Photoshop?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:42

Ik volgde op Instagram altijd nikkie plessen, want stiekem vind ik het best stoer wat zij heeft bereikt :j nu staat zij ook bekend om het nodige photoshop werk en de nodige blunders daarin.. Onderstaande foto vind ik ook heel bijzonder, volgens mij kan zo'n bovenbeen niet zo zijn :') Toen ik daar in de comments iets van zei werd ik geblokkeerd -O- :')

Wat denkt Bokt? :+

Afbeelding


Pantykous

Berichten: 10481
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:44

Oh ja dat verbaast me niks. Alles wat negatief is wordt verwijderd, ook destijds met haar beautylijn. En dat plaatje zit overduidelijk photoshop in. :j

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:12

Daar zal aan de binnenkant best iets weggehaald zijn. Maar dat gebeurt overal toch?
Maar ze heeft wel echt een waanzinnig figuur hoor, bij Boulevard zie ik haar regelmatig voorbijkomen. Zij kan echt alles hebben.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

8nnemiek

Berichten: 43372
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:18

Dat rare, bot-achtige uitsteeksel bedoel je denk ik, toch?
Dat krijg je idd als je met de liquify tool het been smaller maakt.

Dynamische energie van Tibber? Via deze link krijgen we beide €50 shoptegoed   
              ❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎❤︎           
      Ons project; ⛵️ Van opknapper naar wonen op een zeilschip

Esmee_RS

Berichten: 4877
Geregistreerd: 10-07-11
Woonplaats: Op het circuit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:27

Of hier :Y)
Ik snap het niet. Ze heeft zo’n fantastisch figuur. Vind het jammer om te zien dat je dit dat nog steeds “nodig” vindt.
Guess we’re all human after all..
Afbeelding

Jolliegirl

Berichten: 32953
Geregistreerd: 18-07-04

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 08:38

Ze heeft dat laatst op tv gezegd.. Dat ze wel eens een blunder maakt.
Of op 538 radio, weet even niet meer waar.

Mars

Berichten: 33252
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: Vld

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:01

Vreemd dat been idd en die voet klopt ook niet echt. Ze moet t zelf weten maar jammer vind ik het wel dat zo’n mooie vrouw dit nodig vind.

In het verleden gebeurd niets (meer)
In de toekomst gebeurd (nog) niets
Er is alleen maar nu

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:02

Suzanne F. schreef:
Daar zal aan de binnenkant best iets weggehaald zijn. Maar dat gebeurt overal toch?
Maar ze heeft wel echt een waanzinnig figuur hoor, bij Boulevard zie ik haar regelmatig voorbijkomen. Zij kan echt alles hebben.


Maar waarom zou ze dat bij haar figuur nog doen? Begrijp dat echt niet.. Met haar figuur zou ik de hele dag in bikini lopen :')

Qimm

Berichten: 15148
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:07

Zo iemand moet toch alsnog ongelukkig zijn met haar uiterlijk? Ik vind het verdrietig

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Suzanne F.

Berichten: 49158
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:13

Relaxed schreef:
Suzanne F. schreef:
Daar zal aan de binnenkant best iets weggehaald zijn. Maar dat gebeurt overal toch?
Maar ze heeft wel echt een waanzinnig figuur hoor, bij Boulevard zie ik haar regelmatig voorbijkomen. Zij kan echt alles hebben.


Maar waarom zou ze dat bij haar figuur nog doen? Begrijp dat echt niet.. Met haar figuur zou ik de hele dag in bikini lopen :')


Oh ja zeker. Ze heeft dit zo niet nodig.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

DuoPenotti

Berichten: 29286
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:15

Qimm schreef:
Zo iemand moet toch alsnog ongelukkig zijn met haar uiterlijk? Ik vind het verdrietig

dit
Zo'n figuur hebben en nog wijzigen.
Ergens gaat er dan ook wat mis...

