De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 

Wat is er gebeurd met Madeleine McCann?

Madeleine leeft nog
57 (3%)
Madeleine is als gevolg van een ongeluk overleden
132 (9%)
Madeleine is ontvoerd
133 (9%)
Madeleine's ouders zijn betrokken bij het verbergen van haar lichaam
464 (32%)
De verdwijning van Madeleine wordt opgelost
110 (7%)
De verdwijning van Madeleine blijft voor altijd een mysterie
531 (37%)

Totaal aantal stemmen: 1427


ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:00

https://www-t--online-de.cdn.ampproject.org/v/s/www.t-online.de/nachrichten/panorama/kriminalitaet/id_90943612/tid_amp/fall-maddie-mccann-verdaechtiger-soll-angeklagt-werden.html?amp_gsa=1&amp_js_v=a6&usqp=mq331AQKKAFQArABIIACAw%3D%3D#amp_tf=From%20%251%24s&aoh=16338560939272&referrer=https%3A%2F%2Fwww.google.com&ampshare=https%3A%2F%2Fwww.t-online.de%2Fnachrichten%2Fpanorama%2Fkriminalitaet%2Fid_90943612%2Ffall-maddie-mccann-verdaechtiger-soll-angeklagt-werden.html

De Duitse Staatsanwaltschaft is er 100 % van overtuigd, dat Brückner verantwoordelijk is voor de kidnapping enz van Madeleine.
Ze proberen zoveel mogelijk bewijs te verzamelen, omdat ze geen lijk of DNA hebben.
En in Duitsland kun je iemand die vrijgesproken word voor een daad, kan niet nog eens aangeklaagd worden voor dezelfde daad..

pmarena

Berichten: 48112
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 11:36

Het duurt allemaal wel heel erg lang.....

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 12:47

pmarena schreef:
Het duurt allemaal wel heel erg lang.....


Dat vind ik dus ook, je krijgt het gevoel, alsof we aan het lijntje gehouden worden. Telkens komt er een bericht, dan en dan...
Dan hoor je niks meer enz enz.
De bewijzen tot nu toe wat "wij" weten zijn absoluut niet voldoende

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-21 19:01

Allemaal herhaling van hetzelfde. Ze hebben niks en krijgen niks rond.

Overigens kan het zijn, omdat Gerry het zo belangrijk vond om aan familie te vertellen dat ze ontvoerd was door een pedofielenring en dat hij in het busje op het vliegveld zei dat hij "er niet was om zich te vermaken", en er sexueel getinte foto´s zijn van Maddie (nee dat zijn echt geen normale plaatjes), dat ze Maddie gewoon verkocht hebben. Dan is hij vast ingedekt mochten ze haar ooit levend terugvinden in een netwerk. Maar goed, dat is gewoon een van de theorieën die rondgaat.
Er is wél veel meer gaande dan we weten.
Anders hoefden de kopstukken niet meteen over te vliegen en bleven de Met/Sotland Yard zich niet jaar in jaar uit mee te bemoeien.


Gonçalo Amaral heeft trouwens een tweede boek geschreven.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 00:10

Lusitana schreef:
Allemaal herhaling van hetzelfde. Ze hebben niks en krijgen niks rond.

Overigens kan het zijn, omdat Gerry het zo belangrijk vond om aan familie te vertellen dat ze ontvoerd was door een pedofielenring en dat hij in het busje op het vliegveld zei dat hij "er niet was om zich te vermaken", en er sexueel getinte foto´s zijn van Maddie (nee dat zijn echt geen normale plaatjes), dat ze Maddie gewoon verkocht hebben. Dan is hij vast ingedekt mochten ze haar ooit levend terugvinden in een netwerk. Maar goed, dat is gewoon een van de theorieën die rondgaat.
Er is wél veel meer gaande dan we weten.
Anders hoefden de kopstukken niet meteen over te vliegen en bleven de Met/Sotland Yard zich niet jaar in jaar uit mee te bemoeien.


Gonçalo Amaral heeft trouwens een tweede boek geschreven.


Tuurlijk, een stel met genoeg geld vind het nodig hun kind aan pedo’s te verkopen en een bull sh*t verhaal te verzinnen dat hun absoluut verdacht maakt in de zaak. Ze zijn zeker heel erg dom en hebben hun doctoraat waarschijnlijk op de kleuterschool gehaald.

