Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Avalanche

Berichten: 15793
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 16:57

Nies_ schreef:
Avalanche81 schreef:
Eh, iets is erfelijk of dat is het niet. Het gevolg daarvan is meestal dat meerdere mensen in een familie het hebben. Er is niet zoiets als het hebben gehad. Het is niet een conditie die overgaat.

Mijn zus is ook lang en heeft lange benen. Ook een dochter van MJ?

Erfenis opeisen!

Ik ga haar NU appen :Y)

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023


LoveGlove

Berichten: 7903
Geregistreerd: 28-01-14
Woonplaats: Op een planeet genaamd aarde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 17:23

pompadour schreef:
qua bouw. lijken zowel Paris en haar Broertje Bigi veel op hun vader.
Ze zijn allebei lang en dun ( slank) en lage benen.
En dat had MJ ook.

Michael was zo lang niet. Hij was 1.75 :')
Dat is precies de gemiddelde lengte van een man wereldwijd :)

Hij was vooral slank met lange benen en dat hebben Paris en Blanket inderdaad ook. Paris en Blanket zijn beide wel lang, maar Michael was dat niet :D

Ik ben een beetje anders gebouwd dan anderen ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 22:38

Uiterlijk zegt helemaal niets. Ik zie er uit als een doorsnee Hollandse, melkboerenhondehaar bruin stijl haar en blanke huid, mijn kind ziet er uit als een donkere Aziaat met krullen en haar kind is hoogblond met lichtblauwe ogen dus wat dat aangaat zouden we allemaal geadopteerd moeten hebben als uiterlijk daar wat over zou zeggen.
Ik vind alle negatieve speculaties wel erg respectloos.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:05

LoveGlove schreef:
pompadour schreef:
qua bouw. lijken zowel Paris en haar Broertje Bigi veel op hun vader.
Ze zijn allebei lang en dun ( slank) en lage benen.
En dat had MJ ook.

Michael was zo lang niet. Hij was 1.75 :')
Dat is precies de gemiddelde lengte van een man wereldwijd :)

Hij was vooral slank met lange benen en dat hebben Paris en Blanket inderdaad ook. Paris en Blanket zijn beide wel lang, maar Michael was dat niet :D



Hij was ca 1.78 . En ik heb ook weleens een interview van Adam Curry gezien en hij vertelde toen hij nog bij de MTV werkte en dat hij een award uit moest reiken .
Dat MJ een kratje wilde waar hij op kon staan omdat hij Adam Curry zo lang vond. En Adam curry vertelde dat MJ lang was, van Ca 1.80

Urbanus

Berichten: 44932
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:11

LoveGlove schreef:
Als je het hebt over de blauwe ogen van Paris. Ik weet dat Michael’s vader, Joseph Jackson ook blauwe ogen had. Hij was een donkere man. En gaat het om huidskleur, dat Michael donker van huidskleur was, en Debbie wit, betekend niet persé dat de kinderen ietwat kleur moeten hebben. Zoek het maar eens op. Als je al eens opzoekt: tweelingen met verschillende huidskleur. Die komen vaak van ouders af waarvan er eentje wit is en de ander donker, en van de kinderen is er dan ook eentje wit en de ander donker. Dus dat Prins en Paris zelf niet donker zijn hoeft niet persé te betekenen dat ze niet van Michael afkomen. Daarbij komt ook nog Michael’s huidconditie even langs. Michael had vitiligo. En LaToya heeft het zelf eens gezegd. Prince heeft het ook. Ik weet niet zeker of dar waar is. Maar er zijn wel foto’s van Prince waar je wel vlekken op zijn huid ziet die lichter zijn. Wat Michael dus ook had. Dat moet je gewoon opzoeken op Google. Prince Jackson vitiligo. Michael’s opa had ook vitiligo. Als je dat erbij telt zou het dus genetisch bepaald zijn in die familie. Dan is het dus logisch dat een van Michael’s kinderen het ook kan krijgen. Maar nogmaals, ik weet niet zeker of hij echt vitiligo heeft. Het is wel iets wat veel fans geloven.

