Krokodil drugs..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Soraya10

Berichten: 1027
Geregistreerd: 08-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:00

Ik kan alleen zeggen dat je wel diep moet zijn gevallen om die troep te gebruiken. Heftig hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:08

Rumpleteaser schreef:
Misschien is het een idee om hier een waarschuwing te plaatsen.
Als mensen dit gaan googelen komen er namelijk heel makkelijk gruwelijke foto's voorbij.....


Nou!

Blij dat ik geen drugs gebruik :Y)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:45

Is dat hetzelfde als Sisa?
Ik vind een waarschuwing eigenlijk ovedreven, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je googled zeg.

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:56

Calanddra schreef:
Snollygoster schreef:
Hmm. Ik denk persoonlijk dat als je écht verslaafd bent je gewoonweg geen controle meer hebt over je eigen doen en laten, en dat het dan niet uitmaakt als je je eigen lichaam nu kapot maakt of niet..
Interessant topic :)

Maar de eerste keer dat je het gebruikt ben je nog niet verslaafd toch? Ik kan er echt niet met mn hoofd bij dat mensen, als ze weten wat voor een schade deze drugs geeft, het toch een keer willen proberen met als gevolg een verslaving... dat is gewoon een doodsvonnis...


Ik heb altijd gehoord dat je bij Heroïne(achtige) meteen vanaf de eerste keer verslaafd bent. Ik ken wel heeel zeldzame gevallen die ermee geëxperimenteerd hebben en niet verslaafd zijn, maar dit komt enkel omdat deze mensen het volledig van zich af konden zetten na één keer, wat heel erg moeilijk schijnt te zijn bij dit soort drugs.
Mij zie je het in ieder geval niet proberen 8)7

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:56

Pauline schreef:
Is dat hetzelfde als Sisa?
Ik vind een waarschuwing eigenlijk ovedreven, je bent toch zelf verantwoordelijk voor wat je googled zeg.

Nee, dat is weer iets anders. Vind het inderdaad overdreven. Wat verwacht je anders te zien als je zoekt op een drug waarvan je lichaam weg rot?

Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:01

Maar 1x deze drugs gebruiken (de krokodil drugs) betekent eigenlijk al dat je je doodsvonnis tekent en daar wordt ook voor gewaarschuwd....waarom het dan in hemelsnaam tóch willen proberen :=

Boktpony
Berichten: 10128
Geregistreerd: 06-02-05
Woonplaats: Ergens in Gelderland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:10

Calanddra schreef:
Maar 1x deze drugs gebruiken (de krokodil drugs) betekent eigenlijk al dat je je doodsvonnis tekent en daar wordt ook voor gewaarschuwd....waarom het dan in hemelsnaam tóch willen proberen :=

Ik denk dat het vooral om verslaafden gaat die geen andere uitweg meer zien ofzo?

Ik kan het ook niet snappen hoor, want ik werd al misselijk van de tekst in de op :o

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:15

Niemand begint met Krokodil met de gedachte "Nou, dat lijkt me een fijn effect hebben!"
Maar iemand die al jaren verslaafd is aan heroïne en inmiddels alles heeft verloren, die heeft geen geld meer voor zijn drugs (zeker niet in ontwikkelingslanden). Als je verslaafd, dakloos en meer dood dan levend bent, dan neem je de goedkope variant. Dat die dan je lichaam opeet, tsja. Onder de invloed van die drug voel je daar waarschijnlijk ook maar weinig van en een bijwerking van heroïne/krok is dat je er verschrikkelijk onverschillig van wordt. Het kan die mensen gewoon écht niets meer schelen.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:15

Snollygoster schreef:
Ik heb altijd gehoord dat je bij Heroïne(achtige) meteen vanaf de eerste keer verslaafd bent. Ik ken wel heeel zeldzame gevallen die ermee geëxperimenteerd hebben en niet verslaafd zijn, maar dit komt enkel omdat deze mensen het volledig van zich af konden zetten na één keer, wat heel erg moeilijk schijnt te zijn bij dit soort drugs.
Mij zie je het in ieder geval niet proberen 8)7

Net als met coke, base (crack/uitgekookte coke roken), chinezen .. brrr ik vind het gestoord allemaal. Maar daar schijn je ook meteen aan verkocht te zijn wat ik zo hoor allemaal

Hier was een paar jaar terug ook een topic over. En toen had ik ook op youtube gekeken, nou dat doe ik liever maar niet meer.
:+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:22

Ik heb voor een paar jaar terug al eens filmpjes en foto's gezien van de schade die deze drug aanricht. O.a. een onderbeen waarvan het vlees compleet was weggevreten, er was nog een restje voet. Men zaagde het scheenbeen door.

Erg heftig. Erg verslavend en erg lastig, zo niet onmogelijk om van af te kicken.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:25

Ja die had ik ook gezien, zat allemaal plastic folie omheen ook. Zodat er geen zuurstof bij kwam misschien? Ik ga het dus mooi niet nog eens kijken :r :')....

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:28

Poiuytrewq schreef:
Ja die had ik ook gezien, zat allemaal plastic folie omheen ook. Zodat er geen zuurstof bij kwam misschien? Ik ga het dus mooi niet nog eens kijken :r :')....



Het zal vast een reden hebben gehad. Geen idee welke... Waarschijnlijk iets met infectiedruk of zo.

Ik vond (en vind!) de filmpjes mateloos fascinerend.

