De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110683
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-17 23:25

Wie volgt dit verhaal ook? Ik vind het zo'n bizarre zaak.
Hoe kan iemand in deze omstandigheden spoorloos verdwijnen? Of ja, ik kan wel iets bedenken, maar dat pakt niet gunstig uit voor Joey :\
Ik hoop dat hij in goede gezondheid gevonden zal worden en dat zijn familie hem snel weer in de armen mag sluiten.
Het verhaal rammelt echt aan alle kanten en ik ben bang dat Joey misschien niet meer leeft.

Citaat:
Tijdlijn van de vermissing van Joey Hoffman

In de zomer van 2017 zijn Nederland en Turkije in de ban van een mysterieuze vermissing. De 21-jarige Joey Hoffman uit Haaksbergen verdwijnt begin juli spoorloos in Turkije. Hij is samen met een bevriend stel in het kader van een soort ‘Ik Vertrek’ weggegaan, maar hij hield het na een paar dagen al voor gezien en zou alleen terug zijn gereisd. Maar hij is nooit in Nederland aangekomen. Wat is er gebeurd?

Op 30 juni zijn Bjorn Breukers (34) en zijn vriendin Derya Ün (26) vanuit Haaksbergen vertrokken naar Turkije. Een tamelijk hachelijke onderneming. De 21-jarige Joey Hoffman en een andere vriend, Obie, zouden ook meegaan in de gammele Mercedes Vito, maar Obie was op het laatste moment afgehaakt. Derya is de enige met een rijbewijs. Als ze meteen al een verkeerde straat inrijdt en er niks anders opzit dan achteruit te rijden, blijkt dat de versnelling van de Vito kapot is: hij kan alleen maar vooruit. Dat wordt duwen. Obie houdt het voor gezien.

Telefoontje
De reis verloopt niet heel snel: op 5 juli is het drietal nog in Bulgarije. Bjorn heeft geen rijbewijs, maar hij rijdt wel, getuige het telefoongesprekje. Als Bjorn vertelt, met een zwaar Twents accent, dat hij bijna op een olietanker – hij zal een tankauto bedoelen – is gereden, doet Derya een duit in het zakje: “Je was bijna in slaap geval’n achter het stuur.”Bjorn: “Oooooh jonge, vanaf Ankara, ik was Ankara voorbij en ‘bjuuuuuuuuuuh’… Nog steeds zonder rijbewijs, was nog steeds niet aangehoud’n, kwam gewoon elke grens over jonge, zonder rijbewijs, jonge, ik zeg het je, hahaha, leipo’s hè.”

Terwijl iedereen in Nederland en Turkije op zoek is naar hen, bellen Bjorn en Derya met een vriend in Nederland. Ze zijn al bij de politie geweest om een verklaring af te leggen, over de vermissing van Joey, maar daar is niemand veel wijzer van geworden. Op zaterdagmorgen 8 juli was Joey vertrokken om water te gaan halen en ze hadden hem nooit meer teruggezien. Wat niet zo vreemd was: Joey had het na een paar dagen wel bekeken in het zuidoosten van Turkije, bij de stad Silifke, waar geen toerist te bekennen is. Het was de bedoeling hier op een afgelegen terrein een houten huisje te bouwen, maar daar was niks van terechtgekomen.

Het was iedereen een raadsel hoe het stel aan geld zou moeten komen om überhaupt te kunnen overleven in Turkije: Bjorn en Derya hebben geen werk. In Nederland niet, in Turkije niet. Toch hadden ze wel wat contant geld bij zich. Bjorn stuurt een foto naar een vriend waarop hij een stapel bankbiljetten in zijn handen houdt. Enkele duizenden euro’s. Hij zegt dat hij 20.000 euro bij zich heeft.

