Rapper Boef

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
beatje
Berichten: 5970
Geregistreerd: 05-02-12

Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-01-18 17:02

In Belgie zijn ze noal druk van rapper Boef die vrouwen prutsmutsen noemt .
http://www.standaard.be/cnt/dmf20180102_03276310

Nu kende ik Boef zelf niet maar onder de jeugd schijnt hij populair te zijn.Ik vraag me nu af of er fans zijn die nu echt niet meer naar optredens van hem gaan of leg je het naast je neer en ga je toch.
Naar mijn idee is het een wat omhoog gevallen mannetje met een grote mond.Ik denk niet dat ik het leuk zou vinden dat mijn kinderen hier heen zouden gaan.
Maar ik ben eens benieuwd hoe de meeste mensen hier over denken.


speedfiets_2
Badass Cowgirl

Berichten: 3031
Geregistreerd: 15-03-09
Woonplaats: Den Bosch

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:06

Rare redenatie om een vrouw die uit gaat kech te noemen als ze je helpt.

Be happy eat a snackkie

Anoniem

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:10

Ik zou haast zeggen dit is oud nieuws, maar voor sommige mensen misschien niet. Tja Boef heeft aandacht nodig, krijgt ie het niet normaal haalt ie weer een "geintje" uit en krijgt ie negatieve aandacht.
Negatieve aandacht is ook aandacht dusja. Verder zo min mogelijk energie aan verspillen, de meeste boekingen zijn al geannuleerd dus hij komt eerst even niet meer aan de bak. Alleen jammer dat het jaarlijkse feest hier in Groningen hem niet geannuleerd heeft :x

Mondy

Berichten: 11819
Geregistreerd: 13-07-05
Woonplaats: Eindhoven

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:12

Waarom geven we deze knuppel nog zo veel aandacht???

Mondy R.I.P 30-05-2012 <3 Jolly Joker
Be a appaloosa in an arena of sorrels.

Knakker

Berichten: 9010
Geregistreerd: 04-05-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:12

nou inderdaad :(

Leef: neem en geef!

Anoniem

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:14

Geef die gast nou niet nog meer aandacht.

Anoniem

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:18

Doe even rustig zeg :x de TS geeft toch aan hem en het hele verhaal nog niet te kennen? ;)

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:24

Ik vind dat ie veel en veelste hard word afgerekend op iets.. De media blaast het alleen maar nog meer op en zo kon ik me ontzettend ergeren aan Kim Kötter bij Shownieuws. Zo’n man zei “hij heeft toch niemand geslagen ofzo, jeetje wat reageren ze overdreven” zei die Kim “haha nee nog niet nee..” en heel neerbuigend doen.. Ik snap dat sommige mensen zich aangevallen voelen maar denk dat het grootste deel gewoon zin heeft om lekker gal te spugen op die jongen.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Ashleytjuhh

Berichten: 6659
Geregistreerd: 24-06-08

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:27

snap zoizo al niet dat dit in de media komt. hij lacht het harste van iedereen hierom.

kijk naar lil kleine begon ook zo eerst en werden optredens afgezegd. maar kijk even wat die daardoor allemaal bereikt heeft.

slechte nieuws is ook aandacht ;)
en nee ik hou niet van zijn muziek.

Lugea

Berichten: 1665
Geregistreerd: 25-10-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:31

Laat ik voorop stellen dat ik echt geen groot fan ben van Boef, maar ik vind dat dit echt te ver gaat. Ik ben het met iedereen eens dat het niet normaal was dat hij de meiden die hem hielpen "Kechs" noemen, maar dat hij vervolgens met de grond gelijk wordt gemaakt omdat hij ons, meiden, beledigd zou hebben met zijn filmpje. Kom op zeg. Laten we het nou niet veel groter gaan maken dan het is. Ik heb het filmpje meerdere malen bekeken en zie echt geen enkele reden om hier nou zo'n ophef over te maken.

Boef gaat het nooit goed kunnen doen, al zou hij zeggen dat hij Nederlandse vrouwen de mooiste van de wereld vindt, dan nog komt deze groep galspuwers in actie. Ik word gewoon misselijk van de reacties die ik op Facebook lees, als je het mij vraagt zouden de mensen die zich daar op een onfatsoenlijke manier uitlaten eerder verafschuwd moeten worden.
Laatst bijgewerkt door Lugea op 07-01-18 17:31, in het totaal 1 keer bewerkt

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:34

Mondy schreef:
Waarom geven we deze knuppel nog zo veel aandacht???

Precies.
Dit topic is hij niet waard.
Media berichten is hij niet waard.
Overal boycotten, nergens meer boeken en het is zo af met deze crimineel. Want meer is hij niet. Kan niet begrijpen dat er ook maar iemand fan van kan zijn.

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:36

Het is niet alleen wat ie nu weer uitgehaald heeft, maar keer op keer he...
Vind t een triest figuur en snap niet dat hij een platform heeft.
Maarja, hoe minder je kan hoe populairder je bent tegenwoordig...