Maar dat een Bruckner het gedaan zou kunnen hebben, is te ver gezocht?

Terwijl Bruckner een veroordeelde seksdelinquent is en bewezen in de buurt was ten tijde van de ontvoering. De McCanns en hun vrienden zijn nooit ergens voor veroordeeld en geen enkel onderzoek heeft links met pedofiele netwerken of andere criminele organisaties aan het licht gebracht. Toch vind jij het nodig om de mogelijke betrokkenheid van Bruckner af te doen als een fabeltje en de ene na de andere ongefundeerde beschuldiging over pedofilie aan het adres van de McCanns te doen.

Jouw bijdragen aan dit topic blijft mij verwonderen, het heeft heel wat weg van pizzagate.

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-21 08:08

Deze sexueel getinte foto's waar Lusitana het over heeft, zijn gewone foto's, alleen zo gesneden, dat je samen met een tekst, een raar beeld krijgt.

Misschien zou Lusitana deze foto's willen plaatsen?

Lusitana

Berichten: 22438
Geregistreerd: 26-10-04
Woonplaats: buiten Grandola, Alentejo, portugal

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:15

Nee, die zijn niet raar gesneden en er staat geen rare text bij en ze zijn door de politie gezien als sexueel getint, reden waarom "child trafficking" ook bij beschuldigingen staat waar ze Kate voor wilden aanklagen.
De foto´s zijn hier vast voorbij gekomen. Ik denk niet dat ze nog online te vinden zijn. Omdát het pedo aantrekker foto´s zijn.

Betreffende Brückner, er is helemaal niet bewezen dat hij in de buurt was. Alles is gestoeld op de LEUGEN dat zijn telefoon gepinged zou heben bij de Ocean club. Dat is niet mogelijk, daar er 1 antenne is voor het hele dorp, dus je kunt geen specifieke plek vinden van een telefoon.
Dan hebben we nog getuigen en eerlijk gezegd zit er wel wat in die zegt een lelijke pokdalige man gezien te hebben, maar hij woonde er, het is natuurlijk niet gek om in Praia de Luz rond te hangen.

Een ontvoering is gewoon niet logish, in welk scenario dan ook, haar overhandigen is dan nog een mogelijkheid, maar in alle scenarios klopt er iets niet aan de ouders die de deur openlaten terwijl ze zelf iets gezegd hebben dat het wemelt van de pedos. Hij riep ook meteen aan zijn familie dat ze ontvoert was. Als je werkelijk je kind kwijt bent, is dat niet het eerste dat in je opkomt. En Kates verhaal staat bol van tegenstrijdigheden omdat ze haar verhaal steeds aanpaste en ze hebben geprobeert de politie te sturen en absoluut tegengewerkt terwijl er hier mensne zijn die durven te beweren dat ze meewerkten, omdat Kate dat beweert.

Maar ik maak er geen woorden meer aan vuil. Applaus als ze de zaak oplossen. Dat is uiteindelijk het belangrijkste.

Verder stinkt dat duitse onderzoek omdat ze zogenamd getuigen zoeken, maar dan foto´s rond laten gaan van de VW bus waarvan de decoraties zijn afgeshopped en een foto van hem minstens tien jaar later. Dus beide lijken voor geen meter. Dan wil je geen getuigen vinden, punt.
Ik denk dat ze ook uitgevonden hebben, net als de Met/SY dat het een fantastische melk koe is om politie fonds te krijgen en dat ze net zo hard de waarheid verbergen omdat er kopstukken bij betrokken zijn.

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:22

Wow, hoezo tunnelvisie en complotdenken ...

Askja

Berichten: 5263
Geregistreerd: 13-11-01
Woonplaats: De Punt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:30

Lusitana schreef:
Ik denk dat ze ook uitgevonden hebben, net als de Met/SY dat het een fantastische melk koe is om politie fonds te krijgen en dat ze net zo hard de waarheid verbergen omdat er kopstukken bij betrokken zijn.
Dit stukje bedoel ik dan met name. 100% speculatie.
Dan heb ik het niet eens over de ongefundeerde beschuldigingen aan het adres van de mcCanns.