Waarom maakte het trio deze reis?
Vanwaar dit avontuur in Turkije? In 2013 leren Derya en Bjorn elkaar in Haaksbergen kennen. Derya is van Turkse komaf, maar geboren in Nederland. Derya lijdt aan een erfelijke ziekte die haar nieren heeft aangetast. Ze is afhankelijk van dialysemachines. Eind 2014 trouwen ze. Bjorn besluit een van zijn nieren aan haar af te staan. Zo’n operatie is in Turkije goedkoper dan in Nederland en in april 2017 reizen ze naar Turkije. Bij die gelegenheid bezoeken Bjorn en Derya de vader van Derya, die in Tarsus woont, niet heel ver van Silifke. De ouders van Derya zijn gescheiden, vader Cahit Ün was vier jaar geleden, na 25 jaar in Nederland te hebben gewoond, teruggekeerd naar zijn geboorteland.

Het weerzien is geen onverdeeld genoegen. Aan de verslaggever van het Algemeen Dagblad die hem opzoekt, vertelt Cahit dat zijn contact met Derya de laatste jaren niet goed is. “Dat komt door Björn,” zegt hij. “Het is een rare jongen. Ik ken de verhalen over zijn drugsbezit maar al te goed. Ik wilde niet dat zij met hem zou trouwen. Maar dat heeft ze toch gedaan.”

In april zag Cahit schoonzoon Bjorn voor het eerst, toen ze een week lang bij hem logeerden. Ze zaten de hele tijd te roken, Cahit kon er niet meer tegen en zette beiden het huis uit.

Op 23 mei wordt in het ziekenhuis van de bekende toeristenplaats Antalya de operatie uitgevoerd. Derya wil liever in Turkije blijven wonen, in de buurt van het ziekenhuis en haar familie. Al is Antalya een behoorlijk eind van Silifke en nog verder van Tarsus, waar haar familie woont.

Drugsgebruik
Ze gaan naar een makelaar in Silifke om een stukje grond te kopen waar ze een huisje kunnen neerzetten. Ze doen een aanbetaling van 700 euro voor een plek op een terrein waar weleens wildparkeerders staan. Daarna gaan ze terug naar Nederland, om op 30 juni definitief af te reizen. Haar vader weet hier overigens niets van, hij had geen contact meer met haar gehad.

Als de politie Bjorn en Derya hoort over de verdwijning van Joey, vertelt Bjorn dat ze op de avond voor de verdwijning met z’n drieën drugs hebben gebruikt. Amfetamine. Familie en vrienden van Joey zijn laaiend: dat zou Joey nooit doen. Waarom vertelt Bjorn dit? Dat híj drugs gebruikt, verbaast niemand. In augustus 2014 was hij nog veroordeeld voor het in bezit hebben van een kleine hoeveelheid drugs. Een baan had hij niet, hij maakte schilderijen, maar die leverden voor zover bekend niet voldoende op om van te leven.

Het blijft een volkomen raadsel wat er is gebeurd. Bjorn doet mee aan de zoekacties van de politie, onder de bloedhete Turkse zon. Omringd door talrijke politiemensen wijst hij de plekken aan waar hij met Joey is geweest. Op de parkeerplek wordt een afgescheurd blad gevonden uit een oude agenda, uit 2014, met de naam en het adres van Joey, in Haaksbergen. Een agenda van Bjorn? Waarom een afgescheurd blad, hoe kwam die agenda – of alleen dat blaadje – hier? Niemand kan het verklaren.

Voor de politie zijn Bjorn en Derya officieel geen verdachten, hun verklaringen lijken bijna helemaal te kloppen. Zolang Joey geen teken van leven geeft, of zijn lichaam niet wordt gevonden, is er niets dat aantoont dat ze onwaarheid spreken.

Aankoop van grond
Op 20 juni zijn Bjorn en Derya bij makelaar Sahin Igdir in Silifke, om een kampeerplek te kopen. De grond is van Alim Gürsoy. Bjorn en Derya willen in de natuur wonen. Er mag op deze archeologische plaats officieel niet worden gebouwd, maar een houten gebouwtje zonder betonnen verankering, daar zal geen haan naar kraaien. Het stuk grond kost 14.000 euro. De makelaar legt het contract klaar, Bjorn en Derya doen een aanbetaling van 700 euro.