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:38

Ik word zo langzamerhand boefmoe.

Hubbels
Berichten: 2212
Geregistreerd: 20-05-13
Woonplaats: over de ijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:42

Ladybird schreef:
Ik word zo langzamerhand boefmoe.


Nou zeg dat wel wat een droeftoeter die gozer :r

moonfish13
Berichten: 18227
Geregistreerd: 20-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 17:45

Ik ben blij dat het hem zoveel verlies oplevert, hopelijk leert hij er wat van.
Echt wat een respectloos stuk vreten, en dan klagen dat hij gediscrimineerd wordt. :')
Dan denk ik echt: joh, misschien moet je eerst eens beginnen met dit soort uitlatingen achterwege te laten..
Mag het nog zo je cultuur zijn, hier vinden we dat niet normaal en thank god dat Nederland het daar algemeen genomen mee eens is.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:20

SavannahNx schreef:
Ik vind dat ie veel en veelste hard word afgerekend op iets.. De media blaast het alleen maar nog meer op en zo kon ik me ontzettend ergeren aan Kim Kötter bij Shownieuws. Zo’n man zei “hij heeft toch niemand geslagen ofzo, jeetje wat reageren ze overdreven” zei die Kim “haha nee nog niet nee..” en heel neerbuigend doen.. Ik snap dat sommige mensen zich aangevallen voelen maar denk dat het grootste deel gewoon zin heeft om lekker gal te spugen op die jongen.

Maar, hoe goed is hij bezig dan in jouw ogen? Ik bedoel, hij gaat in een dronken bui zo'n snap maken en in nuchtere toestand, volgende dag, gaat hij uitleg eraan geven waarom hij het gezegd heeft en daarna zegt hij sorry. En ook totaal geen reactie op zijn uitleg.
Ik mocht hem al niet, en dit toont maar weer aan waarom :')

Danielleeee_
Berichten: 3173
Geregistreerd: 26-05-12
Woonplaats: Almere

Re: Rapper Boef

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:31

Ik heb totaal niks met Boef. Zijn muziek is niet mijn smaak en zijn houding vind ik niks. Ik vind ook dat hij veel te ver is gegaan om behulpzame dames zo te noemen. Maar, dat hij wordt geboycot of hoe je het wilt noemen, dat vind ik op zich wel ver gaan. Er zijn genoeg artiesten die wel eens een fout maken en die worden ook niet zo hard aangepakt. Het is natuurlijk iedereens eigen keuze om een optreden van Boef af te zeggen, maar ergens vind ik het ook wel zielig voor hem. :+ Ik bedoel, hij is al zo zielig, dus dit vind ik nog zieliger voor hem. Maarja, misschien ben ik wel te lief wat dat betreft :')

*pum*

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:36

Nayomie schreef:
SavannahNx schreef:
Ik vind dat ie veel en veelste hard word afgerekend op iets.. De media blaast het alleen maar nog meer op en zo kon ik me ontzettend ergeren aan Kim Kötter bij Shownieuws. Zo’n man zei “hij heeft toch niemand geslagen ofzo, jeetje wat reageren ze overdreven” zei die Kim “haha nee nog niet nee..” en heel neerbuigend doen.. Ik snap dat sommige mensen zich aangevallen voelen maar denk dat het grootste deel gewoon zin heeft om lekker gal te spugen op die jongen.

Maar, hoe goed is hij bezig dan in jouw ogen? Ik bedoel, hij gaat in een dronken bui zo'n snap maken en in nuchtere toestand, volgende dag, gaat hij uitleg eraan geven waarom hij het gezegd heeft en daarna zegt hij sorry. En ook totaal geen reactie op zijn uitleg.
Ik mocht hem al niet, en dit toont maar weer aan waarom :')


Mensen maken fouten en hij word er te hard op afgestraft. Hij maakt zijn excuus en wat krijgt hij ervoor terug? Alleen maar meer ellende.. Zoveel bekende mensen die nare dingen doen en dan is het een soort van oke en als hij het doet mag gelijk heel Nederland hem niet meer.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:39

Laten we ook even zeggen dat dit niet zijn eerste fout is he. Hij maakt fout na fout, belegdigt mensen keer op keer. Hij toont geen respect naar mensen.
Een foutje, prima maar hij heeft niet slecht alleen dit.

Naast dat zijn excuus niet oprecht is en alleen maar is om zijn eigen hachje te redden.

Laulitz

Berichten: 8753
Geregistreerd: 02-04-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:40

Ik heb een 'optreden' gezien van hem, het was niet erg goed en toen het playbacken niet lukte, gaf hij de schuld aan de zaak en is hij na een half liedje weg gegaan. Toen wist ik gelijk wat voor een triest geval hij was :o

RIP Evita 02/04/1995 - 02/05/2017
Volg Apa de Border Collie zijn avonturen!

