Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:42

Ik twijfel met name aan de eis van €5 miljoen, dat kan je toch helemaal niet hard maken. Er is geen enkele garantie dat wanneer hij door had mogen spelen, hij die €5 miljoen had gewonnen.

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."


agee

Berichten: 767
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:48

Wat deze advocaat kost weet ik niet, maar een gewone huis-tuin-en-keuken advocaat kost al snel rond de 300 euro per uur. Deze advocaat zal waarschijnlijk een veel hoger tarief rekenen. Maar goed, als hij het voor niets wil doen, dan is het fijn voor de deelnemer als het lukt. Ik geloof er alleen helemaal niets van.

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:48

Wie het kleine (125.000 :wow: ) niet eert, is het grote (5 miljoen :wow: :wow: ) niet weerd :evaw:

agee

Berichten: 767
Geregistreerd: 10-06-05
Woonplaats: Velden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:48

Suusie22 schreef:
Wie het kleine (125.000 :wow: ) niet eert, is het grote (5 miljoen :wow: :wow: ) niet weerd :evaw:


_/-\o_

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:50

wat een gedoe zeg...idd niet geschoten is altijd mis...
maar mocht hij doorgegaan zijn, dan had hij mss ook wel andere nummers gekozen en was hij uiteindelijk eerder gestopt dan het laatste koffertje...

ik hoop dat hij, in het ergste geval, een advocaat heeft met "no cure no pay"

In mijn ogen weten we allemaal dat drukken op de knop accepteren vh bod is....
Ben verder wel benieuwd wat uiteindelijk de uitkomst hiervan is :D

[KS-ITP] Fabelachtig (lord Leatherdale x Chronos)
als notenolie van noten wordt gemaakt, waar maken ze dan baby-olie van?

Badeendje

Berichten: 3939
Geregistreerd: 25-11-11
Woonplaats: Baarlo

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:51

Bij nieuwsuur, die commentator aan die advocaat: Waarom eist u deze claim in?
'Om m'n client te helpen en omdat ik een enorme hekel heb aan de nationale postcodeloterij'
Lol'd.

Elk bad heeft er eendje.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:53

MissDD schreef:
De notaris WIST dat er 5 miljoen in zijn koffertje zat, dus dat maakt dit gevalletje wel wat moeilijker.

Wat ik ook op zijn minst vreemd vind aan dit hele verhaal is dat Endemol snel op hun website regeltjes had toegevoegd na dit voorval en dit ook heeft toegegeven.

Precies dit! Oke man drukt zelf, maar als er niks in de regels staat dan moet dat ook nageleefd worden toch? En niet gauw op hetzelfde tijdstip de regels aanpassen. Dat is denk ik het hele probleem! Had endemol maar betere regels op moetem stellen :j

Volg mijn werk op mijn website http://www.grafies.nl/

Suusie22

Berichten: 6297
Geregistreerd: 06-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:53

badeendje schreef:
Bij nieuwsuur, die commentator aan die advocaat: Waarom eist u deze claim in?
'Om m'n client te helpen en omdat ik een enorme hekel heb aan de nationale postcodeloterij'
Lol'd.


:') :')

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:54

MissDD schreef:
Ik beschuldig geen notarissen, ik weet alleen, helaas ook nog uit ervaring, dat ook tussen notarissen rotte appels zitten en ik dus altijd kritisch blijf kijken naar elke betrokkene ongeacht hun status. Kijk even naar het gevalletje Moszkowicz.....


Sinds wanneer was Moszkowic een notaris???

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:56

Libiris schreef:
wat een gedoe zeg...idd niet geschoten is altijd mis...
maar mocht hij doorgegaan zijn, dan had hij mss ook wel andere nummers gekozen en was hij uiteindelijk eerder gestopt dan het laatste koffertje...

ik hoop dat hij, in het ergste geval, een advocaat heeft met "no cure no pay"

In mijn ogen weten we allemaal dat drukken op de knop accepteren vh bod is....
Ben verder wel benieuwd wat uiteindelijk de uitkomst hiervan is :D

Maar de vraag is als het in de spelregels staat :j.
Ik dacht ook dat hij het contract niet had getekend?