Bjorn en Derya reizen terug naar Nederland, kopen een oude Mercedes Vito en vertrekken op 30 juni naar Turkije. Plaatsgenoot Joey Hoffman en zijn vriend Obie zullen meegaan om te helpen met het bouwen. Joey is nog nooit eerder met vakantie geweest. Hij gaat ervan uit dat hij op kosten van Bjorn en Derya kan leven, in ruil voor de hulp. Hij neemt geen geld mee, alleen een pinpas. Als blijkt dat de versnellingsbank van de Vito stuk is, houdt Obie het voor gezien.

Op vrijdag 7 juli arriveren Bjorn, Derya en Joey in Silifke. Ze melden zich bij de makelaar, maar het is al buiten kantoortijd. De makelaar belt grondeigenaar Alim om te zeggen dat de Nederlanders alvast naar de kampeerplek gaan. Ze zullen na het weekend terugkomen. Ze gaan naar Alim, die hen een andere plek aanbiedt, dichter bij zijn huis, zodat ze elektriciteit hebben en de buitendouche kunnen gebruiken. Alim vindt de kampeerplek geen geschikte locatie, maar Bjorn weigert het aanbod: ze willen zo ver mogelijk van de bewoonde wereld leven. Op 7 juli zijn Bjorn en Derya ook in Tarsus gezien, bij het huis van Deya’s oma.
Ruzie
Op zaterdagmorgen 8 juli gaat landeigenaar Alim op bezoek bij de kampeerders. Hij komt Bjorn tegen, die met ontbloot bovenlijf op het pad naar de kampeerplek loopt. Alim is met zijn auto en geeft Bjorn een fles water. Die gooit Bjorn leeg over zijn lichaam. Hij wil niet bij Alim in de auto. Alim rijdt door naar de kampeerplek en hoort Derya en Joey ruziemaken. Hij ziet dat het Mercedes-busje is vastgelopen op een paar grote keien. Alim biedt aan het busje los te trekken, maar Derya en Joey slaan het aanbod af. Ze pakken de flessen water aan die Gürsoy voor hen heeft meegenomen. Later die dag gaan ze met zijn drieën – met Bjorn erbij – lopend in de richting van de hoofdweg, een paar kilometer van de kampeerplaats. Bjorn verklaart later dat ze geen water meer hadden en daarom op zoek gingen, maar dat klopt niet met het verhaal van Alim, die zegt dat er op het moment dat hij er was nog minstens tien liter water voorhanden was.

Waar ging de ruzie tussen Derya en Joey over? Bjorn laat later aan een vriend weten dat hij zich ergerde aan Joey, die geen hand uitstak bij het bouwen, maar dat is merkwaardig: er was nog niks te bouwen. Er was geen grond gekocht, er was geen bouwmateriaal. Of was het omdat Joey op hun kosten leefde? Volgens Derya wilde Joey terug naar Nederland en had ze hem 400 euro gegeven voor een taxi, om naar het vliegveld te komen. Dit had ze buiten medeweten van Bjorn gedaan, die zou het daar waarschijnlijk niet mee eens zijn geweest. Joey zou op enig moment nog wel een poging hebben gedaan geld te pinnen. Hij had naar Nederland gebeld om te vragen of er geld op zijn rekening kon worden gestort, maar het pinnen was in elk geval niet gelukt.

Op zaterdagavond gaat Alim opnieuw naar de kampeerplek. Dan is alleen Derya er nog. Zij vertelt dat Joey naar het vliegveld is gegaan. Bjorn is zoek. Iemand van de militaire politie brengt Derya naar een hotel, ze mag niet alleen op de kampeerplaats blijven. Waar zijn Bjorn en Joey? Volgens Derya is het zo gegaan: ze waren ’s middags met z’n drieën op zoek gegaan naar water. Joey besloot halverwege om te keren, hij vond het te gevaarlijk en te zinloos. Daarna hadden ze hem niet meer gezien. Bjorn en Derya waren doorgelopen. Beneden, bij een vierbaansweg, waren Bjorn en Derya elkaar uit het oog verloren. Derya had water gehaald bij een hotel, Bjorn zou een eindje verderop hebben gewacht.

Toen ze elkaar niet konden vinden, was Bjorn alleen teruggelopen naar de kampeerplek. Onderweg daarheen was hij flauwgevallen en van het vijftien meter hoge, rotsachtige talud gevallen. Derya kon hem niet vinden, blijkbaar hadden ze geen contact met mobiele telefoons, en ze was zoals ze eerder hadden afgesproken voor het geval ze elkaar kwijt zouden raken, naar haar familie in Tarsus gereisd. Met een taxi. Niet naar haar vader, dus, andere familie. Intussen had Bjorn urenlang onderaan het talud gelegen, was weer opgekrabbeld en had een hotel weten te bereiken. Van daar was hij naar het ziekenhuis in Silifke gebracht.

Zondag 9 juli: Derya en Bjorn treffen elkaar in het ziekenhuis van Silifke. Bjorn heeft vrij ernstige verwondingen. Hij zegt tegen haar dat hij van een vijftien meter hoge rots is gevallen. Tegen de dokter had hij verteld hij dat hij in elkaar was geslagen door dorpsjongens, maar dat klopte dus niet.

Maandag 10 juli:
Tegen het advies van de artsen verlaat Bjorn het ziekenhuis.

Vrijdag 14 juli: Bjorn en Derya melden zich bij de makelaar. Ze hadden op maandag al moeten komen om het contract te tekenen, maar ze hadden zich blijkbaar bedacht. Ook nu tekenen ze niet en de makelaar is er klaar mee. Ze krijgen de aanbetaling niet terug. Derya vertelt dat ze nu naar Antalya willen, waar ze een houten huisje in de buurt van het ziekenhuis willen bouwen zodat Björn medische hulp kan krijgen. Intussen verblijven ze in het huis van Deya’s oma in Tarsus. De oma is zelf in Nederland.

Maandag 17 juli: De familie van Joey maakt zich ongerust: ze hebben sinds 5 juli al geen contact meer met hem. Toen was alles nog goed: ze waren op dat moment in Bulgarije. Hij blijkt op 5 juli nog wel geld te hebben gepind. Pogingen om Bjorn en Derya te bereiken en om opheldering te vragen, mislukken.

Vrijdag 21 juli:
De Nederlandse politie heeft contact met Bjorn en Derya, maar wordt niet veel wijzer. Volgens het stel is Joey tussen acht en tien juli vertrokken naar Nederland omdat hij heimwee had, daarna hebben ze hem niet meer gezien en ook niet meer kunnen bereiken.

Donderdag 27 juli: De familie van Derya doet in Turkije aangifte van vermissing: niemand kan haar – of Bjorn – nog bereiken.

Woensdag 2 augustus: Derya en Bjorn worden enkele dagen vastgehouden op het politiebureau. De politie verdenkt hen van betrokkenheid bij de verdwijning van Joey, maar beiden blijven volhouden dat ze niet weten wat er met Joey is gebeurd. De politie kan niet bewijzen dat het anders is en na enkele dagen worden ze vrijgelaten. Ze mogen het land niet uit.

Zaterdag 5 augustus: Er wordt een grote zoekactie gehouden in een uitgebreid gebied rond de kampeerplek in Silifke waar Joey is verdwenen. Met 75 agenten, twee speurhonden en twee drones wordt het rotsachtige gebied doorzocht. Volgens de leider van het onderzoek is het onwaarschijnlijk dat het lichaam van de gezochte Nederlander in dit gebied te vinden is: alles is terdege uitgekamd. Als Joey lopend is vertrokken, kan hij volgens een oud-werkgever nooit ver zijn: hij zou zijn afgekeurd vanwege problemen met zijn lies, hij kan zeker onder zulke zware omstandigheden geen grote afstanden afleggen. Heeft hij toch kans gezien de autoweg te bereiken en heeft hij daar een lift gekregen?

Woensdag 9 augustus: Een speciaal getrainde hond komt naar het Silifke om daar in de bergen te zoeken naar Joey om er zeker van te zijn dat er geen lichaam ligt in de omgeving waar hij voor het laatst is gezien. Er zijn in heel Turkije maar twee honden geschikt om in dit ruige heuvelgebied te zoeken. Na de vorige zoekactie, die tweeënhalf uur duurde, had de politie laten weten dat het niet nodig was om hier opnieuw te zoeken, maar daar is men op terug gekomen.

Bron: ]www.misdaadjournalist.nl
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 10-08-17 23:46, in het totaal 1 keer bewerkt

x_Irisje_x

Berichten: 3700
Geregistreerd: 07-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-17 23:31

Ik volg het ook en vindt het ook zo vreemd...

Anoniem

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:00

Wat een verhaal... dit moet toch bijna een misdrijf zijn.

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:09

Die ligt een cm of 50 onder de grond vrees ik. Anders was hij allang ergens opgedoken. Het verhaal is zeer warrig en elke keer komen er nieuwe feiten...

purny

Berichten: 27489
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:17

Ik volg het nieuws voor een deel. Joey leeft niet meer denk ik

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:33

Het is een wazig verhaal... en je kan het er bijna niet over hebben zonder te speculeren.
Dat die Bjorn gewond was... en Joey weg, zou voor mij in de richting kunnen wijzen dat er een gevecht is geweest... maar ja dat is ook maar giswerk.
Voor het zelfde geld is hun (vreemde) verhaal gewoon waar.
Maar ik denk ook niet dat die Joey nog leeft helaas :\

Saintelette

Berichten: 3179
Geregistreerd: 12-08-11
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:47

Ik vind het ook zon bizar verhaal... waarom zou je in godsnaam in nog net niet kritieke toestand toch het ziekenhuis verlaten als je niets te verbergen hebt...

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 00:50

Ik volg het ook, wat een raar verhaal. Wellicht hebben ze ruzie gehad en zijn lichaam in zee gedumpt. Dan vinden ze hem denk ik nooit meer terug..

Ik verwacht ook niet meer dat hij leeft en ik blijf het vreemd vinden dat Bjorn verschillende verhalen verteld over zijn verwondingen.

Electra63

Berichten: 17840
Geregistreerd: 11-11-08

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 01:21

Ook ik volg dit met interesse.

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 01:39

Vind het ook echt een bizar verhaal, maar vrees het ergste. Zelfs als hij de autoweg heeft bereikt en een lift had gehad, zou hij nu toch ergens moeten zijn en een teken van leven moeten geven..

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 01:51

Wat een vreemd verhaal..
Het lijkt bijna alsof er ontzettend veel drugs in het spel is.
Misschien zijn er dingen tijfens een trip gebeurd die ze zich niet kunnen herinneren en hebben ze zich iets anders wijs gemaakt.. Hersenen doen soms rare dingen met traumatische ervaringen..

Zonnetje81
Berichten: 18675
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 02:29

Ik dacht meteen dit stinkt. Ik denk ook aan een gevecht en dat ze meer weten. Verhalen kloppen niet met elkaar.

_Micha_

Berichten: 8577
Geregistreerd: 26-09-05

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 05:10

Ik volg het ook en álles aan dit verhaal is zo wazig. Het hele plan alleen al om daar een hutje te gaan bouwen en hoe dat tot stand is gekomen. Deze mensen zijn te lezen aan het artikel allemaal niet in staat voor zichzelf te kunnen zorgen en rationeel na te denken. Ik hoop heel erg dat Joey nog gevonden wordt zodat er voor familie en vrienden ook maar iets van duidelijkheid komt.

