Trump of Clinton

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Hilary Clinton vs. Donald Trump

Clinton
1250 (90%)
Trump
130 (9%)

Totaal aantal stemmen: 1380


Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-17 18:11

Ik vind het altijd wel een beetje moeilijk, vrouwen kunnen ook het een en ander aanhalen...in het beginnvinden ze het nog leuk doen mee, denken gevat te zijn en leuker dan die saaie andere vrouwen en dan ineens is het iet meer leuk...mannen gaan nl altijd iets verder en die vrouwen trekken zich dan terug...
Sommige mannen zie je al van verre hoe ze naar vrouwen kijken, hoe ze met vrouwen omgaan, daar neem je als volwassen intelligente vrouw ruim afstand van..

Is mijn menig en die die menig heb ik omdat ik in mannenculturen gewerkt heb en gezien heb hoe vrouwen zich ondanks herhaalde waarschuwingen de fout in zijn gegaan....helaas...sommige mannen maken misbruik van de situatie en sommige vrouwen denken dat ze zich niet als de rest van het vrouwvolk hoeven te gedragen en te kleden...

De dames van tegenwoordig zijn nl mondig zat en weten heel goed waar Abraham de mosterd haalt.

Ik vind niet dat je Hillary daarvoor verantwoordelijk mag stellen...als je rond de president hangt, ben je geen simpel laag opgeleide vrouw die nog nooit in de buitenwereld heeft gestaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 07:48

Indestal schreef:
.

Ik vind niet dat je Hillary daarvoor verantwoordelijk mag stellen...als je rond de president hangt, ben je geen simpel laag opgeleide vrouw die nog nooit in de buitenwereld heeft gestaan.

Ik neem haar de dubbele standaard kwalijk. En het verbaasd me dat ik hier het standpunt "nee = nee" moet uitdragen en je erop moet wijzen dat wat je schrijft bij mij onder "victem blaming" zou vallen.

Ongeacht of je trump of hillary mag als persoon, de dames die aangifte doen van aanranding afschrijven als dat ze wisten waar ze aan begonnen gaat mij net wat te ver.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 09:04

Soms zijn de slachtoffers wel te blamen ja.....ik heb er nl met mijn neus op gestaan en een paar mannelijke collega’s ook...werd niet geluisterd door deze vrouw naar ons en ja ze kwam heel erg in de problemen! En ja het heeft ook haar image gekost, de collega’s namen het haar nl zelf kwalijk, ze was immers gewaarschuwd.

En ik doel op Monica Lewinsky, ik heb altijd de dubbele standaard van deze vrouw in mijn achterhoofd gehad bij haar verhaal....ze kreeg niet wat ze werkelijk wilde en voelde zich toen ineens misbruikt. Dat ze nu als volwassen vrouw zich zo niet meer zou gedragen, geeft haar misschien het gevoel dat ze toen het ultime slachtoffer was.

In mijn jongere jaren heb ik zat kerels om mij heen gehad met sexueel getint gedrag en uitlatingen. Mijn conclusie is dat de meeste mannen, veruit de meesten, gewoon horken zijn en onbeschoft en in werksituatie je altijd een veilige ruimte als vrouw moet blijven aanhouden en soms kun je beter al veel eerder van plek wisselen ipv te wachten tot het escaleert...
Het is een utopie te denken dat deze hele omgangvorm ineens drastisch veranderd.

Laten ze eerst maar eens de baas-werknemer in een respectvolle wijze brengen en dan te beginnen met dat hele gezodemieter van al die verschillende contracten waarmee werknemers in posities gedrukt worden uit machtsmisbruik....het gedrag naar personeel is de laatste jaren schrikbarend, geheel ongestraft....een onbeschofte houding naar vrouwen zal alleen maar erger worden...de macht van het gunnen van een baan aan de ene en de andere weer niet, wordt op allerlei manieren momenteel uitgebuit.

Terug op de dubbele standaard, Hillary weet wellicht wel meer over die Monica, heeft er wellicht wel met haar neus op gestaan en deze vrouw is bitchy genoeg om daar ook wel eens wat van gezegd te hebben en laten merken.....alles heeft altijd 2 kanten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:23

Indestal schreef:
...

Terug op de dubbele standaard, Hillary weet wellicht wel meer over die Monica, heeft er wellicht wel met haar neus op gestaan en deze vrouw is bitchy genoeg om daar ook wel eens wat van gezegd te hebben en laten merken.....alles heeft altijd 2 kanten...