Volg mijn werk op mijn website http://www.grafies.nl/

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:56

Het schept natuurlijk wel kansen als hij in het gelijk gesteld wordt! Dan kan ik in het vervolg m'n lotto formulier nog wijzigen na de trekking omdat ik de verkeerde nummertjes ingevuld had! :')

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:57

knetterhard schreef:
Libiris schreef:
wat een gedoe zeg...idd niet geschoten is altijd mis...
maar mocht hij doorgegaan zijn, dan had hij mss ook wel andere nummers gekozen en was hij uiteindelijk eerder gestopt dan het laatste koffertje...

ik hoop dat hij, in het ergste geval, een advocaat heeft met "no cure no pay"

In mijn ogen weten we allemaal dat drukken op de knop accepteren vh bod is....
Ben verder wel benieuwd wat uiteindelijk de uitkomst hiervan is :D

Maar de vraag is als het in de spelregels staat :j.
Ik dacht ook dat hij het contract niet had getekend?
Het word élke aflevering élke keer voor het kastje word opengedaan gezegd.

knetterhard

Berichten: 2446
Geregistreerd: 13-02-12

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:57

Maar het stond niet op papier?

Volg mijn werk op mijn website http://www.grafies.nl/

Eliine

Berichten: 5116
Geregistreerd: 11-09-06
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 14:58

Ja want hoe zou het anders andersom werken? Als hij in het gelijk wordt gesteld? Gaan dan ook alle deelnemers die PER ONGELUK het kastje DICHT hebben gedaan ook klagen omdat ze daarna nog maar 10 Euro over hielden in plaats van 300.000 :+

Dat wordt een gebed zonder end dan voor endemol :')

fourseasons

Berichten: 4788
Geregistreerd: 07-08-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:01

Dan nog had hij niet moeten drukken, het zag er voor mij uit alsof hij dat heel bewust deed. Als je het kastje dicht wilt doen is het niet zo dat je per ongeluk de knop aanraakt. En áls hij had doorgespeeld en andere nummertjes had gekozen? Had hij misschien alsnog geen vijf miljoen. Hij kan niet bewijzen dat hij het uit spanning deed lijkt mij?

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:02

knetterhard schreef:
Maar het stond niet op papier?


mondelinge overeenkomsten gelden toch ook? en het is nog opgenomen ook...

ik ben gewoon enorm benieuwd hoe het allemaal uitpakt....

[KS-ITP] Fabelachtig (lord Leatherdale x Chronos)
als notenolie van noten wordt gemaakt, waar maken ze dan baby-olie van?

Mootje1980
Berichten: 542
Geregistreerd: 30-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:05

Ik vond het heel sneu voor de man. En heel het land had sympathie voor hem en leefde met hem mee. In eerste instantie vond ik dat hij heel goed zijn verlies nam. Maar ja... er zijn dus blijkbaar advocaten die brood zien in dit gevalletje en houden hem een mooi bot voor. Ik kan me niet voorstellen dat hij en zijn advocaat het voor elkaar krijgen. Ik denk dat hij straks een flink deel van zijn gewonnen geld verloren ziet gaan aan advocaatkosten en ook de sympathie van velen.

Lumea

Berichten: 1357
Geregistreerd: 16-08-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:09

Tja.. Alsof 125.000 niks is.. Jeetje, natuurlijk is het zuur, maar hij heeft toch echt zelf op die knop gedrukt, spelregels of niet.. Slechte verliezer..
En zoals hierboven, als hij de zaak verliest is hij een grote hap geld kwijt aan z'n advocaat..

A mind is like a parachute, it only works when it is open

Libiris

Berichten: 1672
Geregistreerd: 07-05-05
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:13

Kentaro schreef:
Het schept natuurlijk wel kansen als hij in het gelijk gesteld wordt! Dan kan ik in het vervolg m'n lotto formulier nog wijzigen na de trekking omdat ik de verkeerde nummertjes ingevuld had! :')


*\o/* :j :j *\o/*

[KS-ITP] Fabelachtig (lord Leatherdale x Chronos)
als notenolie van noten wordt gemaakt, waar maken ze dan baby-olie van?

