bigone schreef:Aillil, jij geeft een geladen geweer, ik schiet iemand neer dus ben ik de enigste schuldige maar dat kon ik alleen maar doen omdat ik dat geladen geweer kreeg van jou!
..dit is een beetje een hele kromme vergelijking hoor...
Ik hoorde dat vroeger.. "als jantje in de sloot springt"...
Je kunt nl dat geweer ook wegleggen..
Ik heb een auto, kan ik mensen mee doodrijden.. doe ik ook niet

(edit, althans, dat hoop ik, ik zal dat nooit expres doen uiteraard)
Er zijn denk een aantal dingen.. Nl mensen die vinden dat de mannen geen (in hun mening) vieze foto's naar een vreemde dame hadden mogen sturen, want hun vrouw, vreemdgaan, schande etc etc, en in dat perspectief zijn de mannen fout...

Dan heb je ook nog dat zij niet de eersten zijn die dit gebeurt, dus ergens hadden ze kunnen bedenken dat dit had kunnen gebeuren (niet te vergelijken met een verkrachting, echt, niet gewoon) Maar wellicht dachten zij dat zij een echte oprecht geinteresseerde en heel nette dame aan de lijn hadden..
En dan heb je de mensen die vinden dat je helemaal zelf moet weten wat je doet met je foto's.. en als men niet zo'n smet legt op blootfoto's en niet zo'n vermaak haalt uit het publiek aan de schandpaal nagelen van mensen, dat het dan op zich niet zo heel veel voorstelt.. Een foto van je blootje.. nou, phoe hee.. Maar het kan je idd wel je carriere kosten en wellicht was deze mevrouw daar op uit.. Of op geld of iets..