Dit heeft niets met Lewinsky te maken omdat dat slechts een buitenechtelijke relatie was waar beide partijen vrijwillig aan mee deden. Net zoals de vele andere buitenechtelijke avontuurtjes waar het alemaal vrijwillig ging.

Dit gaat om Broaddrick, Willey en Jones.

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:25

Lewinsky ging daar niet van uit....heb je het gevolgd toendertijd? Ze geeft zelfs nu spreekbeurten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:29

Indestal schreef:
Lewinsky ging daar niet van uit....heb je het gevolgd toendertijd? Ze geeft zelfs nu spreekbeurten.

Maar het gaat dus niet om Lewinsky...

Indestal
Berichten: 3591
Geregistreerd: 26-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-17 10:31

Nee, maar ik haal haar bewust aan, omdat je het over Hillary hebt en zij was toen een mega issue en ook toen werd Hillary hard aangepakt omdat ze achter haar man bleef staan...

Jij ziet er geen verband in, maar ik wel, misschien omdat ik toen al ouder was dan jij nu...was in je tienertijd.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 09:39

Elke dag is natuurlijk weer een nieuwe feestje met onze POTUS. Gisteren kwam hij echter met een heel bijzondere onthulling: de VS hebben onzichtbare vliegtuigen!

Luchtmacht generaals hebben Trump verteld dat de nieuwe F35 (een spin off van de beroemd/beruchte Joint Strike Fighter) 'onzichtbaar' is. Ze zullen bedoeld hebben: "De F35 is niet of nauwelijks te zien op de radar. Daardoor zit ie boven op je voordat je weet wat er aan de hand is."

Onze POTUS heeft het echter letterlijk opgevat en gelooft nu dat de vijand de F35 niet kan zien zelfs als die naast hem vliegt!

Hij begint te vertellen over dit 'onzichtbare toestel' op 5:10




Dit zijn toch opmerkingen die je wellicht zou verwachten van de licht dementerende (groot-)ouders, niet van de meest machtige man in de vrije wereld.....

nynke55
Berichten: 5940
Geregistreerd: 14-03-10

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:34

Het is toch afschuwelijk hoe die man praat, nog afgezien wat voor onzin wat hij uitkraamt.

Blue_Eyes

Berichten: 20354
Geregistreerd: 17-07-07
Woonplaats: Zuid

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:40

Cowboy, ik weet niet of ik nou heel hard moet lachen of heel hard moet huilen als ik dat filmpje zie...

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:52

nynke55 schreef:
Het is toch afschuwelijk hoe die man praat, nog afgezien wat voor onzin wat hij uitkraamt.


Nou, het enge is dat je er nog aan gaat wennen ook. Er gaat bijvoorbeeld geen week voorbij of hij scheldt mensen uit. De President van de VS scheldt mensen op Twitter uit op het niveau van een 12-jarige. Voorbeelden?
22/11: LaVar Ball is een mislukte Don King;
19/11: Jeff Flake(y);
18/11: Crooked Hillary (idem 12/11 trouwens);
17/11: Al Franken(stien);
15/11: CNN fake loser!;
12/11: Kim Jong-un short and fat.

Klaarblijkelijk is dit normaal gedrag voor de hedendaagse POTUS. Kunnen we later onze (klein-)kinderen vertellen dat wij nog presidenten hebben meegemaakt die hun tegenstanders niet dagelijks voor rotte vis uitmaakten.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 10:54

Blue_Eyes schreef:
Cowboy, ik weet niet of ik nou heel hard moet lachen of heel hard moet huilen als ik dat filmpje zie...


Ik ook niet. Daarom heb ik het geplaatst. benieuwd wat jullie vinden.

Overigens hebben we hier op de zaak nu de discussie hoe je onderhoud moet uitvoeren aan onzichtbare vliegtuigen. En hoe je ze moet vliegen. En hoe je ze terug vindt. Een collega heeft zich al bij een BHV-er gemeld met hoofdpijn. Hij beweert tegen een onzichtbaar vliegtuig aangelopen te zijn. :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 02:02

En Hillary heeft er natuurlijk ook weer een interview op zitten, want voor iemand die een verkiezing heeft verloren heeft ze het erg moeilijk schuld op zich te nemen of zichzelf een wat minder prominente rol toe te schrijven.

