent.

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 17:55

Een beetje overtrokken blog die in feite gewoon de stadia van de ziekte van Pfeiffer beschrijft.
Haast iedereen raakt wel een keer besmet. Als je geluk hebt geruisloos, als je pech hebt of geen rust neemt ook wel eens chronisch. Thats life.
Er komt vast wel een keer een vaccin voor op de markt, zeker na zulke paniekzaaiende boeken creeer je vanzelf een gat in de markt :P

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 19:39

Is geen paniek zaaiend boek hoor. Hij geeft ook gelijk de best simpele oplossing ervoor...
Maar zijn er mensen die echt het dieet etc zijn gaan volgen ? Als ik google zijn er heel veel mensen super tevreden over. Maar in Nederland nog niet veel over gevonden, vandaar mijn vraag hier.

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Berichten: 17983
Geregistreerd: 17-05-06
Woonplaats: TellentotdatPOEF-topic

Re: Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:04

Heb je dat dieet bekeken? Veel groente en fruit. Ik weet niet, volgens mij is allang algemeen bekend dat veel groente en fruit eten gezond voor je is. Dus ik wil best geloven dat veel mensen er super tevreden over zijn.
Maar zeggen dat je met koriander zware metalen uit je lichaam kan verwijderen, terwijl EBV zich voedt met zware metalen.... mwah. Bye bye credibility :evaw: Voor zover die er was, natuurlijk.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 20:06

En waarom zou je dat niet kunnen met koriander ???

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:10

Dan zouden ze heel veel mensen simpel hebben kunnen genezen die ziek zijn uit de verf industrie etc.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 20:13

Wie weet ...... Geen idee of die mensen het wel eens geprobeerd hebben. Plus koriander werkt echt mbt kwik dacht ik, niet voor andere zware metalen ( of misschien ook wel ).
Ik geloof er wel in dat kruiden, dus ook koriander best veel kunnen doen voor je lichaam.

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Re: Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:20

Kruiden kunnen een hoop maar het is geen magisch toverstafje.
Als je internet moet geloven dan is het smorgens eten van knoflook ook geniaal tegen zware metalen en zo ook het eten van havermout, grape fruit en nog ongeveer 10 andere opties.
Maar kwaad kan het natuurlijk niet om gezond en gevarieerd te eten, dat lijkt me duidelijk :)

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 20:21

Misschien verschillen we dan gewoon van mening. Ik denk echt dat er kruiden zijn die meer kunnen dan synthetische medicijnen.

Janneke2

Berichten: 22740
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 22:45

Maris schreef:
En waarom zou je dat niet kunnen met koriander ???


...gewoon: het experiment geeft de doorslag.
1) urine verzamelen,
2) verse koriander eten
3) opnieuw urine verzamelen.

Bij kwik werkt het.
Er is ook een synthetisch middel dat kwik helpt verwijderen.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-19 22:47

Sorry, ik snap je reactie niet. Werkt de koreander nu wel of niet volgens jou tegen kwik belasting ? Edit ooh wel dus, begrijp ik nu na je toevoeging. Welk synthetisch middel is er tegen kwik ?

Sizzle

Berichten: 35684
Geregistreerd: 21-04-06
Woonplaats: Zwitserland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-19 00:06

Het gaat over EBV en dat treft voornamelijk tieners die over het algemeen nog niet zware leverbelasting met zware metalen hebben.
Ziekte van Pfeiffer treft enorm veel mensen en ze zijn er juist van teruggekomen dat het samen gaat met lever problemen (dat dachten ze 20 jaar geleden nog wel en daarom mocht je toen niet in de zon).
Voor ons blank volkje is het gewoon een ander virus dat in de meeste mensen hooguit wat keelpijn geeft.

Het is wat anders als je focussed op bepaalde Afrikaanse groepen die een kwaadaardige kanker ontwikkelen op basis van EBV door hun genetische achtergrond.

Maris
Berichten: 15921
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-19 19:53

Janneke2, welk synthetisch middel verwijderd kwik uit het lichaam ?
En heb je zelf ervaring met koriander mbt kwik ?

Janneke2

Berichten: 22740
Geregistreerd: 28-02-13
Woonplaats: Ergens in Drenthe

Re: Boek medical medium - A William, ervaringen ermee ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:59

Ik heb via een arts met DMPS gewerkt nadat (bijna) al mijn kwikvullingen er uit waren.

Daarna heb ik een tijdje ge-kuur-d met N-acetyl-cysteine, en was mijn kwikbelasting fiks afgenomen.

Ik doe nu iets met koriander, maar heb geen urinetesten meer laten doen.