9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:43

Het is hard werken, zo'n carrière. Zorgen dat je opvalt in een zee van mooie meisjes.

Ik vind het prachtig dat haar deze kans gegund is.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.


BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:51

pien_2010 schreef:
Citaat:
En dat is wel wat anders dan op zaterdag een paar uur je meest mooie smoeltje laten zien, alhoewel dit meisje op de foto een hele goede uitstraling heeft.


Sorry hoor, dan moet je jezelf echt gaan verdiepen in dit werk. Is echt niet zo simpel en komt veel meer bij kijken. Het zijn vaak zeer hard werkende intelligente mensen. Modellenwerk op zeer hoog niveau is echt niet voor dommerikken met enkel mooi smoeltje.


Waar zeg ik dat mensen die model zijn niet intelligent zijn?? En dit meisje zit nog niet op een hoog niveau, hopelijk komt ze daar wel met goede begeleiding. Op dit moment is het inderdaad nog niets anders dan mooi opgemaakt worden, je haren gedaan, outfit aan en op de foto gaan. Je kunt dit absoluut nog niet vergelijken met model op topniveau en ik hoef me er niet in te verdiepen, ik heb een kennis die aan de top meedraait en dat is knetterhard werken, iets wat een kind nog niet mag en terecht.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 21:59

De manier waarop je het zegt laat dat niet echt blijken bigone.

JM :#

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:13

Shaggy09 schreef:
De manier waarop je het zegt laat dat niet echt blijken bigone.


Dat is dan jouw bocht denk ik.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

MizzMontana

Berichten: 5675
Geregistreerd: 05-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:16

bigone schreef:
Ladygiroc schreef:
Mooi meiske!

Ik zie zelf liever dit dan die moeders(ouders) die zoveel druk op hun kind leggen in de ponysport. Kind moet maandag rijden,kind moet dinsdag lessen, kind moet woensdag huismaken en pony poetsen want ook een vrije dag hoort erbij, kind moet donderdag lessen, kind moet vrijdag rijden en oefenen want weekend moet kind op wedstrijd, liefst een 2daagse.
Oke,, het valt niet onder de noemer 'werk' maar dan zie ik liever een kind wat af en toe een shoot doet voor (veel) geld dan een té fanatieke moeder.


Hier zo'n moeder die er vroeger een paar op redelijk niveau in de sport had zitten. Het verschil tussen sporten als mens of sporten met een dier is toch echt wel de verantwoording van het trainen/verzorgen van je partner, het paard. Bij ons hoefden ze niet te rijden, prima, dan gingen ze ook niet op wedstrijd of naar de club. Ik noem dat een stukje verantwoording kweken en niet de druk er op leggen. Ze wilden rijden, ze wilden een pony, ze wilden resultaten. Allemaal gelukt maar wel door ze de discipline bij te brengen dat het dier ten allen tijde qua verzorging en resultaten van hun afhankelijk was. En dat is wel wat anders dan op zaterdag een paar uur je meest mooie smoeltje laten zien, alhoewel dit meisje op de foto een hele goede uitstraling heeft.


Wie zegt dat de ouders van dit meisje bij haar geen verantwoordelijkheid kweken? Dat ze haar geen discipline meegeven?
Of kan dat alleen als je pony rijdt?

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:22

Als je weet hoe hard dit werken is, snap je toch ook hoe goed het is dat ze nu zo'n mooi contact heeft binnengesleept en met de beste namen gaat werken? Hier kan Moeder Anne niet aan tippen, hoe fijn dat bureau ook is.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

pien_2010

Berichten: 43101
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:25

Citaat:
Hier kan Moeder Anne niet aan tippen, hoe fijn dat bureau ook is.
Meld dit bericht

Lieveli ik begrijp dit stukje van je bericht niet. Wat bedoel je te zeggen?

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:26

lieveli schreef:
Als je weet hoe hard dit werken is, snap je toch ook hoe goed het is dat ze nu zo'n mooi contact heeft binnengesleept en met de beste namen gaat werken? Hier kan Moeder Anne niet aan tippen, hoe fijn dat bureau ook is.

Voor kinderen is dit nog niet hard werken. En ja, het is een prachtige kans. Zijn er maar weinig die een contract in Amerika krijgen.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:32

pien_2010 schreef:
Citaat:
Hier kan Moeder Anne niet aan tippen, hoe fijn dat bureau ook is.
Meld dit bericht

Lieveli ik begrijp dit stukje van je bericht niet. Wat bedoel je te zeggen?


Moeder Anne is hét bureau voor kindmodellen in Nederland.

bigone schreef:
MarcoBorsato schreef:
Als je weet hoe hard dit werken is, snap je toch ook hoe goed het is dat ze nu zo'n mooi contact heeft binnengesleept en met de beste namen gaat werken? Hier kan Moeder Anne niet aan tippen, hoe fijn dat bureau ook is.