En dan gek vinden dat mensen met maat 44 zich een olifant vinden.... rare wereld.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Electra63

Berichten: 17819
Geregistreerd: 11-11-08

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:19

Ik vind niet dat zij het nodig heeft, maar als je veel in de spotlights staat, dan verandert misschien de kijk op jezelf.
Ik kijk altijd naar de Pitch en ik vind haar stoer.

Qimm

Berichten: 15148
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:23

Ik ken haar verder totaal niet, niet van naam en niet van uiterlijk.
Maar ik vraag me af wat de primaire motivatie is om jezelf bij te photoshoppen, vooral als het om de vorm van je lijf gaat (een lekkere dikke puist wegwerken kan ik op zich nog wel begrijpen).

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Shae
Berichten: 1373
Geregistreerd: 05-06-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:32

Suzanne F. schreef:
Daar zal aan de binnenkant best iets weggehaald zijn. Maar dat gebeurt overal toch?
Maar ze heeft wel echt een waanzinnig figuur hoor, bij Boulevard zie ik haar regelmatig voorbijkomen. Zij kan echt alles hebben.


Op zich gebeurt het best regelmatig, maar dat maakt het nog niet goed. Hoe moeten vrouwen met een minder waanzinnig figuur zich dan voelen als zij zichzelf al bewerkt? Of erger... jonge meiden die naar haar opkijken, maar zelf nog in ontwikkeling zijn. Straks hebben we een hele generatie meiden die zichzelf niet goed genoeg vinden, want niet iedereen herkent (goede) photoshop.

He who neglects the present moment, throws away all that he hath

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:37

DuoPenotti schreef:
En dan gek vinden dat mensen met maat 44 zich een olifant vinden.... rare wereld.


Die hoeven in haar winkel iig niet te shoppen :+

DuoPenotti

Berichten: 29286
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:41

Relaxed schreef:
DuoPenotti schreef:
En dan gek vinden dat mensen met maat 44 zich een olifant vinden.... rare wereld.


Die hoeven in haar winkel iig niet te shoppen :+

Dat zal vast niet. -O-

Zo heb ik als beveiliger eens aan de deur gestaan bij de Dolce Gabbana. Al zou ik het kunnen betalen wilde ik die opzichtige zooi niet eens. En waarschijnlijk zou ik kleding ook niet eens passen.
Winkel personeel was ook duidelijk op maat geselecteerd daar toen :n
En die kak manager meende dat ik wel even zonder mijn dikke bomberjack bij de deur ging staan terwijl er sneeuw lag. Want dat was geen mooie uitstraling. Tja popje, daar sta ik niet voor...

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 09:44

Dit is inderdaad al paar keer voorbij gekomen in de media en ik snap het ook niet helemaal. Want ik herken haar amper op haar eigen instagram foto's. Ook haar gezicht is eng smal vergeleken met hoe ze er op tv uitziet. Trouwens ook beetje triest als je kritiek gelijk verwijderd en die mensen blokkeert.

Het is gewoon normaalgoed geworden om als celeb alles te photoshoppen en filteren voor je het online zet. Jammer dat onzekere jonge meiden zich hier aan spiegelen.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

Soepblik
Berichten: 1149
Geregistreerd: 26-01-21

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:08

DuoPenotti schreef:
Qimm schreef:
Zo iemand moet toch alsnog ongelukkig zijn met haar uiterlijk? Ik vind het verdrietig

dit
Zo'n figuur hebben en nog wijzigen.
Ergens gaat er dan ook wat mis...

En dan gek vinden dat mensen met maat 44 zich een olifant vinden.... rare wereld.



En toch komt dat vaak voor, hoor. Body dismorphia is een naar ding en helaas niet zeldzaam. Sterker nog: ik kamp er zelf mee. Volgens veel mensen ben ik erg dun met mijn maat 34, maar dat is niet wat ik in de spiegel zie. Écht niet. Ik photoshop mijn foto's niet, maar er zijn wel dagen dat ik mezelf uithonger (ik ben hiervoor in behandeling). Het is niet dat ik ongelukkig ben met mijn lichaam, ik ben er erg blij mee. Maar dan is er een stemmetje wat zegt "nog meer". Omdat het kan ofzo?