En dit bedoelde ik met Paris’ en Michael’s glimlach. Het gaat mij dan vooral om de structuur van de tanden:
[ [url=m/pgHyP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michael heeft nooit war aan zijn tanden gedaan. Hier is ook nog een voorbeeld van een glimlachende Michael vóór zijn operaties.
[ [url=m/4mvFk5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik persoonlijk vind dat Paris’ glimlach echt wel iets weg heeft van die van Michael. Maar dat is alleen maar mijn mening :D


Adoptiekinderen lijken ook vaak op hun adoptieouders. Dit soort dingen kun je niet met foto's weerleggen maar alleen met DNA onderzoek en ik kan me voorstellen dat die kinderen daar geen zin in hebben. Een ouder is niet alleen maar een ouder door de bloedband.

En gaan we nu echt discussiëren over 3 cm?

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:25

MarcoBorsato schreef:
LoveGlove schreef:
Als je het hebt over de blauwe ogen van Paris. Ik weet dat Michael’s vader, Joseph Jackson ook blauwe ogen had. Hij was een donkere man. En gaat het om huidskleur, dat Michael donker van huidskleur was, en Debbie wit, betekend niet persé dat de kinderen ietwat kleur moeten hebben. Zoek het maar eens op. Als je al eens opzoekt: tweelingen met verschillende huidskleur. Die komen vaak van ouders af waarvan er eentje wit is en de ander donker, en van de kinderen is er dan ook eentje wit en de ander donker. Dus dat Prins en Paris zelf niet donker zijn hoeft niet persé te betekenen dat ze niet van Michael afkomen. Daarbij komt ook nog Michael’s huidconditie even langs. Michael had vitiligo. En LaToya heeft het zelf eens gezegd. Prince heeft het ook. Ik weet niet zeker of dar waar is. Maar er zijn wel foto’s van Prince waar je wel vlekken op zijn huid ziet die lichter zijn. Wat Michael dus ook had. Dat moet je gewoon opzoeken op Google. Prince Jackson vitiligo. Michael’s opa had ook vitiligo. Als je dat erbij telt zou het dus genetisch bepaald zijn in die familie. Dan is het dus logisch dat een van Michael’s kinderen het ook kan krijgen. Maar nogmaals, ik weet niet zeker of hij echt vitiligo heeft. Het is wel iets wat veel fans geloven.

En dit bedoelde ik met Paris’ en Michael’s glimlach. Het gaat mij dan vooral om de structuur van de tanden:
[ [url=m/pgHyP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michael heeft nooit war aan zijn tanden gedaan. Hier is ook nog een voorbeeld van een glimlachende Michael vóór zijn operaties.
[ [url=m/4mvFk5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik persoonlijk vind dat Paris’ glimlach echt wel iets weg heeft van die van Michael. Maar dat is alleen maar mijn mening :D


Adoptiekinderen lijken ook vaak op hun adoptieouders. Dit soort dingen kun je niet met foto's weerleggen maar alleen met DNA onderzoek en ik kan me voorstellen dat die kinderen daar geen zin in hebben. Een ouder is niet alleen maar een ouder door de bloedband.

En gaan we nu echt discussiëren over 3 cm?


nee hoor

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-19 23:48

MarcoBorsato schreef:
LoveGlove schreef:
Als je het hebt over de blauwe ogen van Paris. Ik weet dat Michael’s vader, Joseph Jackson ook blauwe ogen had. Hij was een donkere man. En gaat het om huidskleur, dat Michael donker van huidskleur was, en Debbie wit, betekend niet persé dat de kinderen ietwat kleur moeten hebben. Zoek het maar eens op. Als je al eens opzoekt: tweelingen met verschillende huidskleur. Die komen vaak van ouders af waarvan er eentje wit is en de ander donker, en van de kinderen is er dan ook eentje wit en de ander donker. Dus dat Prins en Paris zelf niet donker zijn hoeft niet persé te betekenen dat ze niet van Michael afkomen. Daarbij komt ook nog Michael’s huidconditie even langs. Michael had vitiligo. En LaToya heeft het zelf eens gezegd. Prince heeft het ook. Ik weet niet zeker of dar waar is. Maar er zijn wel foto’s van Prince waar je wel vlekken op zijn huid ziet die lichter zijn. Wat Michael dus ook had. Dat moet je gewoon opzoeken op Google. Prince Jackson vitiligo. Michael’s opa had ook vitiligo. Als je dat erbij telt zou het dus genetisch bepaald zijn in die familie. Dan is het dus logisch dat een van Michael’s kinderen het ook kan krijgen. Maar nogmaals, ik weet niet zeker of hij echt vitiligo heeft. Het is wel iets wat veel fans geloven.

