Geen spoor van vermiste Anne Faber

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:02

Ik reed net door de amersfoortsestraat en het staat vol met politiewagens en agenten. Kippenvel als je daar zo langs rijdt :-(

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:04

Lotus83 schreef:
Simbaa schreef:
Hoor nu op Radio 1 dat er daar meer kleren zijn gevonden die nu worden onderzocht. Het klinkt niet hoopgevend vind ik.


Ik heb gezocht op het nieuws maar ik zie dat nergens staan? Dat er meer kleding is gevonden..


Ik kan dat bericht ook nergens vinden?

Spenk
Berichten: 21766
Geregistreerd: 30-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:05

Was net op radio 2.


Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:45

Lijkt me wel handig wanneer er uitspraken gedaan worden direct even de bron te vermelden :) Anders krijg je straks weer van die zombie mededelingen en daar heeft niemand wat aan.

SpeechLess

Berichten: 2325
Geregistreerd: 09-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:22

Radio 1 is toch de bron?

Hopelijk komt men er snel achter wat er met Anne Faber is gebeurd. Lijkt me vreselijk om zo in onwetendheid te zijn als familie en vrienden zijnde.

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:42

Ook ik hou mn hart vast...
Zo erg dit... bah...

Vwb die kleding;
Gisterenavond was wel op NOS en HvNL dat er, voordat de jas gevonden was, nog meerdere kledingstukken in het gebied waren aangetroffen, maar na onderzoek bleken deze geen verband met Anne en haar vermissing te hebben.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110655
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 10:43

Ik las gisteren dat er meer kleren gevonden waren, maar dat die niet van Anne afkomstig waren.

Edit: wat JoyCiej007 zegt.

Deze vermissing doet me een beetje denken aan Tanja Groen. Die ging ook fietsen en verdween zo van de aardbodem :\

Yesterday
Berichten: 2602
Geregistreerd: 16-06-05

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:46


Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 10:52

Cayenne schreef:
Ik las gisteren dat er meer kleren gevonden waren, maar dat die niet van Anne afkomstig waren.

Edit: wat JoyCiej007 zegt.

Deze vermissing doet me een beetje denken aan Tanja Groen. Die ging ook fietsen en verdween zo van de aardbodem :\


Is die zaak ooit opgelost?

In een tijd waarbij iedereen 'zo bang is dat ze overal gevolgd kunnen worden' is het toch bizar dat dit kan gebeuren uberhaubt. Recent al meerdere keren, die jonge meiden, maar ook die jongen die in Marokko (?) verdwenen is. Je zou toch zeggen dat er op de een of andere manier getraced zou moeten kunnen worden met al die handige technologische snufjes tegenwoordig. Het is bijna ondenkbaar dat er gewoon niks meer te vinden is over een persoon. Wat een drama moet dit zijn voor alle betrokkenen ...

Ik hoop nog steeds dat ze gezond en wel wordt terug gevonden

Lienek

Berichten: 4094
Geregistreerd: 11-07-06
Woonplaats: Waipawa, Nieuw Zeeland

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:01

Ik volg de zaak ook. Ik woon zelf om de hoek.
Ik hoop op een goede afloop maar dat vinden van die jas zit me niet lekker.

Zelf fiets ik hier ook niet graag alleen. Ik woon aan een onverlichte weg en nu in het donker is fietsen in deze bosrijke en stille omgeving geen pretje. :(

HorseTimeXL
Berichten: 6632
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Somewhere..

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:06

Ik volg het ook. Pf hoop echt dat ze gevonden wordt zeg.. lijkt me zo verschrikkelijk voor haar familie die niet weet waar ze is..

Taffje

Berichten: 2656
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Terschuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:08

Citaat:
Behalve een jas is er volgens politiewoordvoerder Bernhard Jens meer kleding gevonden. De ouders van Anne Faber en haar vriend is gevraagd of de kleding van haar zou kunnen zijn. Uit hun antwoord trekt de politie de conclusie dat het ‘vrijwel zeker’ om kleding van de vrouw gaat. ,,We hopen daar vandaag dus zekerheid over te krijgen.’’

https://www.ad.nl/utrecht/meer-kleding-gevonden-die-br-mogelijk-van-anne-is~afb27a1c/

Er kan geen DNA onderzoek gedaan worden omdat ze dat niet hebben van Anne staat ook nog in het artikel.