DuoPenotti

Berichten: 29286
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:19

Dat vind ik oprecht rot voor je :knuffel:
Nu herken ik dat ook, want toen ik 48 kilo woog met mijn 172 vond ik mezelf ook niet dun, eerder nog wat dikkig bij mijn buik...

Maar juist door deze soort acties maakt dat het beeld niet beter.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans

Cherdenise

Berichten: 1282
Geregistreerd: 18-09-12
Woonplaats: Hoog noord

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:22

wat wel jammer is, is dat zij verkondigd dat vrouwen trots moeten zijn op hun eigen lichaam, maar zelf kan ze dat dus ook niet

Duke

Berichten: 8332
Geregistreerd: 01-06-05
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:24

Jeetje Soepblik! Wat heftig... en ook DP... dat vind ik ook heftig. Ik denk dat het streven naar een slank lichaam niet het doel moet zijn, maar het doel moet zijn trots zijn op je lichaam en jezelf helemaal accepteren zoals je bent. Er zit zoveel schoonheid in het menselijk lichaam. Het draagt je, het zit vol kracht en energie. En dat moet je zien en waarderen. Niet welke kledingmaat, cupmaat, etc. Dat is totaal ondergeschikt.

Inhale the goodshit & exhale the bullshit
FlippoArt

Qimm

Berichten: 15148
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:28

Dat is in lijn met hoe ik doorzet (voor of) tijdens sporten als het heel zwaar is "wees blij dat je lichaam dit kan, stel je voor dat je dit niet meer zou kunnen"
En met mijn maat 46 en een voorliefde voor slecht eten heb ik al lang en breed de hoop opgegeven om 'echt slank' te zijn, dus ik neem genoegen met me fit voelen incl m'n vetribbels en putjesdijen. Zo zie ik er nou eenmaal uit.

:wave: Volg je mee? -->instagram the_real_qimm

Courses

Berichten: 9944
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Photoshop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:39

Als ze zich zo uit tegenover vragen dan weet ik niet of ze zo 'stoer' is in wat ze bereikt. Als je niet tegen opbouwende feedback of vragen kunt dan is er denk ik meer mis dan wat je met PS handig kan wegshoppen.

Over de foto; kan onhandig ge-edit zijn. Ik train zelf en op bepaalde manieren met licht inval heb ik soms ook wel eens spiermassa zichtbaar wat er wat raar uitziet. Nu zie ik niet zo snel terug dat zij veel traint (powerlifting/veel gewichten) dus dan zou ik voor een onhandige edit gaan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:41

Courses schreef:
Als ze zich zo uit tegenover vragen dan weet ik niet of ze zo 'stoer' is in wat ze bereikt. Als je niet tegen opbouwende feedback of vragen kunt dan is er denk ik meer mis dan wat je met PS handig kan wegshoppen.

Over de foto; kan onhandig ge-edit zijn. Ik train zelf en op bepaalde manieren met licht inval heb ik soms ook wel eens spiermassa zichtbaar wat er wat raar uitziet. Nu zie ik niet zo snel terug dat zij veel traint (powerlifting/veel gewichten) dus dan zou ik voor een onhandige edit gaan :D


Zij traint wel veel, maar zoals ik het zag is dat vooral boksen :j

DuoPenotti

Berichten: 29286
Geregistreerd: 14-01-21
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 10:41

@duke
Bij mij kwam het waarschijnlijk door een te snel werkende schildklier. Dus was er niet bewust mee bezig. En ik vrat als een bootwerker. Zo handig!
Nu heb ik overgewicht door dezelfde schildklier. Nu op alles letten en nog te zwaar. Zo niet handig.

Life is what happens to you while you’re busy making other plans


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Blacky94, Cowboy55, Jayya, MissJeanny, Pjotar, Ponytante, purny, Wonderstruck, yvje86 en 61 bezoekers