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:43

Danielleeee_ schreef:
Ik heb totaal niks met Boef. Zijn muziek is niet mijn smaak en zijn houding vind ik niks. Ik vind ook dat hij veel te ver is gegaan om behulpzame dames zo te noemen. Maar, dat hij wordt geboycot of hoe je het wilt noemen, dat vind ik op zich wel ver gaan. Er zijn genoeg artiesten die wel eens een fout maken en die worden ook niet zo hard aangepakt. Het is natuurlijk iedereens eigen keuze om een optreden van Boef af te zeggen, maar ergens vind ik het ook wel zielig voor hem. :+ Ik bedoel, hij is al zo zielig, dus dit vind ik nog zieliger voor hem. Maarja, misschien ben ik wel te lief wat dat betreft :')

Joh, ik heb een restaurant en als ik dergelijke dingen hardop over mijn gasten zeg kan ik de toko ook wel sluiten, hoor! Reken maar dat ik dan ook geboycot word.

En nee, dat is dan niet zielig voor me, dan had ik mijn domme grote mond maar moeten houden. ;)

Sansevieria
Berichten: 4189
Geregistreerd: 06-10-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:44

bruintje123 schreef:
Mondy schreef:
Waarom geven we deze knuppel nog zo veel aandacht???

Precies.
Dit topic is hij niet waard.
Media berichten is hij niet waard.
Overal boycotten, nergens meer boeken en het is zo af met deze crimineel. Want meer is hij niet. Kan niet begrijpen dat er ook maar iemand fan van kan zijn.

+:)+

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:45

Nayomie schreef:
Laten we ook even zeggen dat dit niet zijn eerste fout is he. Hij maakt fout na fout, belegdigt mensen keer op keer. Hij toont geen respect naar mensen.
Een foutje, prima maar hij heeft niet slecht alleen dit.

Naast dat zijn excuus niet oprecht is en alleen maar is om zijn eigen hachje te redden.


Ja, maar waarom moeten alle meisjes en vrouwen van Nederland zich persee beledigd voelen omdat hij die 3 vrouwen kechs noemt? Dat snap ik niet. dat die 3 bewuste vrouwen zich beledigd en/of gekwetst voelen oke maar waarom moeten wij als totale buitenstaanders doen alsof ie het tegen/naar ons zei en bedoelde. Dat is gewoon gal spuwen op hem puur omdat het kan.

• Sjaan ‘ vermist sinds februari 2013
• Quinto
• Be a warrior not a worrier

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:47

SavannahNx schreef:
Nayomie schreef:
Laten we ook even zeggen dat dit niet zijn eerste fout is he. Hij maakt fout na fout, belegdigt mensen keer op keer. Hij toont geen respect naar mensen.
Een foutje, prima maar hij heeft niet slecht alleen dit.

Naast dat zijn excuus niet oprecht is en alleen maar is om zijn eigen hachje te redden.


Ja, maar waarom moeten alle meisjes en vrouwen van Nederland zich persee beledigd voelen omdat hij die 3 vrouwen kechs noemt? Dat snap ik niet. dat die 3 bewuste vrouwen zich beledigd en/of gekwetst voelen oke maar waarom moeten wij als totale buitenstaanders doen alsof ie het tegen/naar ons zei en bedoelde. Dat is gewoon gal spuwen op hem puur omdat het kan.

Omdat hij een voorbeeldfunctie heeft. Hij is een BN'er en op deze manier laat hij jongeren zien, aangezien dat ook zijn doelgroep is, dat dit normaal is. Je mag mensen gewoon prutsmuts noemen, terwijl dat niet zo is. Hij is een rolmodel voor sommige mensen (wat ik dan ook weer niet snap maar ach :+ ), en als hij dit laat zien aan mensen, en wij gaan er geen punt van maken, dan zeggen wij hiermee dat dit normaal is, en vind de generatie die naar zijn muziek luistert, dit ook normaal. Resultaat, vrouwen worden over het algemeen dan als kechs of prutsmuts uitgemaakt, omdat dit normaal gevonden zou worden. Dus ik snap heel goed dat meerdere vrouwen hier over vallen en zich er niet prettig onder vinden.

Palmera

Berichten: 9451
Geregistreerd: 25-09-08
Woonplaats: La Palma

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 18:50

SavannahNx schreef:
Ja, maar waarom moeten alle meisjes en vrouwen van Nederland zich persee beledigd voelen omdat hij die 3 vrouwen kechs noemt? Dat snap ik niet. dat die 3 bewuste vrouwen zich beledigd en/of gekwetst voelen oke maar waarom moeten wij als totale buitenstaanders doen alsof ie het tegen/naar ons zei en bedoelde. Dat is gewoon gal spuwen op hem puur omdat het kan.

Vooropgesteld dat ik niet te beledigen ben, is het natuurlijk wel zo dat dat tegenwoordig mode is.

Als je bv *** allochtoon zegt over die ene foute die je auto gestolen heeft voelen ze zich ook allemaal aangesproken. Ook diegenen die nog nooit een auto hebben gestolen em zich dat niet eens in het hoofd halen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 bezoekers