Ben bang voor de uitkomst....

tengeltje11
Berichten: 7136
Geregistreerd: 16-06-05
Woonplaats: w-vl,belgie

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:09

Dat is toch vreemd?
Iedereen heeft toch een haarborstel,een tandenborstel,desnoods in haar slaapkamer een haar zoeken....?
Lijkt toch simpel te vinden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:10

Courses, bedoel je niet die in turkije? Die is wel gevonden toen..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:17

tengeltje11 schreef:
Dat is toch vreemd?
Iedereen heeft toch een haarborstel,een tandenborstel,desnoods in haar slaapkamer een haar zoeken....?
Lijkt toch simpel te vinden?


Precies mijn gedachten. Vind het maar een raar verhaal...

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:20

VivaLaVida schreef:
Courses, bedoel je niet die in turkije? Die is wel gevonden toen..


Nee van Tanja Groen zoals Cayenne aan gaf :)

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:21

Zonder al teveel te willen speculeren... maar wanneer gezegd wordt dat het 'vrijwel zeker' om haar jas gaat, zou het dan niet zo zijn dat ze het eigenlijk al zeker weten (vriend/ouders het bevestigd hebben) maar dat nog niet op die manier bekend mogen maken zonder hard bewijs te hebben als in DNA onderzoek?

MarjanB

Berichten: 16434
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:26

Ik volg het ook, vind het verschrikkelijk... gewoon het idee dat je niet eens veilig ergens rond kan fietsen als vrouw.

Kan ook zijn dat ze het DNA nog niet onttrokken hebben uit bijvoorbeeld haar, weet niet hoe lang zoiets duurt?

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:28

Ik reed net toevallig langs Huis ter Heide. Politie was nog steeds bezig.
Bah kippenvel.

Esplendido
Berichten: 3134
Geregistreerd: 09-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:30

Ik volg het ook. Wij wonen zo ongeveer naast de route die ze gefietst heeft. Akelig idee dat zo dichtbij huis een jonge vrouw ineens verdwenen is.

anne_bento

Berichten: 7588
Geregistreerd: 08-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:31

MarjanB schreef:
Ik volg het ook, vind het verschrikkelijk... gewoon het idee dat je niet eens veilig ergens rond kan fietsen als vrouw.

Kan ook zijn dat ze het DNA nog niet onttrokken hebben uit bijvoorbeeld haar, weet niet hoe lang zoiets duurt?

Dat besef je je wel weer even extra nu ja.. ik ben zelf nogal makkelijk met alleen rondlopen en fietsen, ook op donkere afgelegen plekken, door dit soort berichten besef ik me weer even dat dat eigenlijk gewoon niet meer kan :\

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:31

tengeltje11 schreef:
Dat is toch vreemd?
Iedereen heeft toch een haarborstel,een tandenborstel,desnoods in haar slaapkamer een haar zoeken....?
Lijkt toch simpel te vinden?


Euh dit ja?

Ze woonde toch ergens? Tandenborstel haarborstel weet ik veel, er moet toch wel DNA ergens van haar zijn??

JoyCiej007

Berichten: 17415
Geregistreerd: 27-02-06
Woonplaats: omg. Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:35

anne_bento schreef:
MarjanB schreef:
Ik volg het ook, vind het verschrikkelijk... gewoon het idee dat je niet eens veilig ergens rond kan fietsen als vrouw.

Kan ook zijn dat ze het DNA nog niet onttrokken hebben uit bijvoorbeeld haar, weet niet hoe lang zoiets duurt?

Dat besef je je wel weer even extra nu ja.. ik ben zelf nogal makkelijk met alleen rondlopen en fietsen, ook op donkere afgelegen plekken, door dit soort berichten besef ik me weer even dat dat eigenlijk gewoon niet meer kan :\


Hoe naar ook....
Vermissingen zijn van alle tijden.
Enkel omdat de media nu zo geëvolueerd is, horen we er denk ik meer/makkelijker door heel NL wat van...

Ook ik was en ben vaak alleen op pad in het donker en savonds laat....
Maar ik zorg wel dat ik bepaalde verweers/verdedingsmiddelen bij me heb. Al sluit dat alsnog iets naars niet uit natuurlijk...

Anoniem

Re: Geen spoor van vermiste Anne Faber

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 11:42

Doet me denken aan sybine jansons. Dat is al jaren geleden.. verknipte mensen zullen er altijd zijn en zijn er altijd geweest helaas..