"De aarde is plat"

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kuggur

Berichten: 13893
Geregistreerd: 04-07-06

Re: "De aarde is plat"

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-17 12:11

Afgezien van het ethische aspect zou dat een technologische prestatie van formaat zijn.

musiqolog
Berichten: 3332
Geregistreerd: 14-08-12
Woonplaats: Bunnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-17 10:42

O jongens (meisjes vooral), ik heb hier maanden op gewacht, want de bron moest van mijn ouders komen. Maar jullie móéten dit lezen. Hadden jullie vroeger ook de Taptoe? In mijn tijd stond daar een uiterst grappige onzinrubriek in, "Lees dit niet". Eén keer had de schrijver een interessante complottheorie over paarden:

Citaat:
Lees dit niet, want je mag het niet weten. Jij gelooft er nog in. Jij denkt nog dat hij echt bestaat. Maar dat is niet zo. Ze hebben je maar iets wijsgemaakt. Ze houden je nog steeds voor de gek. Ze willen niet dat je erachter komt. Daarom moet je dit niet verder lezen, want ik ga nu het geheim verklappen. Stop met lezen. Nu!

Hij bestaat niet, de schimmel. Ja, Sinterklaas is écht, maar dat paard van hem... trouwens alle paarden zijn namaak. Een paard, dat is gewoon je vader en je moeder. Die hebben zich verkleed. Ze hebben een paardepak (oude spelling) aangetrokken. Je moeder zit meestal voorin. Met haar ene hand beweegt ze de bek. Met haar andere hand doet ze de horen. Je vader loopt achteraan, voorover gebogen. Hij heeft een fles sinas bij zich. Daarmee kan hij het paard laten "plassen".

Soms is het andersom. Als je een lange dunne vader hebt en een korte dikke moeder, dan gaat je vader voorin zitten. Zulke paarden kunnen goed steigeren!

Paarde-pakken zijn in elke feestwinkel te koop: wit, bruin of zwart. Je hebt ook paarde-pyjamapakken. Voor als je een zebra wilt.

Paarden zijn een soort meisjesspeelgoed. Net als poppen. Die leven ook niet echt. (Wist je dat al?) Veel meisjes hebben paardrijden als hobby! Arme vaders en moeders. Elke woensdagmiddag moeten ze vlug vlug, stiekem naar de manege, gauw het paarde-pak aan... vóór hun dochter binnenkomt. Die geeft haar moeder een schouder-klopje en een suikerklontje. Dan begint ze haar vaders kont te borstelen.

Ja. Ouders doen rare dingen. Ze laten hun kinderen allerlei onzin geloven. Vreemd is dat. Maar goed. Jij weet nu dat paarden niet echt bestaan. Niet aan je kleine zusje vertellen, hoor!

Of vind je dit een raar verhaal? Denk je dat het niet waar is wat hier staat? Blijf jij toch liever in die malle paarden geloven? Ja? Nou, je doet maar! Maar lees mijn verhaaltjes dan in het vervolg ook niet meer, als je het zelf allemaal zo goed weet! Zoek het verder dan zelf ook maar uit, jij! NOOIT mag je meer lezen wat ik schrijf! POEH!

Dag, tot in de volgende Taptoe.
Bob

Rex_Rolfo

Berichten: 5379
Geregistreerd: 27-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:11

Lieve Bokkers, ik moet een bekentenis doen :o

Ik zit ook wel eens op andere forums :oo :oo
En daar kwam deze voorbij:

"The picture NASA doesn't want you to see."

Afbeelding


Moest meteen aan dit topic denken *\o/*

magda_90
Berichten: 32277
Geregistreerd: 24-09-06

Re: "De aarde is plat"

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-17 20:16

Ikke ook. O:)

Afbeelding

Leffroi
Berichten: 4657
Geregistreerd: 01-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 07:27

Rex_Rolfo schreef:
Lieve Bokkers, ik moet een bekentenis doen :o

Ik zit ook wel eens op andere forums :oo :oo
En daar kwam deze voorbij:

"The picture NASA doesn't want you to see."

[ Afbeelding ]


Moest meteen aan dit topic denken *\o/*


Tsjonge jonge :') vraag me af of de photoshopper ook een flat earther is :') want dan ver***t hij zichzelf hahaha

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:12

Zag vandaag ook iets van "if the solar eclipse is real why do you need Nasa glasses to see it"
Echt, hoe kom je erop

fleurtjeuh
Berichten: 10314
Geregistreerd: 24-05-11
Woonplaats: Tussen het noorden en zuiden in nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:33

Magrathea schreef:
Zag vandaag ook iets van "if the solar eclipse is real why do you need Nasa glasses to see it"
Echt, hoe kom je erop

_/-\o_ _O-

swartbeessie

Berichten: 2142
Geregistreerd: 03-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 08:41

Oh ik houd hiervan _/-\o_

Qimm

Berichten: 15159
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 09:03

Afbeelding

Riddershow

Berichten: 5318
Geregistreerd: 10-03-08
Woonplaats: Bedburg-Hau (D)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:21


CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-17 11:55