Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
lies_sparkle schreef:Ik ben vegetariër en ik eet geen dieren, ook geen insecten. Dat wordt weer nieuwe woorden en e-nummers leren en veel etiketjes lezen. Het is wat het is maar ik vind het wel onhandig
lies_sparkle schreef:Ik ben vegetariër en ik eet geen dieren, ook geen insecten. Dat wordt weer nieuwe woorden en e-nummers leren en veel etiketjes lezen. Het is wat het is maar ik vind het wel onhandig
sevke schreef:Ik heb er geen problemen mee. Insecten zijn gezond, zitten boordevol eiwitten en zijn bovendien erg milieuvriendelijk. In Azie eet men al honderden jaren insecten en de mensen hebben daar veel minder last van obesitas dan hier. Er gaan op FB al een heleboel kwakkels rond die kant nog wal raken.
Ik koop zelfs af en toe bij https://kriket.be/# een zakje geroosterde krekeltjes. Die met Chili and Lime kan ik aanraden![]()
We eten toch ook mosselen, oesters en garnalen.
Suzanne F. schreef:Hm inderdaad. Vallen insecten onder vegetarisch? Leuke discussie. Is een insect een dier? Nee het is een insect. Ik denk dat het dan persoonlijk is wat je wilt eten. Net als met vis.
Gebruikers op dit forum: lukka63 en 2 bezoekers