Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nikkel
Berichten: 2527
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 07:56

Veruit de meeste republikeinen blijven Trump trouw.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 08:36


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 08:56

Als ie een beetje fatsoen had (en een ruggegraat), dan had ie voor veroordeling moeten stemmen. :o

nikkel
Berichten: 2527
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 08:59

Dat ben ik helemaal met je eens. De verklaring slaat uiteindelijk helemaal nergens op, als je de bijbehorende stap niet neemt.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 09:39

Ik denk dat vanuit partij oogpunt dit wellicht een betere optie is. Hij heeft wel in de media uitgesproken dat hij Trump er schuldig aan vindt. Laten we heel hard hopen dat Trump de komende tijd druk is met rechtszaken ipv verder politiek gekonkel.

purny

Berichten: 27484
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 09:42


IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:17

Bloemetje75 schreef:
https://edition.cnn.com/2021/02/13/poli ... index.html

Ohh die man heeft toch een beetje fatsoen.


Nee, die man probeert z’n hachje te redden...

Hij zegt,
Trump is practically and morally responsible for provoking the events of the day.

Maar ook:
said Trump was constitutionally ineligible for conviction since the punishment is removal, and Trump was already out of office. McConnell claimed that a verdict before Joe Biden's inauguration had been impossible.
(Dat laatste heeft hij ook actief tegen gehouden)

Dus eigenlijk zegt hij dat een president politiek gezien alles kan flikken in die laatste weken en dat niet de politiek hem verantwoordelijk moet houden, maar de criminal justice system en civil litigation. Hoe krom is dat?? Ik vind het echt smerig dat hij zich er zo doorheen probeert te wurmen, zodat trump-voters hem niet aanrekenen omdat hij niet voor impeachement heeft gestemd, maar zwevende kiezers wel kunnen zien dat hij het veroordeeld.

Wat een smeerlap.

Karl66

Berichten: 29749
Geregistreerd: 06-08-05
Woonplaats: Emmen

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 14:32

Het is van twee walletjes eten, de grote financiers van de partij, die helemaal klaar met Trump zijn te vriend houden en tegelijkertijd de meerderheid van de republikeinse kiezers te vriend houden. McConnell is maar in twee dingen geïnteresseerd, in McConnell en weer de meerderheidsleider in de senaat te worden. Hij zal dus alles doen wat goed is voor McConnell en waarmee hij weer die meerderheidsleider kan worden.

nikkel
Berichten: 2527
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 19:41

Ik denk dat Trump eerst wat "zuiveringen" binnen de republikeinse partij gaat doorvoeren en daarna kan het verder als Trump,s partij voorheen geheten de republikeinse partij.

Uiteindelijk zal de amerikaanse kiezer over een paar jaar het salemons oordeel mogen vellen.

senna21

Berichten: 11847
Geregistreerd: 17-03-09

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-21 20:40


Cowboy55
Berichten: 8488
Geregistreerd: 11-10-05

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-21 21:27

Trump is weer een spreekbuis kwijt: Rush Limbaugh is overleden. Wie? Een ultraconservatieve talk radio gast met een hoog Josef Goebbels gehalte:

He relentlessly attacked President Barack Obama, going as far as to fan the flames of birtherism, the discredited idea that Obama was born outside the United States and therefore not eligible to be president. And, in the last few years, he peddled "deep state" conspiracy theories, providing cover for former President Donald Trump during his term, who he counted as a friend.

Kortom, vervelend nieuws voor ultra-conservatief VS, Proud Boys, KKK liefhebbers en aanverwant tuig.

nikkel
Berichten: 2527
Geregistreerd: 29-11-18
Woonplaats: kennemerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-21 08:54

Ik ben bang dat er meer dan voldoende right wingers aan de zijlijn zich warm lopen,om verder te gaan.

Ondertussen blijft Trump zich roeren, gesteund door media die hem volop de ruimte geven, om aanwijsbare niet correcte meningen weer te geven.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 09:55


leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:53

Bloemetje75 schreef:
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1410683 ... ndidaat-is

Echt waar? Heeft die man geen geheugen?


Dan is het te hopen dat Trump geen middelen heeft om zich in 2024 verkiesbaar te stellen. Campagne voeren is duur. Of dat er een flinke wind uit andere richting gaat waaien bij de republikeinen.
Anders vrees ik met grote vrezen. Tenzij Biden het zo goed gaat doen de komende 4 jaar dat er veel zwevende kiezers op hem gaan stemmen.

Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 10:56

Of Trump ergens in een rechtszaak zodanig veroordeelt wordt dat campagne voeren/zich kandidaatstellen niet kan. Daarnaast zit zijn leeftijd en ongezonde levensgewoontes ook niet mee... Ik hoop heel hard. Hij kan gewoon beter gaan golfen en daar zijn dagen mee vullen.

Foaly

Berichten: 4837
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:20


Bloemetje75
Berichten: 1987
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 11:32

Ik denk dat beide ontbreken....

elnienjo

Berichten: 9541
Geregistreerd: 22-05-19

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 15:13

Biden voert gelijk oorlog in Syrie terwijl hij Harris blijkbaar niet eens geinformeerd heeft.
Lijkt me ook niet echt de bedoeling om te gaan lopen bombarderen tijdens 'n pandemie.
Van de regen in de drup dus met die presidentswissel.

Swah

Berichten: 1857
Geregistreerd: 12-10-12
Woonplaats: In het paradijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 23:19


Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-21 13:45

Wat ondertekent die eigenlijk op dat filmpje? Kan iemand dat zien?

Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:04

Dinopino schreef:
Wat ondertekent die eigenlijk op dat filmpje? Kan iemand dat zien?



Maakt dat wat uit?

In het artikel wordt de 1e maanden onder Biden beschreven, wat hij heeft gedaan of juist niet.
Daar gaat het om, volgens mij en niet om waar hij een handtekening op zet.
Misschien wel fanmail ;)

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-21 14:34

Was een simpele vraag. Maakt mij ook niet uit, maar vond het er nogal dullig uitzien, dat ie allemaal mapjes opent en lege blaadjes ondertekent. Had dan gewoon het hele filmpje weggelaten. Voegt niets toe. Is gewoon een mening.

IMANDRA

Berichten: 9811
Geregistreerd: 30-05-10
Woonplaats: Silva Ducis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 14:37

Dinopino schreef:
Was een simpele vraag. Maakt mij ook niet uit, maar vond het er nogal dullig uitzien, dat ie allemaal mapjes opent en lege blaadjes ondertekent. Had dan gewoon het hele filmpje weggelaten. Voegt niets toe. Is gewoon een mening.


Hoeven niet leeg te zijn. Sterker nog, ik denk dat de tekst door de lichtinstellingen op de camera & perspectief gewoon wegvalt, maar in realiteit wel staat.

Dinopino
Berichten: 11241
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Duitsland

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-21 14:41

Ja daarom vroeg ik het ook. Dacht ik zie het waarschijnlijk niet. Kan me eerlijk gezegd ook niet voorstellen dat ie lege dingen zit te onderteken voor de camera.

pmarena

Berichten: 48093
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: Wie denkt net als ik dat Trump niet wordt herkozen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-21 15:09

Ik zal het wel niet begrijpen maar je ziet toch duidelijk dat het vellen vol met tekst zijn :?

In het begin zie je het bij openslaan van de map, en ook steeds in de schaduw van zijn handen / armen, want die houden dan dat felle licht er vanaf en dan zie je precies in die schaduw hele stukken tekst staan :)