.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 21:31

We lijken imuum geworden voor dit soort dingen.
We kijken gewoon de andere kant uit. Ben hier ook van geschrokken. Gister ook al met die man in den haag.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 21:32

Onali schreef:
Las het ook net in de krant.
Eerlijk? Zal er niet van wakker liggen, heb nachtdienst namelijk :+
Maarre ergens te verwachten, andere kant ik ga nooit naar grootse evenementen dus ik maak me geen zorgen.

De vraag is idd niet waar maar wanneer dit gaat gebeuren.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt

purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 21:47

DiantaM schreef:
Het is gewoon wachten op een aanslag met die gek van een Wilders in ons land.

En omdat iedereen het al verwacht komt het niet bepaald als een verrassing.

Nee. Het is omdat er IS strijders terug komen of omdat iedereen maar binnen is gekomen waarvan men niet weet wie ze zijn. Dit speelt ook voor een deel mee.
En ik ben GEEN pvv stemmer
Het speelt misschien wel een beetje mee dat hij al die rare dingen roept over de islam.
Btw: heeft ie al wat van zich laten horen?

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


purny

Berichten: 27393
Geregistreerd: 08-06-06
Woonplaats: Den haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:03

karuna schreef:
Was op omroep gelderland dat er een extra uitzending was om 2200. Alleen bij al deze berichten vraag ik me altijd af, in hoeverre zijn het concrete plannen. Vaak genoeg geroepen dat het voorkomen was waarbij achteraf het vooral grootspraak en stoerdoenerij was, zowel in nl als erbuiten.

Maar ja helaas ook wij zullen een keer aan de beurt zijn, vooral zolang wilders blijft roepen dat ie bv een internationale cartoon wedstrijd wil gaan houden en zo. Dat maakt het niet beter


Nou ja. Als jij maar vaak genoeg op het internet Googlet naar hoe je het beste een auto op kan blazen of waar je een kalasjnikov kan kopen dan staan ze vanzelf wel bij je op de stoep.

Omdat ik een verstandelijke beperking heb begrijp is het voor mij moeilijk om bepaalde onderwerpen juist te begrijpen. Ik lees de dingen net iets anders dan jullie bedoelen. Communicatie is dan ook niet mijn sterkste punt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sasja0705 en 7 bezoekers