Nies_
Berichten: 18300
Geregistreerd: 25-12-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:29

Die plastic folie doen ze er om omdat de huid er af is.

dide

Berichten: 1517
Geregistreerd: 25-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:33

Wat een verschrikkelijk iets..
Zouden mensen dit misschien gebruiken als langzame dood? Bang om dood te gaan maar het wel willen. Hier mee beginnen met gedachte als ik het toch niet wil stop ik er weer mee? :=

Liesjeex

Berichten: 638
Geregistreerd: 08-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:36

maar als je huid dan wegrot, hoe snel gaat dat ? en voel je dan niet ongeloofelijk veel pijn? lijkt me wel eng, je word wakker, met bot-benen ..

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41557
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:36

dide schreef:
Wat een verschrikkelijk iets..
Zouden mensen dit misschien gebruiken als langzame dood? Bang om dood te gaan maar het wel willen. Hier mee beginnen met gedachte als ik het toch niet wil stop ik er weer mee? :=

Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:40

Liesjeex schreef:
maar als je huid dan wegrot, hoe snel gaat dat ? en voel je dan niet ongeloofelijk veel pijn? lijkt me wel eng, je word wakker, met bot-benen ..

Haha nee niet zo snel hoor. Je moet het vaker gebruiken om dat effect te hebben. Je krijgt op de plek waar je gebruikt, eerst een stugge krokodillenhuid van daaruit gaat het rotten. Vandaar ook de naam Krokodil. Dat is niet van 1 keer gebruiken dacht ik, t is wat ik er van onthouden heb.

Liesjeex

Berichten: 638
Geregistreerd: 08-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:42

Poiuytrewq schreef:
Liesjeex schreef:
maar als je huid dan wegrot, hoe snel gaat dat ? en voel je dan niet ongeloofelijk veel pijn? lijkt me wel eng, je word wakker, met bot-benen ..

Haha nee niet zo snel hoor. Je moet het vaker gebruiken om dat effect te hebben. Je krijgt op de plek waar je gebruikt, eerst een stugge krokodillenhuid van daaruit gaat het rotten. Vandaar ook de naam Krokodil. Dat is niet van 1 keer gebruiken dacht ik, t is wat ik er van onthouden heb.


owja, je moet het spuiten ! dacht eerst dat je het moest opdrinken ofzo :+ maar ik ben pas 13, en zou nooit drugs gebruiken, en helemaal niet als deze soort !

Poiuytrewq
Berichten: 15421
Geregistreerd: 06-09-05

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:43

+:)+ :D

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:45

Het moet wel veel pijn doen voor een nuchter persoon, maar denk dat je het door de drugs niet voelt.

Geryon

Berichten: 19260
Geregistreerd: 11-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:46

YellowGray schreef:
Niemand begint met Krokodil met de gedachte "Nou, dat lijkt me een fijn effect hebben!"
Maar iemand die al jaren verslaafd is aan heroïne en inmiddels alles heeft verloren, die heeft geen geld meer voor zijn drugs (zeker niet in ontwikkelingslanden). Als je verslaafd, dakloos en meer dood dan levend bent, dan neem je de goedkope variant. Dat die dan je lichaam opeet, tsja. Onder de invloed van die drug voel je daar waarschijnlijk ook maar weinig van en een bijwerking van heroïne/krok is dat je er verschrikkelijk onverschillig van wordt. Het kan die mensen gewoon écht niets meer schelen.


Er zijn ook veel jongeren die deze drugs gebruiken. Lijkt mij dat die niet al jaren verslaafd en alles zijn. Stom wel.

YellowGray
Berichten: 1049
Geregistreerd: 05-06-13
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:47

Geryon schreef:
YellowGray schreef:
Niemand begint met Krokodil met de gedachte "Nou, dat lijkt me een fijn effect hebben!"
Maar iemand die al jaren verslaafd is aan heroïne en inmiddels alles heeft verloren, die heeft geen geld meer voor zijn drugs (zeker niet in ontwikkelingslanden). Als je verslaafd, dakloos en meer dood dan levend bent, dan neem je de goedkope variant. Dat die dan je lichaam opeet, tsja. Onder de invloed van die drug voel je daar waarschijnlijk ook maar weinig van en een bijwerking van heroïne/krok is dat je er verschrikkelijk onverschillig van wordt. Het kan die mensen gewoon écht niets meer schelen.


Er zijn ook veel jongeren die deze drugs gebruiken. Lijkt mij dat die niet al jaren verslaafd en alles zijn. Stom wel.


Ja dan zijn die misschien wel gewoon heel erg dom :P Het is meestal niet iets wat mensen voor de lol gaan gebruiken. Maar het duurt niet lang voor je door heroïne aan lager wal raakt, dat kan ook binnen een jaar of twee wel zijn. Dan kun je in theorie nog wel een jongere zijn.

Maar als je dit als (nuchtere) tiener gaat zitten gebruiken omdat het er stoer uitziet, dan zijn er toch wel meerdere steekjes bij je los...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 21:53

Degenen die dit gebruiken zullen idd wel aan lager wal zijn, anders ga je hier niet aan (überhaupt aan drugs).

Neemt niet weg dat dit wel een heel agressief middel is, daar is chrystal meth nog een snackje bij, als het ware.

dide

Berichten: 1517
Geregistreerd: 25-01-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:15

_San87_ schreef:
dide schreef:
Wat een verschrikkelijk iets..
Zouden mensen dit misschien gebruiken als langzame dood? Bang om dood te gaan maar het wel willen. Hier mee beginnen met gedachte als ik het toch niet wil stop ik er weer mee? :=

Hoe bedoel je, stop ik er weer mee? Van krokodil kan je niet afkicken. Niet als je het meer dan eens gebruikt hebt.


Ik snap dat dat niet kan.. maar ik denk dat die mensen daar niet bij stil staan...

Char_elle

Berichten: 3477
Geregistreerd: 01-11-04

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 22:25

Wow zag van de week al wel wat voorbij komen op fb, maar eigenlijk niet naar gekeken. Echt heel heftig dit!!