Mannen/vrouwen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Loretta
Berichten: 8711
Geregistreerd: 11-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:41

Ik vind dit niks met feminisme te maken hebben. Meer met een OV hufter die mensen hun kleding vernielt met bleekwater.
Laatst bijgewerkt door Loretta op 01-10-18 17:53, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:43

Ailill schreef:
Mijn insteek was dat vrouwen van mannen emancipatie verwachten, iedereen is gelijk en dient zo behandeld te worden (wat ik van harte toejuich). I.p.v. dan het gesprek aan te gaan, komen er zulke acties voorbij. En uiteraard ligt het aan de mannen, zij hebben het lef om hun benen wijd te doen.

Ik kan daar niet zo goed tegen.



Maar heb je het topic gelezen, en gezien dat bijna iedere vrouw hier het een achterlijke actie vond, en liever gewoon het gesprek aan gaat? Bijna niemand zegt hier dat het aan de mannen ligt.

Je beschuldigt anderen van met de vinger wijzen, terwijl je het zelf net zo hard doet.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 01-10-18 17:48, in het totaal 1 keer bewerkt

n_love_qwert

Berichten: 529
Geregistreerd: 05-03-18
Woonplaats: S & G

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 17:45

Ailill schreef:
Mijn insteek was dat vrouwen van mannen emancipatie verwachten, iedereen is gelijk en dient zo behandeld te worden (wat ik van harte toejuich). I.p.v. dan het gesprek aan te gaan, komen er zulke acties voorbij. En uiteraard ligt het aan de mannen, zij hebben het lef om hun benen wijd te doen.

Ik kan daar niet zo goed tegen.


Sorry wat? :') Zo ongeveer iedereen in dit topic zegt het tegenovergestelde :+

R.I.P. Nancy |(
U r amazing sweatie :(

AlwaysH

Berichten: 11265
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 18:09

Loretta schreef:
Ik vind dit niks met feminisme te maken hebben. Meer met een OV hufter die mensen hun kleding vernielt met bleekwater.


Ik ook niet, of nouja. Feminisme is streven naar gelijkheid en zoals ik op vorige pagina al schreef ia de feminatie een beetje doorgeslagen. :')

Ik vind sowieso dat veel fiministen al snel als feminaten overkomen; als de vrouw t enige is waar je positief over spreekt... mannen zijn in mijn ervaring veeeeeeel beleefder in het ov. Een gemiddelde doorsnee man, geen stonerd of alcoholverslaafde. Vrouwen zijn toch veel sneller nijdig en mannen hebben vaak respect voor een dame.

Zou echt laaiend worden als iemand (ongeacht geslacht) bij het andere geslacht zou doen. :') :+

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-18 18:55

robert45 schreef:
Het was gelukkig in scène gezet.

Ik vraag mij wel altijd af wat voor partners deze vrouwen dan hebben. Als dit mannen zijn, zijn die dan helemaal gedresseerd als hondjes of mogen ze af en toe zelf ook nog wat zeggen.


Mijn vriendin zou dit in haar jonge jaren hebben kunnen doen.
Gedresseerd?
Waarom, omdat ze haar eigen ruimte inneemt?

Ik hou van een vrouw met pit en een eigen mening en zij gelukkig ook van een man met pit en een eigen mening.

We hebben beiden een eigen leven naast dat gezamenlijke leven.

En dat hebben we allebei door schade en schande geleerd.

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw

Rangeela

Berichten: 754
Geregistreerd: 25-02-08
Woonplaats: Groningen

Re: Mannen/vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:01

Ik vind het mooi dat mensen van mekaar verschillen. Mooi als je het poedersuiker respecteren. Ik weet niet hoe wijdbeens zitten verkeerd kan zijn als de persoon zich er goed/comfortabel bij voelt. Ik vind ongewenste intimiteiten en mishandeling niet kunnen. Maar hoe iemand zich verder kleed en uit kan naar mijn inziens een ander geen kwaad. Naakt rondlopen mag ook niet. Van mij zou het mogen zolang iedereen z'n handen verder thuis houd.

akishino
Berichten: 1870
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Re: Mannen/vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:06

Een vrouw mag haar plaats opeisen, net als een man. Een vrouw mag een eigen mening hebben, net als een man. Maar doe dat wel met respect naar elkaar!

HOOP is een klein lichtje in je hart, dat vandaag MOED geeft en morgen KRACHT

Zahlina

Berichten: 2640
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bandabou Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 19:28

Oke gelijkheid.
Waarom mag een man topless lopen en een vrouw niet, zelf om borstvoeding te geven moeten we ons volgens sommige bedekken of worden we te kijk gezet op sociaal media.
Gelijkheid aan mijn reet, om het even netjes te zeggen, waarom krijg ik mijn kop van mijn buurman als ik alleen ga stappen en om 5.30 thuis komen maar vind het hij heel normaal als mijn vriend dat doet.

Gelijkheid, het klinkt zo leuk maar als je dieper gaat kijken is het helemaal niet zo van zelfsprekend.

Maar nogmaals, ik heb nooit problemen gehad met een man die wat wijdbeens zit, maar hier hebben we ook geen treinen.

