Prinsjesdag en de berekeningen

Moderators: Mondy, Mjetterd, Polly, Hanmar, ynskek, Ladybird, Princesj

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 18:55

karuna schreef:
Toeslag kom ik niet voor in aanmerking. Door de allimentatie doe ik alleen mee met de laagsten kwa afgeven maar krijg er niks voor terug.

Dat zeg ik niet. Maar zorg er dan voor dat iedereen kwa bedrag er gelijk op voor of achteruit gaat. Niet die toch al makkelijk rondkomen meer krijgen nog.

Ik kook ivm allergie alleen met de basisproducten. En juist die wirden veel duurder.

En ik denk dat als alle lage inkomens (de werkenden) zouden wegvallen de economie sneller op zijn snufferd ligt

Als de hogere inkomens (de werkenden) zouden wegvallen ligt de economie net zo snel op zijn snufferd...

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-18 19:02

karuna schreef:
Transport, vuilnis ophalen, schoonmakers, in winkels het personeel, productie enz. Kortom alle harde werkers die dingen maken tegen veelal een laag salaris. De hogere inkomens zitten vaak management enz. Een laagje daarvan uit zullen veel bedrijven niet merken. Alle vuilnismannen weg en het wordt een bende

Let wel ik ben ook een hoger verdiener geweest mijn functies zouden wel een tijdje gemist kunnen worden toen. Een schoonmaakster een stuk minder snel

Je had het over alle. Trust me, als alle hoge salarissen (doctoren, rechters, hogere agenten etc) wegvallen lig je net zo snel onderuit.

Als atheïsme een religie is, dan is geen postzegels verzamelen een hobby.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie