Tijdreiziger de weg kwijt of toch de waarheid?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
vidya

Berichten: 303
Geregistreerd: 23-12-07
Woonplaats: Wolvega

Re: Tijdreiziger de weg kwijt of toch de waarheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 11:09

Alle vragen zijn technologie gedreven. Wat ik wil weten is of we het wereldvoedsel probleem oplossen, iedereen genoeg water heeft, er nog conflicten zijn? Hoe ze omgaan met de groeiende wereldbevolking en of iedereen nog vlees eet..

Al had ik het antwoord toch niet gelooft. :D

Positive vibe


Gruis

Berichten: 1310
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Tijdreiziger de weg kwijt of toch de waarheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:26

Interessante post Ier, dankjewel :j !
Verder ben ik hier denk ik te nuchter voor, kan alleen maar denken, wat is er mis met die arme jongen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:31

Gruis schreef:
Interessante post Ier, dankjewel :j !
Verder ben ik hier denk ik te nuchter voor, kan alleen maar denken, wat is er mis met die arme jongen?


Gedachten en overtuigingen als deze zijn helaas niet ongewoon voor mensen die psychotisch zijn. Ik heb al meerdere mensen gesproken die bij de FBI zaten, bespioneerd werden door aliens en zelfs iemand die in een parallel universum is geweest. Het klinkt allemaal bizar, is het ook, maar voor die mensen is dat gewoon realiteit. Ze zijn ervan overtuigd dat hun verhaal klopt, je kunt hoog en laag springen maar ze blijven erbij. Ik ken zelfs iemand die na een MRI scan nog steeds overtuigd was dat er een zendertje in het hoofd zat. Ze verzinnen het niet, het is ook niet voor aandacht oid. Het is gewoon heel sneu. Deze mensen hebben hier last van en kunnen 9 van de 10 keer niet meer functioneren door deze gedachten.

Cer

Berichten: 30140
Geregistreerd: 22-10-01

Re: Tijdreiziger de weg kwijt of toch de waarheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:45

Ik vind t fascinerend.. :D
Want waarom zouden zij degene met psychoses zijn :+ Iemands waarheid is dan relatief ofzo.. Voor die persoon bestaat het..

In mijn waarheid bestaan er opruimkaboutertjes :j ze zijn alleen een tikje luiig.. :D

Anoniem

Re: Tijdreiziger de weg kwijt of toch de waarheid?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 12:47

Hij zegt dat Trump herkozen wordt
Nou dan weet je toch genoeg


Riel

Berichten: 2142
Geregistreerd: 04-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 13:14

Ibbel schreef:
Diezelfde quantum mechanica heeft al bewezen dat tijdreizen naar vóór de uitvinding van die tijdmachine onmogelijk is. Dus als er al een tijdmachine is uitgevonden, dan kan daarmee maximaal worden teruggereisd naar de dag van die uitvinding.
Een eng idee eigenlijk. Dat het theoretisch mogelijk is dat er in de toekomst mensen in de tijd gaan reizen. Hopelijk wordt het slim gebruikt als het zo ver is. Brrr...

Verder hoop ik dat deze man heel goed geholpen wordt. :(:)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 90 bezoekers