Relaxed

Berichten: 26405
Geregistreerd: 01-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 15:28

MissDD schreef:
De notaris WIST dat er 5 miljoen in zijn koffertje zat, dus dat maakt dit gevalletje wel wat moeilijker.


Maar de notaris heeft er geen enkel belang bij of de deelnemer nu 5 mln wint of niet.. De notaris moet erbij zijn en moet nu eenmaal ingehuurd worden door de postcodeloterij, daar ontkom je niet aan.

Wendy_Komen

Berichten: 6281
Geregistreerd: 10-05-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:30

Kim_14 schreef:
Tja.. Alsof 125.000 niks is.. Jeetje, natuurlijk is het zuur, maar hij heeft toch echt zelf op die knop gedrukt, spelregels of niet.. Slechte verliezer..
En zoals hierboven, als hij de zaak verliest is hij een grote hap geld kwijt aan z'n advocaat..


Advocaat heeft met hem contact opgenomen, en mochten ze verliezen kost het de deelnemer niks aan advocaatkostten.
En wie zou hier dan niet de kans grijpen op zo'n geld bedrag? Of zijn hier enkel heilige boontjes aanwezig, die zouden zeggen: "Ach, ik heb al 125.000,- die kans op veel meer hoeft van mij niet."
Nou spijt me zeer, maar zou zelf toch echt die kans wel grijpen, indien een advocaat dit voor zijn rekening zou willen nemen.

Lumea

Berichten: 1357
Geregistreerd: 16-08-12
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:38

Wendy_Komen schreef:
Kim_14 schreef:
Tja.. Alsof 125.000 niks is.. Jeetje, natuurlijk is het zuur, maar hij heeft toch echt zelf op die knop gedrukt, spelregels of niet.. Slechte verliezer..
En zoals hierboven, als hij de zaak verliest is hij een grote hap geld kwijt aan z'n advocaat..


Advocaat heeft met hem contact opgenomen, en mochten ze verliezen kost het de deelnemer niks aan advocaatkostten.
En wie zou hier dan niet de kans grijpen op zo'n geld bedrag? Of zijn hier enkel heilige boontjes aanwezig, die zouden zeggen: "Ach, ik heb al 125.000,- die kans op veel meer hoeft van mij niet."
Nou spijt me zeer, maar zou zelf toch echt die kans wel grijpen, indien een advocaat dit voor zijn rekening zou willen nemen.


Dat maakt het inderdaad een ander verhaal, dan zou ik de kans ook grijpen :D

A mind is like a parachute, it only works when it is open

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 15:52

Tsja, ik vind het best interessant eigenlijk haha.
Ik vermoed dat er hier gewoon flink wat "mazen" in de wet zitten en dat de deelnemer inderdaad nog wel eens geluk zou kunnen hebben. Aan de andere kant, Endemol heeft natuurlijk ook genoeg centjes voor een goede advocaat (of waarschijnlijk een hele tros advocaten) dus hoe het eruit gaat komen zal mij benieuwen. Dat de notaris wist dat er 5 miljoen in de koffer zat kan natuurlijk heel makkelijk een schijn van partijdigheid wekken. Stel dat er 1 euro in zat, had hij/zij dan ook gezegd dat ie niet verder mocht spelen?

Vala

Berichten: 6728
Geregistreerd: 31-05-05
Woonplaats: Werkendam

Re: Miljoenenjacht, deelnemer eist miljoenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:04

Ik zou niet bekend willen staan als degene die uit zijn eigen domme fout een slaatje heeft geslagen...zeker niet in deze tijd waarin je al heel dankbaar kan zijn met 125000 euro.

Kentaro

Berichten: 17391
Geregistreerd: 06-04-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-13 16:08

Vala schreef:
Ik zou niet bekend willen staan als degene die uit zijn eigen domme fout een slaatje heeft geslagen...zeker niet in deze tijd waarin je al heel dankbaar kan zijn met 125000 euro.


:j

Aanvaard wat je niet veranderen kan, maar verander dat wat je niet aanvaarden kan

Mam, voor altijd in mijn gedachten!!! 30-09-1947 - 23-12-2015


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amy495, Benzz, josien_m_, sterregoud en 5 bezoekers