Voor kinderen is dit nog niet hard werken. En ja, het is een prachtige kans. Zijn er maar weinig die een contract in Amerika krijgen.


Ik denk dat dit zeker voor kindbegrippen ook hard werken en investeren is. En het is een supervoorbereiding op het grotemensenwerk.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:41

Dat is niet alleen in dit beroep zo, ken er nog wel een paar waaronder ook zeker paardrijden, turnen, musicalschool, voicekids noem maar op. Jazeker is het een leerschool alleen bij dit beroep is de uitkomst soms funest want je word alleen maar op je uiterlijk beoordeeld dus zullen er een paar zeer nuchtere ouders achter moeten staan. En wat ouders betreft, geen idee maar qua Amerikaanse instelling ben je de ene dag in en de andere dag out. Dat is gewoon de mentaliteit, daarnaast hebben Amerikanen de instelling dat falen niet erg is, zelfs goed want dan heb je initiatief getoond. Maar op het gebied van modellenwerk is falen het ergste wat een jong kind die richting de pubertijd kan overkomen indien er geen absoluut goede begeleiding bovenop zit.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

pien_2010

Berichten: 43101
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:44

Citaat:
Moeder Anne is hét bureau voor kindmodellen in Nederland.
_O- Dat wist ik niet. Ja het is een geweldige kans voor haar.

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:47

lieveli schreef:
Thylane Blondeau is ook zo jong begonnen, misschien zelfs nog jonger. Ik vind het een prachtige kans voor dit meisje zolang haar ouders goed op haar passen en ik zie geen reden om te denken van niet.


Thylane had al redelijk bekende ouders, die weten hoe ze met veel zaken om moeten gaan en hebben dus een groot voordeel omdat ze de valkuilen en omgang met beroemd zijn in goede banen kunnen leiden.

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

CalipsoLover

Berichten: 5553
Geregistreerd: 14-08-11

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 22:52

Ik zie het als een hele leuke kans.

Ben zelf ook kind model geweest, zit nu ook nog altijd bij een bureau. Dit ging via mijn moeder die een 'topmodel' was om het zo te zeggen (bah wat klinkt dat dikke nekkirig, alles behalve die ingesteldheid maar ok).
Ik vond het helemaal niet erg, integendeel, het is heel leuk. Het is echt gewoon een leuke kans, zolang ze gewoon naar school kan gaan en ook nog een normaal leven kan lijden (ik ging voor echt grote dingen soms ook niet naar school, maar het mag geen gewoonte worden)

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

MizzMontana

Berichten: 5675
Geregistreerd: 05-08-08

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:03

Wat leuk dat we nu ook eens de kant van een ervaringsdeskundige horen! Klinkt positief calipsolover :)
Wel hoop ik dat ze een normaal leven kan leiden en er niet te veel onder zal lijden :o

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:06

bigone schreef:
Dat is niet alleen in dit beroep zo, ken er nog wel een paar waaronder ook zeker paardrijden, turnen, musicalschool, voicekids noem maar op. Jazeker is het een leerschool alleen bij dit beroep is de uitkomst soms funest want je word alleen maar op je uiterlijk beoordeeld dus zullen er een paar zeer nuchtere ouders achter moeten staan. En wat ouders betreft, geen idee maar qua Amerikaanse instelling ben je de ene dag in en de andere dag out. Dat is gewoon de mentaliteit, daarnaast hebben Amerikanen de instelling dat falen niet erg is, zelfs goed want dan heb je initiatief getoond. Maar op het gebied van modellenwerk is falen het ergste wat een jong kind die richting de pubertijd kan overkomen indien er geen absoluut goede begeleiding bovenop zit.


Bij iedere carrière kan een kind falen of misbruikt worden. Maar goed, ze heeft een driejarig contract, ze willen haar blijkbaar graag hebben, dan zal de begeleiding ook wel goed gaan.

Gelukkig hoef je geen bekende ouders te hebben om goed terecht te komen.

Het is een dikke vette gok maar zo zit het leven in elkaar. Of je nu goed bent in turnen, voetbal of yoga.

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

BigOne
Berichten: 38184
Geregistreerd: 03-08-09

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:10

Lieveli, absoluut of je nu de nieuwe Lieke Martens of de nieuwe Victoria's Angel wilt worden, dromen zijn altijd mooi en moet je nastreven. Eén ding moet je in je leven voorkomen en dat is dat je op je sterfbed nog moet denken: Had ik maar!!!!

We live in a time where intelligent people are being silenced so that stupid people won’t be offended.

