Jullie mening over de nieuwe MS commercial

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Zouden jullie naar aanleiding van de commercial doneren?

Ja
17 (12%)
Nee
104 (77%)
Twijfel
14 (10%)

Totaal aantal stemmen: 135


Isabel

Berichten: 2269
Geregistreerd: 10-03-13
Woonplaats: Someren

Re: Jullie mening over de nieuwe MS commercial

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-18 10:41

Het lijkt inderdaad wat horror-achtig, maar ik denk dat dat in ieder geval wel de aandacht trekt.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Re: Jullie mening over de nieuwe MS commercial

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 14:48

Tsja ik zag het filmpje net voor het eerst en komt echt binnen. Ik ben geen MS patiƫnt en heb ook niet iemand in mijn nadere omgeving die MS heeft. Of het liedje nu wel of niet gepast is, hij komt mede daardoor wel echt binnen. Ik kan mij voorstellen dat het schokkend kan zijn dus ik snap ook zeker de reacties dat het liedje ongepast zou kunnen zijn, maar juist door dat liedje komt het wel harder binnen. Gepast of niet gepast het bereikt daarmee bij mij wel haar doel..... :=

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:14

Telpeva schreef:
Ik vind het liedje misselijkmakend. Het deuntje stoorde mij al, waardoor ik hem een 2e keer heb gekeken met het geluid harder zodat ik de tekst ook kon horen. Sadistisch bijna zeg bah


Dan scoort het liedje precies wat de makers willen.
Ik vind het ook vreselijk, maakt wel indruk.

emma525

Berichten: 2517
Geregistreerd: 02-01-09
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-18 15:28

Ik vind het een slechte reclame. Iemand uit mijn directe omgeving heeft ook MS, maar probeert het altijd positief te blijven benaderen. De meeste mensen waar ik mee praat kennen de ziekte MS eigenlijk niet. Ik denk dat een reclame die de ziekte uitlegt beter werkt dan zo'n shockcampagne.