En dit bedoelde ik met Paris’ en Michael’s glimlach. Het gaat mij dan vooral om de structuur van de tanden:
[ [url=m/pgHyP2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Michael heeft nooit war aan zijn tanden gedaan. Hier is ook nog een voorbeeld van een glimlachende Michael vóór zijn operaties.
[ [url=m/4mvFk5.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik persoonlijk vind dat Paris’ glimlach echt wel iets weg heeft van die van Michael. Maar dat is alleen maar mijn mening :D


Adoptiekinderen lijken ook vaak op hun adoptieouders. Dit soort dingen kun je niet met foto's weerleggen maar alleen met DNA onderzoek en ik kan me voorstellen dat die kinderen daar geen zin in hebben. Een ouder is niet alleen maar een ouder door de bloedband.

En gaan we nu echt discussiëren over 3 cm?


Klopt wat je zegt, ik heb eens een onderzoeken gelezen en documentaires gezien waarin aangetoond werd dat mensen die veel met elkaar omgaan (met name in gezinsverband) op elkaar gaan lijken, ondanks dat ze geen bloedverwanten van elkaar zijn. Dat komt met name omdat je elkaars gezichtsuitdrukkingen en mimiek na doet, daarmee dezelfde gezichtsspieren traint en ook dezelfde mimiek en “tiks” eigen maakt.

Super interessant!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Janine1990

Berichten: 43773
Geregistreerd: 13-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 14:39

pompadour schreef:
Hij was ca 1.78 . En ik heb ook weleens een interview van Adam Curry gezien en hij vertelde toen hij nog bij de MTV werkte en dat hij een award uit moest reiken .
Dat MJ een kratje wilde waar hij op kon staan omdat hij Adam Curry zo lang vond. En Adam curry vertelde dat MJ lang was, van Ca 1.80


Even een mailtje naar Google, die geeft namelijk 1.75m als antwoord.

Ik denk niet dat Adam Curry MJ lang kan vinden, Curry is 1.96m.
Met mijn 10cm korter kan ik je zeggen dat ik geen enkele persoon onder de 1.80m lang kan noemen. Zo werkt dat gewoon niet :') Alles waar je voor omlaag moet kijken, is per definitie klein of de hoogte/lengte ervan is irrelevant.

CharleyT
Berichten: 3969
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 08:58

De vraag waar het echt om gaat: was Micheal nou 1.75, 1,78 of 1.80? Wie heeft het juiste antwoord op deze prangende vraag?

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 09:09

Hij was 1,77m

Callisto04

Berichten: 1377
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Belgie

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 10:19

"Michael Jackson height is 5ft 9 or 175.3 cm tall"

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-19 15:50

Ik ben 1.83 m, in mijn optiek zijn alle mannen kleiner dan dat, gewoon klein!
Dus of MJ nou 175, 176, 177, tot 180 cm is geweest, hij was niet lang, hij was gewoon klein, punt uit!


:P




IMO natuurlijk!

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

CharleyT
Berichten: 3969
Geregistreerd: 12-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:13

Nies_ schreef:
Hij was 1,77m

Callisto zegt dat hij 175,3 was, verwarrend.

yvje86

Berichten: 2693
Geregistreerd: 18-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 12:43

CharleyT schreef:
Nies_ schreef:
Hij was 1,77m

Callisto zegt dat hij 175,3 was, verwarrend.

Ik denk dat het verschil maakte op welke schoenen hij liep.... :')

Kunnen we dan nu stoppen met het raden van zijn lengte?

Babootje

Berichten: 26013
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 16:37

Daphara schreef:
Ik ben 1.83 m, in mijn optiek zijn alle mannen kleiner dan dat, gewoon klein!
Dus of MJ nou 175, 176, 177, tot 180 cm is geweest, hij was niet lang, hij was gewoon klein, punt uit!


:P




IMO natuurlijk!


Vind ik ook hoor. Voor een man was hij vrij klein.

xxCYNNxx

Berichten: 5660
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 22:34

nou ik ben zelf maar 1,70, maar ook ik vind een man van 1.75 bij lange na niet in de categorie 'lang' vallen. Dat is pas vanaf 1.85.
Alles tussen 1.80 en 1.85 is gemiddeld
En alles daaronder is klein...voor een man dan he.