Shaggy09

Berichten: 8105
Geregistreerd: 24-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 23:40

bigone schreef:
Shaggy09 schreef:
De manier waarop je het zegt laat dat niet echt blijken bigone.


Dat is dan jouw bocht denk ik.


Het waren jouw woorden..

JM :#


MizzMontana

Berichten: 5675
Geregistreerd: 05-08-08

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 21:29

Voor wie het interessant leuk vind; ze zit vanavond met haar moeder bij Jinek.

pien_2010

Berichten: 43101
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 15:42

Ja, ik heb het gezien de uitzending. Wat ik later dacht was dat wij heel veel van dit soort jongeren kennen die zo vroeg al aan de bak gaan. Wat te denken van sporters zoals Wüst, Kramer, turnsters e.a die al zeer jong enorm hard sportte om later succesvol te zijn. Ik vind dit eigenlijk wel hetzelfde.
Het meisje heeft me overtuigd dat ze dit echt zelf wilt. Ik vind het een leuke vlotte meid. Fijn dat ze ouders heeft die haar dromen steunen.

Miefje

Berichten: 1547
Geregistreerd: 02-12-16
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:03

Op haar instagram stories wordt ook veel gepost over hoe het is in New York. Volgens mij heeft ze in de korte tijd dat ze in NY woont al erg veel shoots gedaan. Je kunt trouwens wel zien dat ze het zelf echt leuk vindt, ze glundert echt de hele dag :)

debberley83

Berichten: 202
Geregistreerd: 21-09-15
Woonplaats: Oud Gastel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 16:15

Vaak is het zo dat de meest succesvolle mensen op latere leeftijd er al op jonge leeftijd mee begonnen zijn of iets wat er op lijkt. In dit geval, het meisje is prachtig, ze krijgt de kans en zelf is ze er helemaal over in de gloria. Zolang ze het leuk vindt, super dat ze een kans heeft zo te groeien. En ja, laten we hopen onder goede begeleiding en niet alleen voor nu. Ik hoop voor haar dat ze veel succes heeft en het plezier er in houdt. *\o/*

Thiru's Djindy L1 startgerechtigd

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:26

Ze werd wel afgez*eken door de heren die erna kwamen. De 2 broers waarvan de zus om deze reden niet aan tafel wilde zitten met dit meisje.
Zitten in een tv programma en hebben dringend een make-over nodig.

Cinnepin

Berichten: 8920
Geregistreerd: 26-02-15
Woonplaats: Vdaal

Re: 9-jarig meisje modellencontract in Amerika

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 20:39

Het is een knap meisje, dat zeker, alleen die foto die erbij staat hebben ze naar mijn idee te ver door geshopt, het lijkt net alsof haar lippen gespoten zijn....terwijl dat niet het geval is..

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 07:10

Margee schreef:
Ze werd wel afgez*eken door de heren die erna kwamen. De 2 broers waarvan de zus om deze reden niet aan tafel wilde zitten met dit meisje.
Zitten in een tv programma en hebben dringend een make-over nodig.


Ja die vreselijke van Rossums die denken dat ze elite zijn. :r

quera. Voor altijd en langer


Me. An empath.

pien_2010

Berichten: 43101
Geregistreerd: 08-12-10
Woonplaats: Limousin

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 14:09

lieveli schreef:
Ja die vreselijke van Rossums die denken dat ze elite zijn.
Ik moet hier zo om lachen. Ik heb nooit begrepen wat Nederlanders in deze mensen zien en dat die zoveel aandacht krijgen. Ik vind ze verschrikkelijk.
Ik weet nog goed dat manlief (ml) toen ik even de kamer uit was, om mij te plagen het programma van de drie Rossems had opgezet. Ik heb al zo'n moeite met die Maarten. Dus toen ik terug kwam vroeg ik diep geschokt (ik had gelijk door dat het broer en zus waren die andere twee)": "gaan ze nu een programma maken van 3 van die vreselijke figuren"? Ml kwam niet meer bij van het lachen _O-
Maar eerlijk is eerlijk, de twee broertjes hielden hun gemak tijdens het interview met het 9 jarige meiske en Jinek was buitengewoon aardig voor het meiske en heel erg zacht. Vond ik top en helemaal aangepast op een 9 jarige.
En eerlijk is ook eerlijk, dat toen even later aan Maarten van Rossem werd gevraagd wat hij van het standpunt van Jesse Klaver vond, Maarten heel erg helder en duidelijk was waarom hij voor het betalen van bedrijven die CO2 uitstoten, was. Daar zat geen woord Frans bij.
Maar ik heb de TV wel gelijk uitgezet toen de van Rossems item bij Jinek aan de beurt was. Vond het weer mooi geweest.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: laura22, Mo_86, MyWishMax, Poety, sasja0705, Westhof en 79 bezoekers