Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 20:04

Ja ik had het ook gelezen! Leuk! Maar hij is nu alweer te ver weg om verder te onderzoeken. Dat is jammer. Hopelijk komt het nog eens terug!

Er was laatst ook een artikel over UFO waarnemingen boven Ierland door meerdere piloten. Dat wordt nu ook onderzocht.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"



Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 21:24

Kennen jullie de serie Ancient aliens op History channel? Echt super interessante theorieën komen daar voorbij.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 07:43

8nnemiek schreef:
Anoniem schreef:
Ik ben wel benieuwd hoe de kerken dit gaan oppakken, wanneer er echt aliens zouden komen.

Die zouden sowieso glashard ontkennen, al staat die aliën voor hun neus :+
Nee, aliëns bestaan niet, en dino’s hebben ook nooit bestaan, die botten heeft god daar begraven om ons te foppen :')


Bij ons in de kerk niet hoor. Daar gaan beide theorieën gebroederlijk samen. En God schiep hemel en aarde en daar kunnen misschien ook aliens bij gezeten hebben?
Ik zag laatst een docu die aangaf dat mensen met de rhesusfactor van buitenaardse oorsprong kunnen zijn, dat kan ook nog natuurlijk.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Re: Vreemde asteroïde - ruimteschip?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 13:46

Ja zoals wij een mierenbak houden ofzo. En af en toe laat je een UFO met nieuwe technologieën los op aarde zoals in 1947 in Roswell. Dan kan je kijken wat de mensheid daarmee doet en of het snel nieuwe technologieën ontwikkelt. En toch als je die afleveringen van Ancient aliens bekijkt zitten er echt dingen tussen die logisch zijn. Zoals die identieke gebouwen die ieder aan de andere kant van de wereld staan in een tijd dat er nog niet gevlogen kon worden. Of die gedetailleerde kaarten van Piri reis die zo perfect in detail en op schaal getekend zijn dat dit alleen zou kunnen vanaf grote hoogte.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-18 14:13

Dioxide schreef:
Hebben jullie een linkje van die docu over de Rhesusfactor, of was het ook bij Ancient Aliens?


Ook bij Ancient aliens. Als je googelt kan je hem wel vinden denk ik.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Duran123 en 64 bezoekers