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:40

Als het over die make up foto gaat, dat was toch ook al langer achterhaald. Ik ben benieuwd wat er van de Duitser uit de bus gaat komen. Als ze hem echt daar kunnen plaatsen door telefoon data, dan kan er hopelijk een einde komen aan deze zaak. En ocharme die ouders wel als ze dan al die jaren onschuldig bleken te zijn

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 13:46

Toevallig ken ik de foto's,waarbij 1 foto WEL zo gesneden is, dat de lollie die Madeleine eigenlijk in de mond heeft, weg gesneden is. De andere foto is Madeleine met make-up. Meisjes vinden dat leuk, make up en princessen jurkjes.
De foto's zijn idd hier al eens voorbij gekomen, en ook toen al aangetoond dat Lusitana het niet bij het rechte eind had.

Nogmaals ik beschuldig niet de ouders en ook niet Brückner.

En hier worden alsmaar speculatie 's gemaakt richting de ouders..

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 14:13

Ik beschuldig niemand hoor. Ik heb ook een paar jaar in kamp "ouders" gezeten. Maar nu de ontknoping toch al enige tijd richting Brückner ga, ben ik oprecht benieuwd wat daar uit de bus gaat komen

Amber_anne

Berichten: 6918
Geregistreerd: 09-04-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 15:28

Lusitana schreef:
Hij riep ook meteen aan zijn familie dat ze ontvoert was. Als je werkelijk je kind kwijt bent, is dat niet het eerste dat in je opkomt.


Dit vind ik wel een hele rare zin. Hoe weet je nou wat ouders doen die een kind kwijt zijn, iedereen reageert op zijn eigen manier

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-21 21:21

Wat ik al zei, het is net Pizzagate

De ouders MOETEN schuldig zijn volgens Lusitana en alles wordt daaromheen en naartoe beredeneerd.

Lusitana blijft bijvoorbeeld herhalen dat de ouders niet mee wilden werken, terwijl dat bewezen onjuist is, je kan in de PJ files de verschillende verklaringen van de ouders teruglezen.

Kate heeft heel netjes meegewerkt met het onderzoek elke keer binnen gekomen voor verhoor/ getuigenverklaringen enz. Pas toen zij arguido status kreeg (officieel als verdachte werd benoemd) heeft zij, op advies van haar advocaat, geweigerd vragen te beantwoorden. Dat was haar goed recht, verdachten hebben namelijk rechten, ook in Portugal.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:10


Electra63

Berichten: 17841
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 19:30


Kidde
Berichten: 3448
Geregistreerd: 24-10-09

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:20

Maar hij blijft toch een alibi hebben als ik het bericht goed begrijp?

Electra63

Berichten: 17841
Geregistreerd: 11-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 20:40

Kidde schreef:
Maar hij blijft toch een alibi hebben als ik het bericht goed begrijp?

ja, klopt.

Maar fijn dat er nog steeds aandacht is voor deze zaak.
Ooit moet deze toch opgelost worden.

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-22 22:39

Of dat alibi zo sterk is dat er niet aan te twijfelen is valt denk ik nog te bezien. Anders zouden ze niet zo verder naar hem spitten lijkt me.

Ann

Berichten: 13253
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-22 07:42

Jet schreef:
Of dat alibi zo sterk is dat er niet aan te twijfelen is valt denk ik nog te bezien. Anders zouden ze niet zo verder naar hem spitten lijkt me.

Helemaal eens met bovenstaande, bedankt voor de link, Jet!

ThreeFingers

Berichten: 4292
Geregistreerd: 30-06-10

Re: De verdwijning v. Maddie McCann, volgt iemand hier dit nog?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:11

SAT.1 investigativ: Neue Spuren im Fall Maddie. Ist der Deutsche Christian B. der Täter?

vom 31.01.2022

Op SAT 1 (Duits) was een doku. Hij heeft geen alibi!

Linnie050

Berichten: 11804
Geregistreerd: 20-04-11
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-22 21:16

Als hij het heeft gedaan hoop ik dat hij laat weten waar Maddie is.