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 23:12

ik ben zelf 1.75,4 om precies te zijn.
Maar alle mannen die kleiner zijn dan ik , vind ik klein.
Mijn eigen man is gelukkig wel lang, 1,92
ik draag ook weleens laarzen of schoenen met een hakje , geen naald hakken

Daphara

Berichten: 7210
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 00:36

Dus we zijn er over uit, MJ was NIET lang!
;)

Mijn Shire Horses op Bokt en op Instagram
Mijn Heilige Birmanen op Bokt en op Instagram

Sanet

Berichten: 7845
Geregistreerd: 10-10-04
Woonplaats: Fryslan!

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 06:19

Gemiddelde lengte van een Amerikaanse man is 175,5, dat scheelt nogal tov die van de Nederlandse man: 183,8 (en ook daarbij vraag ik me af of dat alleen inheemse Nederlanders zijn): https://www.zobegaafd.nl/gemiddelde-lengte-mens/

Kunnen we dan nu de lengte discussie afsluiten?

Syb (1997) ZZ-Zwaar+6!
Lyr
(2011) Z1+8! (+ veulen 2024)
Thyra (2022)
#FriezenGek 27#

pompadour
Berichten: 1120
Geregistreerd: 10-06-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 16:51

Sanet schreef:
Gemiddelde lengte van een Amerikaanse man is 175,5, dat scheelt nogal tov die van de Nederlandse man: 183,8 (en ook daarbij vraag ik me af of dat alleen inheemse Nederlanders zijn): https://www.zobegaafd.nl/gemiddelde-lengte-mens/

Kunnen we dan nu de lengte discussie afsluiten?

Van mij wel.

Tsaartje

Berichten: 240
Geregistreerd: 12-01-06
Woonplaats: Provincie Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-19 21:18

https://youtu.be/NUNO-MygJOQ

Ik weet niet of deze link al is gedeeld maar ben wel benieuwd wat jullie van deze reactie op leaving neverland vinden. Ik ben hierdoor toch wel gaan twijfelen aan leaving neverland.

If you want to fly like an eagle, stop being a chicken.

anjali
Berichten: 14914
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 09:08

Tsaartje schreef:
https://youtu.be/NUNO-MygJOQ

Ik weet niet of deze link al is gedeeld maar ben wel benieuwd wat jullie van deze reactie op leaving neverland vinden. Ik ben hierdoor toch wel gaan twijfelen aan leaving neverland.

De waarheid overwint.

Avalanche

Berichten: 15793
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 16:56

...... want alles wat op YouTube staat is waar?

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023

Babootje

Berichten: 26013
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:04

Avalanche81 schreef:
...... want alles wat op YouTube staat is waar?


Ik denk dat er in de docu toch een heleboel checkable facts worden genoemd. En dat zal ook wel gebeuren.

Begint erop te lijken dat de enige keer dat Wade Bobson de waarheid sprak dat was toen hij als kind MJ verdedigde. :D :D :D. En financiële motieven van beide heren worden ook wel duidelijk zo.

Ben benieuwd naar het vervolg. Hetgeen deze documentairemakers boven water hebben weten te hengelen kunnen de advocaten van The Estate natuurlijk ook prima. Dat ze een aanklacht voorbereiden lijkt me niet onwaarschijnlijk.

Avalanche

Berichten: 15793
Geregistreerd: 28-04-16
Woonplaats: Zuid, Zuider Zuidst

Re: Nieuwe Michael Jackson docu, SHOCK!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-19 19:24

Mijn punt is meer dat iets niet waar of onwaar is omdat het een rebuttal op YouTube staat. Wat betreft de checkable facts....... dat lijkt me een goed ding. De vraag is wel hoe die facts dan gebruikt worden.

Ik doe geen uitspraken of Leaving Neverland waar is, of de rebuttal. Ik weet het het niet. Mijn punt is puur dat iets niet per se waar of onwaar is omdat het op YouTube staat.

They tried to bury me.
They didn't realise I was a seed.

Sinéad O'Connor 1966-2023


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amy495, IASCrawler, Miiej, pinto_1 en 8 bezoekers