Moderators: Giolli, ynskek, Mjetterd, Hanmar, Dani, Maureen95, Polly
8nnemiek schreef:Wie is die groene lobby dan?![]()
De stikstofregels zijn opgelegd door de overheid, en die zijn alles behalve groen
Chantalla schreef:Omgeving Meppel zit een fanatiek clubje die overal bezwaar op maakt. Zo mag bijvoorbeeld de optocht van het dorpsfeest een dorp verderop niet doorgaan vanwege de vervuilende trekkers. Dus dat argument groene lobby snap ik wel
Suliko schreef:Wat hebben we toch een zwaar leven in dit land.
Sorry, ik begrijp best dat het ergerlijk is als een fietspad even niet begaanbaar is. Maar verder kan ik alleen maar bedenken dat als dit hetgeen is waar je mee zit, zodanig om het op internet te zetten en te spuien over een zogenaamde groene lobby die je leefomgeving onleefbaar maakt, dan heb je echt een luxe leven.
Sorry, ik begrijp best dat het ergerlijk is als een fietspad even niet begaanbaar is. Maar verder kan ik alleen maar bedenken dat als dit hetgeen is waar je mee zit, zodanig om het op internet te zetten en te spuien over een zogenaamde groene lobby die je leefomgeving onleefbaar maakt, dan heb je echt een luxe leven.
Twiggy2008 schreef:Suliko schreef:Wat hebben we toch een zwaar leven in dit land.
Precies dit.
8nnemiek schreef:Chantalla schreef:Omgeving Meppel zit een fanatiek clubje die overal bezwaar op maakt. Zo mag bijvoorbeeld de optocht van het dorpsfeest een dorp verderop niet doorgaan vanwege de vervuilende trekkers. Dus dat argument groene lobby snap ik wel
Maar ik kan me niet voorstellen dat een club die zich inzet tegen milieuvervuiling ineens de aanleg van een fietspad wil tegenhouden.
DuoPenotti schreef:Suliko schreef:Wat hebben we toch een zwaar leven in dit land.
wow.... wat een opmerking...
fietspad naast een 60-80 km weg waar ze meestal te hard rijden is niet echt luxe.
Dus dat iemand voor veiligheid is is tegenwoordig luxe...oke...
Chantalla schreef:8nnemiek schreef:
Maar ik kan me niet voorstellen dat een club die zich inzet tegen milieuvervuiling ineens de aanleg van een fietspad wil tegenhouden.
Ik weet vooral dat ze fanatiek overal bezwaar op maken, maar het fijn weet ik er niet van.
Persoonlijk heb ik er geen last van, ik fiets te weinigDe omleidingsroute is ook prima, maar is een stukje omfietsen en langs de woonwijk in plaats van door het natuurgebied. Dit is dan ook geen fietspad langs een 60-80km maar naast een zandpad. Het fietspad was een meter breed en zou daarom verbreed worden.
Suliko schreef:In vrijwel alle landen behalve Nederland doodnormaal. Behoorlijk wat kilometers in het buitenland op de fiets afgelegd, ook op 80 wegen en tuurlijk heb je idioten. Maar ook idioten rijden je niet graag aan. En zichtbaarheid ben je zelf verantwoordelijk voor.
Ik zeg nergens dat er niet naar veiligheid gestreefd moet worden. Maar de manier waarop dit ‘probleem’ wordt neergezet met vingertje gewijs en dramatische toevoegingen en al, ja, dat vind ik wel verwend overkomen.
DuoPenotti schreef:Suliko schreef:In vrijwel alle landen behalve Nederland doodnormaal. Behoorlijk wat kilometers in het buitenland op de fiets afgelegd, ook op 80 wegen en tuurlijk heb je idioten. Maar ook idioten rijden je niet graag aan. En zichtbaarheid ben je zelf verantwoordelijk voor.
Ik zeg nergens dat er niet naar veiligheid gestreefd moet worden. Maar de manier waarop dit ‘probleem’ wordt neergezet met vingertje gewijs en dramatische toevoegingen en al, ja, dat vind ik wel verwend overkomen.
Ja alle landen behalve Nederland, landen waar ook meer verkeersdoden zijn zeker?
En geen 1 land zo'n groot fietsland als Nederland en op buiten wegen ook nergens zo druk... dus goed vergelijk
En ja snap het vingerwijzen wel.
Hier in de buurt word ook al erg lang gesproken over een fietspad bij een natuurgebied.
Het enige wat nu veranderd is is van 80 naar 60 km. Waar geen hond zich aan houd.
En voor de rest houd toch ook groen het tegen. Logisch dat die het zijn, is dat perse wijzen of gewoon een partij die daar sneller tegen is?
Terwijl ts niemand hier persoonlijk aanspreekt, die schoen trek je zelf aan, word je wel persoonlijk naar ts.... ja kan.... zegt mij meer dan de zogenaamde luxe positie van ts.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers