Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Berichten: 110678
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Haaren (NB)

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-17 21:19

Na de moord op Marianne Vaatstra werd er ook door veel mensen resoluut naar het AZC gewezen, maar uiteindelijk bleek de dader ook gewoon Nederlands te zijn.
Ik vind dat soort speculatie echt zo jammer :\

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:20

verootjoo schreef:
dierfysio schreef:
En ik vrees voor dat arme meisje uit Bunschoten. Moet haast wel zijn dat zij het is, die daar in een sloot gevonden is. In en intriest...
Plek waar dat andere meisje gevonden is, is hier niet ver vandaan. Klant van mij woont daar aan die weg. Wandelt daar dagelijks met de honden. Hoop voor hem niet dat hij de vinder is. Zo'n beeld krijg je denk ik nooit meer van je netvlies...

De vinder van dat andere meisje in achterveld was het vriendje van m'n neefje, 15jaar... Lag naast hun huis :\
Begreep ik gister van m'n tante


Jemig, voor een volwassene al shocking genoeg om zo'n vondst te doen, laat staan voor een 15-jarige.

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:27

Huh? De vinder van Romy in achterveld was een volwassen man die z'n hond daar aan het uitlaten was zeiden ze toch? Niet dat het er veel toe doet hoe dan ook ontzettend heftig :x

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:30

Annet_Dottie schreef:
Huh? De vinder van Romy in achterveld was een volwassen man die z'n hond daar aan het uitlaten was zeiden ze toch? Niet dat het er veel toe doet hoe dan ook ontzettend heftig :x


Hmm, het fijne weet ik er niet van. Alleen dat m'n tante appte dat ze niet langskwam omdat neefje en het vriendje compleet overstuur waren omdat ze dat lijk hadden gezien naast hun huis. Ms was die wandelaar wel de vader van de jongen ofzo. Weet het verder ook niet.
Dat weiland en de sloot waar ze lag is toch ook niet een hondenuitlaatplek waar iedereen zomaar kan lopen met z'n hond dacht ik...
Maar goed, het verhaal is hoe dan ook verschrikkelijk :\

sassefras
Berichten: 2351
Geregistreerd: 08-06-02
Woonplaats: nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:35

ik ben er goed stil van, bijna in mijn achtertuin |(

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:41

Ik word nu helemaal nerveus ook na die laatste tweet van de journalist dat er een lijkwagen is..

maximuss

Berichten: 3224
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Down with the fishes

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:45

Het hele verhaal van die zwarte auto die nog altijd mensen zou klemrijden: dan ben je toch echt wel een heel domme crimineel...

Als het tweede lijk in dit weer al een paar dagen open en bloot ligt, zal het sowieso al wat aangetast zijn en dat maakt identificatie niet gemakkelijk.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:46

Annet_Dottie schreef:
Ik word nu helemaal nerveus ook na die laatste tweet van de journalist dat er een lijkwagen is..

Ik ook, hoop dat er zo uitsluitsel komt over de identiteit :o
Maar eigenlijk vrees ik met grote vreze... Haar moeder post ook niets meer op FB en eerder wel elk uur bijna iets over de vermissing. Het zal toch niet dat ze slecht nieuws hebben gekregen... ;(

dierfysio

Berichten: 5288
Geregistreerd: 16-10-05
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:48

verootjoo schreef:
dierfysio schreef:
En ik vrees voor dat arme meisje uit Bunschoten. Moet haast wel zijn dat zij het is, die daar in een sloot gevonden is. In en intriest...
Plek waar dat andere meisje gevonden is, is hier niet ver vandaan. Klant van mij woont daar aan die weg. Wandelt daar dagelijks met de honden. Hoop voor hem niet dat hij de vinder is. Zo'n beeld krijg je denk ik nooit meer van je netvlies...

De vinder van dat andere meisje in achterveld was het vriendje van m'n neefje, 15jaar... Lag naast hun huis :\
Begreep ik gister van m'n tante


Wat erg voor die jongen ook. Een leeftijdgenootje zó aan te treffen. Vreselijk...

MarjanB

Berichten: 16441
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:48

Het houd mij ook bezig, zo verschrikkelijk. Wat kan zon meisje nou verkeerd gedaan hebben dat ze in een sloot moet eindigen. Hoop zo dat het lijk dat nu gevonden niet het andere meisje is. Helaas zegt mijn gevoel wat anders.

Furrow

Berichten: 3615
Geregistreerd: 07-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:49

Wat zullen ze vreselijke tijd doormaken, het is ook wel angstwekkend als je de moordcijfers per jaar ziet. Staan we soms niet bij stil.