Quest Arabians performance breeding based on the crabbet bloodlines.

akishino
Berichten: 1870
Geregistreerd: 18-05-10
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 20:02

Zahlina schreef:
Oke gelijkheid.
Waarom mag een man topless lopen en een vrouw niet, zelf om borstvoeding te geven moeten we ons volgens sommige bedekken of worden we te kijk gezet op sociaal media.
Gelijkheid aan mijn reet, om het even netjes te zeggen, waarom krijg ik mijn kop van mijn buurman als ik alleen ga stappen en om 5.30 thuis komen maar vind het hij heel normaal als mijn vriend dat doet.

Gelijkheid, het klinkt zo leuk maar als je dieper gaat kijken is het helemaal niet zo van zelfsprekend.

Maar nogmaals, ik heb nooit problemen gehad met een man die wat wijdbeens zit, maar hier hebben we ook geen treinen.


Is dit een reactie op mijn bericht?
Zo ja, ik zeg nergens dat er gelijkheid is tussen mannen en vrouwen. Het enige wat ik zeg is dat vrouwen én mannen een mening mogen hebben en hun plaats mogen opeisen, met respect voor elkaar.

HOOP is een klein lichtje in je hart, dat vandaag MOED geeft en morgen KRACHT

robert45
Berichten: 2869
Geregistreerd: 06-06-07
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-18 22:40

A3a1 schreef:
Mijn vriendin zou dit in haar jonge jaren hebben kunnen doen.
Gedresseerd?
Waarom, omdat ze haar eigen ruimte inneemt?

Ik hou van een vrouw met pit en een eigen mening en zij gelukkig ook van een man met pit en een eigen mening.

We hebben beiden een eigen leven naast dat gezamenlijke leven.

En dat hebben we allebei door schade en schande geleerd.


Eigen ruimte innemen heeft niets te maken met op een willekeurige man afstappen en hem zijn kruis natgooien omdat ze van mening is dat diegene te wijdbeens zit.

Een ander verhaal is het als diegene zich niet wil aanpassen en zich asociaal blijft gedragen en de dame in kwestie geen plaats heeft om te kunnen zitten en dan nog is "geweld" nooit een goede zaak.

Dit is meer een kwestie van superieur opstellen en je als zodanig gedragen.

A3a1
Berichten: 2761
Geregistreerd: 07-04-16
Woonplaats: Sleewijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-18 10:44

robert45 schreef:
A3a1 schreef:
Mijn vriendin zou dit in haar jonge jaren hebben kunnen doen.
Gedresseerd?
Waarom, omdat ze haar eigen ruimte inneemt?

Ik hou van een vrouw met pit en een eigen mening en zij gelukkig ook van een man met pit en een eigen mening.

We hebben beiden een eigen leven naast dat gezamenlijke leven.

En dat hebben we allebei door schade en schande geleerd.


Eigen ruimte innemen heeft niets te maken met op een willekeurige man afstappen en hem zijn kruis natgooien omdat ze van mening is dat diegene te wijdbeens zit.

Een ander verhaal is het als diegene zich niet wil aanpassen en zich asociaal blijft gedragen en de dame in kwestie geen plaats heeft om te kunnen zitten en dan nog is "geweld" nooit een goede zaak.

Dit is meer een kwestie van superieur opstellen en je als zodanig gedragen.


Ja, en deze vrouwen vinden dat mannen zich superier opstellen, koekje van eigen deeg dan.

Maar ik ben het er mee eens, de actie helpt niet mee het gesprek op gang te krijgen, dat blijkt wel uit dit topic.

Ik heb er allemaal niet zoveel moeite mee, en vindt de reacties hier zwaar overtrokken.
Maar goed, dat vinden anderen van het filmpje.
Dus dat schiet allemaal niet zo op.

Maakt me nieuwsgierig naar ben je tevreden?
Als je iets zou willen veranderen in de man-vrouw rollen, wat zou dat dan zijn?
Hoe pak jij het aan, als je iets anders wil?

Vuurwerk helemaal zat?
Teken de petitie,!!!!
https://petities.nl/petitions/vuurwerkv ... htqSlfkUUw

Popstra
Berichten: 13704
Geregistreerd: 21-06-08

Re: Mannen/vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-18 12:36

Way een achterlijk wijf joh!! Die had van mij een klets voor haar harses gehad als ze me dit zou flikken!

Ik l*l niet met de wind mee nee...

Wranglerbutt

Berichten: 10376
Geregistreerd: 24-04-04
Woonplaats: Kamp'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 16:12

Ik ben verbaasd dat in dit topic nog niet was vermeld dat het een fake filmpje betrof.
https://www.lindanieuws.nl/videos/viral ... nen-video/

Citaat:
FAKE NEWS
De site EU vs Disinfo, dat nepnieuws en propaganda ontmaskert, heeft onthuld dat de video nep is. Eén van de mannen in de video heeft bekend dat de actie in scène is gezet en dat hij betaald kreeg om daar aan mee te werken. Daarnaast blijkt de actievoerende vrouw een Poetin-aanhanger en heeft zij zich in het verleden tegen feministen uitgesproken. Volgens de website is de video gemaakt met als doel ideeën rondom het thema ‘feminisme’ in het Westen op scherp te zetten.


Qerty
Berichten: 2011
Geregistreerd: 18-09-02
Woonplaats: Naast de windmolen

Re: Mannen/vrouwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-18 17:39

Op pagina 2 pas ;)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jara, MirjamRobin, Misslev, Niwla, Raineri, Xayah, YandexBot en 45 bezoekers