Amazone slaat demonstrant met zweep

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:55

wat ik zie is dat dat mens op dat paard de demonstranten omver probeert te rijden, ja dan zou ik ook de teugels vastpakken om het paard te stoppen. Wat een agressief mens zeg.


CharmingS

Berichten: 3224
Geregistreerd: 13-02-10
Woonplaats: Valkenswaard

Re: Amazone slaat demonstrant met zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 10:57

Ja? Zou je dan ook het paard met je vuist op zijn hoofd slaan? En aan zijn hoofd gaan trekken? Als het paard eenmaal stil staat laat je de teugels toch los!

The wonder of Independence is that it encourages open minds and the desire to improve.

Onali

Berichten: 18440
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Amazone slaat demonstrant met zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 12:11

Ik zie in eerste instantie die amazone de bivakmutsen blokkeren.
Later rijd ze op hen in en zie je dus de andere ruiters aan de andere kant staan.
In mijn ogen snijdt ze hen dus de pas af, later komt ze idd harder op hen af.

Black is the colour of my true love's hair

SergeantRoos
Berichten: 547
Geregistreerd: 13-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 16:27

Lianne schreef:
wat ik zie is dat dat mens op dat paard de demonstranten omver probeert te rijden, ja dan zou ik ook de teugels vastpakken om het paard te stoppen. Wat een agressief mens zeg.


Helemaal mee eens, was ook het eerste dat ik dacht. Wat als je achteruit wegloopt voor een paard en je struikelt en valt? Dan lig je eronder en reken maar dat je meer hebt dan alleen een schaafwondje als een paard op je gaat staan :n Ik zou ook de teugels hebben gepakt uit zelfverdediging.

GamblersCup
Berichten: 13426
Geregistreerd: 11-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:10

Onali schreef:
Ik zie in eerste instantie die amazone de bivakmutsen blokkeren.
Later rijd ze op hen in en zie je dus de andere ruiters aan de andere kant staan.
In mijn ogen snijdt ze hen dus de pas af, later komt ze idd harder op hen af.

Misschien even lezen wat er gebeurde ipv van een conclusie trekken nav een kort stukje uit een veel langere opname?

Pensioenplek ponymerrie aangeboden: https://www.bokt.nl/markt/ad/517607/dui ... ponymerrie

Onali

Berichten: 18440
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Amazone slaat demonstrant met zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 17:28

Ik volg de discussie zowel hier als op FB, heb de langere film gezien en de intro voorafgaand van de filmpjes hier gelezen.

Denk dat ik aardig op de hoogte ben :+

Staat niet voor niets:
IK ZIE
IN MIJN OGEN

Black is the colour of my true love's hair

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:13

nou de waarheid is vrij simpel te achterhalen; laat de volledige raw maar zien, zonder manipulatie door gebeurtenissen om te draaien.
Als het gegaan is zoals de bivakmutshelden beweren dat het gegaan is, dan kunnen ze dat heel simpel aantonen door de volledige raw te posten. En niet een geknipte versie waarin blijkbaar, als we de verklaring van de hunters mogen geloven, gebeurtenissen omgekeerd worden getoond.
Zo kan ik ook wel mensen aan de schandpaal nagelen; beetje editen, beetje knippen en plakken en anders plaatsen en voila; klaar is het negatieve filmpje.

Maar de raw gaat geen buitenstaander te zien krijgen, want dan krijgen we te zien dat die aktievoerders ook niet bepaald zuivere koffie zijn.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 23-11-17 20:17, in het totaal 1 keer bewerkt

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Amazone slaat demonstrant met zweep

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:16

Maar dat is hoe activisten het altijd doen.
De laten nooit de complete werkelijkheid zien, alleen hun "werkelijkheid."

&if=1 zet dit achter een url en zie alleen de foto's in een topic.


xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-17 20:19

idd bruintje...daarom is zo'n filmpje ook bijna niet te beoordelen. Het enige beeldmateriaal wat de waarheid laat zien is de raw...en de rest is alleen wat ze willen laten zien en dat is vaak of maar de halve waarheid of zelfs een klinkklare leugen.


Maar ik lees dat de politie is ingeschakeld en gezien de verklaringen van beide partijen haaks tegenover elkaar staan, mag ik toch aannemen dat de politie de volledige uncut versie mee heeft genomen voor hun onderzoek en zich niet gaat baseren op het in elkaar geflanste filmpje die maar een klein deel van het incident laat zien.

A life without passion is like dancing to no music
Paulina - Ixion x Bravour jun 1997 - 7 nov 2016
TROY 26-4-1998- 10-8-2011 mn trouwe meissie RIP
Goliath - Gracio ( Gzhat x Ixion) x Casanova Boy endurance klasse 1 + 2.....41 goedgekeurde km's


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: hesterve, LiannePuthzy, rien10 en 63 bezoekers