Ik vraag mij wel af dat het fijn is voor de familie dat de vriend van de zus en die haar neef steeds word toegevoegd als band

Anoniem

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 21:59


JesdaJinn

Berichten: 10443
Geregistreerd: 23-01-12
Woonplaats: Nijverdal

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:00

Straks maar even HvN kijken. Hopelijk vertellen zij wat :)

MarjanB

Berichten: 16441
Geregistreerd: 04-02-11
Woonplaats: Regio Boxmeer

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:01


Invisible

Berichten: 896
Geregistreerd: 03-07-05
Woonplaats: vlakbij den haag

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:01

Afbeelding

Nu komt dit voorbij van een ontvoering?

osanta
Berichten: 321
Geregistreerd: 25-04-09
Woonplaats: Middelburg

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:03

is dit nou allemaal ontzettend dichtbij elkaar ?

Goner
Berichten: 295
Geregistreerd: 12-06-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:03

Het is voor mij ontzettend dichtbij, mijn stad licht naast spakenburg en het feit dat ik een minderjarig meisje ben maakt me eigenlijk wel een beetje bang. Niet dat er iets kan gebeuren; ik loop naar school aangezien ik er zo'n beetje naast woon maar om te weten dat dit kan gebeuren bij een klasgenoot van me is ook niet echt prettig.

Een meisje in mijn klas kende Savannah persoonlijk, heeft ook wel eens met haar afgesproken. Kan me niet voorstellen hoe erg het moet zijn voor de mensen die haar kenden. Voornamelijk omdat er nog zo weinig duidelijk is over haar verdwijning en het lichaam dat is gevonden.
Vind het daarnaast ook verschrikkelijk voor Romy, ze verdiende het niet om in een sloot gedumpt te worden.

verootjoo
Berichten: 35641
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:05

osanta schreef:
is dit nou allemaal ontzettend dichtbij elkaar ?


Nee, Elst Gelderland is wel een eind daar vandaan :j

Bunschoten, Soest, Amersfoort, achterveld, Hoevelaken is wel dichtbij elkaar.

Wiskey1
Berichten: 1675
Geregistreerd: 15-01-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:08

verootjoo schreef:
osanta schreef:
is dit nou allemaal ontzettend dichtbij elkaar ?


Nee, Elst Gelderland is wel een eind daar vandaan :j

Bunschoten, Soest, Amersfoort, achterveld, Hoevelaken is wel dichtbij elkaar.

Maar het is ook niet heel ver weg, wil in deze trouwens niet zeggen dat deze zaken met elkaar te maken hebben hoor, maar met een auto ben je tegenwoordig ook zomaar ergens. Vind het echt verschrikkelijk, woon zelf dan niet echt in de buurt, maar heb daar wel (oudere) familie wonen. Daarnaast grijpen dit soort dingen me altijd wel aan... :(

dito

Berichten: 5135
Geregistreerd: 27-09-11
Woonplaats: int noord-westen van ut land

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:10

Huh...meen je niet..hoop dat die snel word gevonden!

Bommeltje_
Berichten: 2085
Geregistreerd: 16-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:10

Jeetje Elst ook nog nu komt er van alles dichterbij ik krijg er op een negatieve manier echt kippenvel van :(

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:10

Invisible schreef:
[ [url=m/g6CQw2.png]Afbeelding[/url] ]

Nu komt dit voorbij van een ontvoering?

Dit bleek geen ontvoering te zijn maar iets anders volgens fb:
Citaat:
Afloopbericht. De ontvoering bleek geen ontvoering maar iets anders. U heeft met 1500 mensen deelgenomen. Bednkt voor uw medewerking.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:11

Ik heb toch het gevoel dat er meer aan de hand is... Het kan toch niet allemaal toeval zijn..

M_D_H
Berichten: 17476
Geregistreerd: 01-10-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:11

Al is een eind daar vandaan wel relatief natuurlijk.
Met de auto ben ik vanaf Apeldoorn in 37 minuten in Elst. Ik heb ook 37 minuten nodig om vanaf Apeldoorn in Amersfoort te komen.
Vanaf Elst naar Amersfoort is het 3 kwartier.

Nee, dat is niet de straal van 10 minuten die je vanaf Amersfoort voor de omliggende plaatsen nodig hebt. Maar dat is ook niet heel ver en prima om in een dag te doen :o

Anoeska27

Berichten: 5846
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: Meerveld

Re: Vermiste meisjes uit Achterveld/Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-17 22:14

Nogmaals: Elst was een valse melding en geen ontvoering.