Rofah
Berichten: 621
Geregistreerd: 25-02-15
Woonplaats: Midden Nederland

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 05:54

Allerlei dingen spreken elkaar tegen, verklaringen maar ook nieuwsberichten.
Zo lees ik hier dat er een aanbetaling was gedaan voor de grond maar in een nieuwsitem was te horen van lokale bevolking dat dat gebied helemaal niet te koop was ivm archeologische vondsten en dat er op de plek waar zij hebben gecampeerd gegraven is.

Buiten dat om lijkt het mij dat wanneer iemand naar huis gaat ivm heimwee (of welke andere reden dan ook), je even checkt of diegene veilig aangekomen is?

Al met al geloof ik dr geen snars van :n

suikermeisje

Berichten: 8346
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 08:42

Ik volg het ook. Verschrikkelijk voor de familie en vrienden van Joey. Hoop zo erg dat hij levend boven levend komt en dat er iets bijzonders was. Maar vrees dat dit niet levend gaat gebeuren. Elke dag kijk ik wel of er nieuws is. Dit verhaal stinkt aan alle kanten. Kan niet anders dan dat derya en Björn verantwoordelijk zijn hiervoor. Sorry voor deze speculatie. Verhalen van buurtbewoners uit Haaksbergen meld ook weinig goeds over die 2..

Morganlefay

Berichten: 8695
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Orkney

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:11

Dit verhaal rammelt aan alle kanten. Vooral dat telefoongesprek met de dame, zo gemaakt onschuldig.
Ben bang dat de jongen ergens onder een hoop stenen ligt.

amies100

Berichten: 2050
Geregistreerd: 12-03-09
Woonplaats: Deurne

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 09:54

Het is echt een vreemd verhaal, hopelijk komt er snel duidelijkheid voor de familie.

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:15

Signi is nu onderweg om te zoeken, ik hoop dat ze iets vinden. Dat het verhaal aan alle kanten rammelt is duidelijk, ik denk ook dat hij niet meer in leven is

damian23
Berichten: 3305
Geregistreerd: 11-02-09
Woonplaats: noord-holland

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:36

Het is inderdaad een heel vreemd verhaal. Ik hoop dat joey gevonden word, maar ik denk dat hij niet meer leeft. Dat die Bjorn gewond is geraakt, eerst zegt dat hij is mishandeld en later dat hij is gevallen, geeft bij mij het idee dat hij wellicht met Joey heeft gevochten en dat dit niet goed is afgelopen. Maar dat is pure speculatie.

justdjen

Berichten: 322
Geregistreerd: 10-03-07

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 10:38

Ik volg dit ook met verbazing.. Ben ook bang dat Joey niet levend gevonden wordt áls hij al gevonden wordt..

Cookies
Berichten: 6574
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Tuinzania

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 11:50

Dit is een bizar verhaal. Ik ben ook bang dat Yoey niet meer leeft. Ik hoop voor zijn familie dat ze hem vinden.

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: De mysterieuze verdwijning van Joey Hoffman

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:00

Volg het ook op de voet, dat de politie ze niet vast kunnen houden vanwege gebrek aan bewijs betekent niet dat zij onschuldig zijn.

Wat ik ook erg verdacht vond is dat Björn naar de familie van Joey had geappt of Joey goed in NL was aangekomen op de avond dat Joey het vliegtuig zou nemen naar NL.
Vreemd natuurlijk, normaal gesproken app je dan naar diegene die op het vliegtuig is gestapt en niet naar zijn familie.

F_Orumster

Berichten: 15320
Geregistreerd: 17-12-03
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:03

Laatst bijgewerkt door F_Orumster op 11-08-17 12:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:03

Na het lezen dacht ik meteen: Bjorn is de dader!

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-17 12:07

Het is echt een bizar verhaal. Ik hoop dat de speurhonden van stichting Signi Joey gaan vinden. Ben ook bang dat hij niet meer leeft.