Babootje

Berichten: 26261
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 01:01

Daphara schreef:
Tuurlijk, een stel met genoeg geld vind het nodig hun kind aan pedo’s te verkopen en een bull sh*t verhaal te verzinnen dat hun absoluut verdacht maakt in de zaak. Ze zijn zeker heel erg dom en hebben hun doctoraat waarschijnlijk op de kleuterschool gehaald.

Maar dat een Bruckner het gedaan zou kunnen hebben, is te ver gezocht?


Er is geen bewijs te vinden tegen Bruckner.
Er is meer circumstantial evidence tegen de McCanns. De zaak van de Portugese politie is van hogerhand stuk gemaakt. Ik denk ook niet dat Maddie is verkocht aan pedofielen. Ik denk dat ze is gevallen, van de bank in het appartement. En dat ze moest verdwijnen, omdat er anders sporen van kindermisbruik gevonden zouden zijn bij een autopsie. Gordon Brown, destijds premier en vriendje van de McCanns heeft zich persoonlijk met de zaak bemoeid. Van hem gaan ook geruchten dat hij pedofiel is.
En zeg nu niet dat dat niet kan: Kindermisbruik tot in de hoogste kringen. Ooit komt het uit.
Epstein heeft ook jarenlang zn gang kunnen gaan en de hele entourage erom heen. Er werd hem de hand boven het hoofd gehouden tot het niet anders meer kon. Er ligt nog ergens een stapel aan bewijs tegen al de vieze vriendjes van Epstein. De zelfmoord van Epstein is ook in nevelen gehuld. Heel wat hooggeplaatste prominenten die iets te verbergen hebben.

Daphara

Berichten: 7211
Geregistreerd: 05-08-16
Woonplaats: Aan de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-22 01:14

Ik heb het eerder gezegd, ik zeg het weer, er is nul bewijs voor seksueel misbruik door de McCanns of door één van de vriendengroep gevonden, dat ondanks honderden proffesionele rechercheurs die het onderzocht hebben, de journalisten en en de tientallen amateur onderzoekers die in het McCann complot geloven. Nul nada noppa, helemaal niets.

De vergelijken met Epstein is imo alleen gebaseerd op fantasie en speculatie, niet te onderbouwen door een fractie van bewijs.

Daarin tegen is Christian B. wel iemand die veroordeeld is voor seksuele misdrijven, maar op één of andere manier willen sommigen zo graag dat de McCanns schuldig zijn, dat elk stukje bewijs tegen hem goed gepraat wordt.

Babootje

Berichten: 26261
Geregistreerd: 25-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-22 09:55

Daphara schreef:
De vergelijken met Epstein is imo alleen gebaseerd op fantasie en speculatie, niet te onderbouwen door een fractie van bewijs.


Wat bedoel je daarmee? Ik zeg toch niet dat Epstein iets te maken heeft met de verdwijning van Madeleine?
Tegen Epstein zelf was meer dan genoeg bewijs. Genoeg om zichzelf van kant te maken dan wel te worden vermoord uit angst dat hij zn mond zou opendoen over diverse prominente en hoog geplaatste mensen (waaronder ex presidenten Clinton en Trump en prins Andrew) die vaak bij hem te gast waren. Meevlogen in zijn Lolita express of op zijn eiland waren, dat onderdeel was van de maagdeneilanden (heel toepasselijk). Diverse getuigenissen van minderjarige meisjes en jonge vrouwen die daar verhandeld, verkracht, seksueel misbruikt en gevangengehouden werden. Maxwell de jarenlange partner van Epstein ontkent dit allemaal niet, maar probeert haar eigen rol daarin wel te minimaliseren.
Ik haalde Epstein aan aan om te laten zien dat tot in de hoogste kringen dit misbruik door kon gaan zonder dat er een haan naar kraaide, zelfs nadat Epstein eerder al eens veroordeeld was voor een zedenmisdrijf.

Voor de verdenking van kindermisbruik tegen de McCanns zijn er natuurlijk nog de verklaringen van de maatchappelijk werkster, de Gaspars (destijds vrienden van de McCanns die eerder met hen op vakantie waren en getuige waren van gesprekken en gebaren die op kindermisbruik wezen), wat discutabele vakantie foto's (kinderen op schoot bij David). Er is niets dat erop wijst dat deze verklaringen uberhaupt zijn onderzocht.