Inferno - een kern van waarheid?

Moderators: Dani, Murthul, Dreamy

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 17:48

Misschien moeten de doemdenkers en utopisten gezamenlijk hun eigen Starship Enterprise bijeen gaan crowdfunden om daarmee op zoek te gaan naar een nieuwe planeet.

Stal Skýjafar, Tölt in Balans Tölt- en Centered Riding lessen op goed getrainde IJslandse paarden
Meer weten over mijn visie op rijden en trainen? Bezoek mijn vernieuwde site http://www.stalskyjafar.nl
Always learning

Resistance

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-17 17:58

Askja schreef:
Misschien moeten de doemdenkers en utopisten gezamenlijk hun eigen Starship Enterprise bijeen gaan crowdfunden om daarmee op zoek te gaan naar een nieuwe planeet.

Waarvoor dat? :)

Gimme_Spurs

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:10

Askja schreef:

:') _/-\o_

Ik heb al een plan uitgedacht wat te doen bij een zombievirus. Ik woon op 13 hoog, ideaal! :Y)

You have three options in life: Give in, Give up, or Give it all you've got - Clinton Anderson
~~~~Haidas Magic Joy~~~~
[WN-AM] [VOLG]Joy, van Guppie naar Showstopper

Deoiridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-17 18:16

Askja schreef:

Of we houden deze gewoon heel en de mensen die zich nergens druk om maken en er niets aan willen doen vertrekken naar de Mars woestijn?