http://www.motherjones.com/politics/201 ... gitimacy/#

Deze keer gaat ze zelfs zo ver om de geldigheid van Trump's overwinning in twijfel te trekken. Niets nieuws zou je zeggen, toch is dit de eerste keer in de Amerikaanse geschiedenis. Zelfs Richard Nixon in 1960 en Al Gore in 2000 zonken niet zo diep, ook al hadden ze een gegrondere reden daarvoor dan Hillary, omdat zo'n opmerking veel verdere consequenties heeft dan je eigen verlies goedpraten. Het is een aanval op het volledige democratische proces in Amerika, en dat onderuit trappen zou wel eens op een vreselijke manier kunnen eindigen. Aan Nixon was toentertijd zelfs de volgende quote toegeschreven: "they cheated fair and square". Maar Hillary kan het maar niet loslaten en ze neemt liever het hele schip met zich mee naar de bodem.

dems75

Berichten: 3880
Geregistreerd: 07-09-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 07:23

Enzino.....je blijft maar bezig met hillary he?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:02

dems75 schreef:
Enzino.....je blijft maar bezig met hillary he?

Ja, ze is namelijk het onderwerp van dit topic.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:06

enzino schreef:
dems75 schreef:
Enzino.....je blijft maar bezig met hillary he?

Ja, ze is namelijk het onderwerp van dit topic.


Is er naast Bill in elk geval nog 1 ander persoon die geinteresseerd is in wat Hillary vindt en doet....... :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:10

Cowboy55 schreef:
Is er naast Bill in elk geval nog 1 ander persoon die geinteresseerd is in wat Hillary vindt en doet....... :D

Ik geloof dat Bill's interesse al tientallen jaren geleden meer richting andere vrouwen ging.

Cowboy55
Berichten: 8490
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 10:41

enzino schreef:
Cowboy55 schreef:
Is er naast Bill in elk geval nog 1 ander persoon die geinteresseerd is in wat Hillary vindt en doet....... :D

Ik geloof dat Bill's interesse al tientallen jaren geleden meer richting andere vrouwen ging.


OK, dan ben jij wellicht de enige die nog geinteresseerd is in wat Hillary vindt en doet.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 11:07

Cowboy55 schreef:
OK, dan ben jij wellicht de enige die nog geinteresseerd is in wat Hillary vindt en doet.....

Blijkbaar niet aangezien ze haar nog steeds voor interviews vragen en van haar boek natuurlijk al 300.000 exemplaren zijn verkocht (met wat trucjes).

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 16:35

Ze kan tenminste een boek schrijven.
Ik bedoel normaal lopende, begrijpelijke zinnen maken. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 01:28

Lusitana schreef:
Ze kan tenminste een boek schrijven.
Ik bedoel normaal lopende, begrijpelijke zinnen maken. :+

Je denk serieus dat ze dat boek zelf geschreven heeft? Ooit wel eens van een "ghost writer" gehoord?

Trump's boek, the art of the deal, is trouwens meer dan een miljoen keer verkocht. Dat gaat Hillary niet redden.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:11

En Trump heeft daar, afgaande op het niveau van zijn twitterberichten, waarschijnlijk een heel leger aan ghostwriters voor nodig gehad.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:24

Askja schreef:
En Trump heeft daar, afgaande op het niveau van zijn twitterberichten, waarschijnlijk een heel leger aan ghostwriters voor nodig gehad.

Uhm, nee.

Als de je moeite had genomen de omslag van het boek te bekijken dan had je waarschijnlijk het volgende gezien: "Donald J. Trump with Tony Schwartz".

Dat wil zeggen dat Tony Schwartz het boek geschreven heeft op basis van de kennis van Trump. Waarschijnlijk heeft Trump de hoofdlijn gegeven en na een series interviews heeft Schwartz daar een boek van gemaakt. Aangezien Schwartz's naam op de voorkant van het boek staat is er geen sprake meer van een ghost writer.

Kinke

Berichten: 20528
Geregistreerd: 20-02-04
Woonplaats: Overijssel

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:02

Dus….dan heeft Trump het ook niet zelf geschreven :D

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: Trump of Clinton

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:25

gezien Trump gelooft dat de luchtmacht onzichtbare vliegtuigen heeft (en dan niet alleen op radar volgens Trumpetter) betwijfel ik ook ten zeerste of trumpetter 'the art of the deal' zelf onder de knie heeft; zullen wel wat knappere CEO's zijn geweest die het imperium groot hebben gemaakt.

Vooralsnog kan ik trumpetter er alleen maar op betrappen dat hij graag mensen beledigd....maar daar houd het dan wel op.