Howick en Lili worden het land uit gezet

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-18 19:58

Probleem is dat je een voorbeeld moet maken over de ruggen van onschuldige kinderen.
Want als je ze nu laat blijven, denken anderen zie je nou wel het lukt.

Maar het is en blijft dieptriest voor de kinderen.

Black is the colour of my true love's hair


Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 11:37

Ja maar er zit een grens aan blijven helpen.

Mensen moeten leren zichzelf helpen in hun eigen land. Straks zijn al die landen helemaal leeg en wonen al die mensen hier in Europa. Wat schiet je daar mee op?

Wat is dat gezegde?

Geef een man een vis en hij heeft eten voor één dag. Leer een man vissen en hij heeft eten voor heel zijn leven.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-18 12:36

Ze komen alle 3 uit Armenië, lijkt me zeer sterk dat moeders de Nederlandse taal had gedownload en geïnstalleerd had voor aankomst in Nederland.

De eerste paar jaar zullen ze dus echt wel Armeens onderling gepraat hebben. Pas toen de kinderen naar school gingen moesten zij Nederlands praten.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 13:27

Nogmaals de kinderen spreken echt wel Armeens.
Mijn nichtje van 2 praat Nederlands, deze 2 kinderen kwamen al uit Armenie op 3 en 4 jarige leeftijd. Plus moeders spreekt en sprak geen Nederlands dus tenzij de kinderen doofstom waren en pas leerden praten toen ze op een Nederlandse school zaten spreken zij echt wel Armeens. Misschien niet zeer goed, maar ze spreken het wel degelijk.

Moeders loog ook steeds tijdens de rechtsprocedure (waar ze vandaan kwamen), het heeft gedeeltelijk daarom ook zo lang geduurd.

Ja het is triest, maar dit is enkel aan de moeder te wijten en is het niet beter voor de kinderen om bij familie te blijven?

We kunnen ook niet ieder zielig zieltje hier houden of hier naartoe halen.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 14:21

Dan moet ook jij alle feiten meenemen, namelijk dat moeders alles bij elkaar loog en nog steeds elke vorm van hulp weigert.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 14:05

sharon488 schreef:
Tuurlijk, en ik begrijp ook wel dat niet alles hier kan blijven. Maar terwijl deze twee vernederlandste kinderen uit worden gezet komen er 2 nieuwe asielzoekers binnen die geen woord Nederlands spreken en alleen maar proviteren. En ja hun zijn over 5 jaar ook ingeburgerd maargoed om dan 2 Nederlandse kinderen uit te zetten vind ik niet kunnen.


Facepalm.

10 jaar geleden waren L&H dit ook, maar nu zitten er gezichten en namen bij en is het een stuk erger dan de gezichtsloos en naamloze tal van andere kinderen.

De laatste 2 pagina's hier laten zien dat sommige mensen echt een compleet servies voor hun kop hebben.

Als de moeder had geluisterd dan was dit jaren geleden al opgelost.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:18

Sani schreef:
Dus over een x periode krijgen we hetzelfde riedeltje nog een keer?


Yup.
Het heeft blijkbaar toch zin.


Fijn voor de kinderen hoor, maar dit geeft een heel verkeerd signaal af.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 16:55

Sabri schreef:
Onali schreef:

Yup.
Het heeft blijkbaar toch zin.


Fijn voor de kinderen hoor, maar dit geeft een heel verkeerd signaal af.


Wat is een fout signaal? Wil je zeggen dat de raad voor de Kinderbescherming ongelijk heeft? Moet een fatsoenlijk land kinderen verder mishandelen en traumatiseren en verder de dupe laten zijn van falend asielbeleid? Deze twee kindertjes wel uitzetten terwijl er geen geld is om de echt illegale criminelen eruit te gooien? Blijf jij dat dan maar steunen, ik trek mijn handen liever ervan af en geef de kinderen liever een knuffel en warm welkom na alle ellende die ze al hebben moeten doorstaan. Dan moet je wel wat sadistisch/bang ingesteld zijn dat niet goed te vinden.


Waarom ben ik nou meteen weer sadist en/ of bang?
Omdat ik het er niet mee eens ben?

Ga toch weg, ik verlies er geen slaap om als ze blijven of weggaan.
Gaat mij puur dat dit 'onderduiken' en weglopen beloond wordt met oh blijf dan toch maar wel.

Als ze niet in de publiciteit hadden gestaan waren ze met stille trom vertrokken vorig jaar en hadden enkel en alleen mensen in de nabije omgeving hier weet van.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:13

Sabri schreef:
@Onali:
Gelukkig zijn er ook nog hartverwarmendere goeddenkende Nederlanders dan jouw kouwe kilheid te vinden, doet me echt goed om te lezen;

https://www.ad.nl/binnenland/iedereen-d ... ~ac6ca9cc/


Ik heb inmiddels geTemd want er wordt steeds meer op de man gespeeld.

Ik ben het er niet mee eens, ik trek geen vleugels van vliegen, ik verdrink geen jonge katjes of honden, ik heb al helemaal geen zin in moord en doodslag.
Ik denk er alleen anders over dan jij.
Dat maakt mij echt niet hartelozer dan ieder ander.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:43

In dat stuk in de Elsevier stond een goed idee.

De kinderen moeten onafhankelijkheid aavragen? Dan kunnen ze blijven, maar mams blijft in Armenië.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-18 17:47

lieveli schreef:
Hun grootouders wonen hier toch? Ik gun ze echt een leven hier maar laat moeder zitten waar ze zit.


In het ene artikel staat dat ze bij hun grotouders in Wijchen waren en het andere artikel zegt opvangadres in Wijchen.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:10

Ik vind emigreren toch iets heel anders dan gelukzoeken.

Je leest je in in zo'n land, zoekt een huis/ baan/ school. Je neemt je eigen vermogen mee.
Je gaat mee met belasting betalen, zietekosten, autoverzekering enz.

Het enige wat gemeen is dat je je geluk elders zoekt, zit alleen een andere voorbereiding aan.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-18 19:19

pien_2010 schreef:
Er schreef zelfs iemand in dit topic "dat zelfs 100 verdronken mensen" weinig doen met haar emoties. En dat is heel begrijpelijk en menselijk maar het is niet goed! Want we praten wel over 100 zonen/ dochters, kleindochters/ zonen, vrienden, vriendinnen van die verdronken zijn omdat ze op zoek waren naar een betere toekomst ;( .......
Dat bedoel ik ook te schrijven in mijn eerdere post, zorg dat we de anderen niet ontmenselijken, want dat is pas echt het begin van alle ellende. Ben je bewust van je gevoelens en realiseer je dat het allemaal niet zo simpel is. ONgeacht wat enkele roeptoeters in de wereld ook rondtoeteren en daarmee de ontmenselijking alleen maar meer voeding geven zonder dat ze tot een echte constructieve oplossing komen.


Ik snap het wel.
Paar jaar geleden was dat 2 jarige aangespoelde jongetje (in Turkije meen ik?) en later een meisje.
In en intriest, maar enkel deze 2 kregen een naam en gezicht. Al hun medeopvarenden niet.


Ik moet bekennen dat het mij ook weing doet, ver van mijn bedshow en ik kan niet alle zielige gevallen van de wereld meedragen.
Ik zie genoeg in mn eigen werkomgeving en dat draag ik al mee.

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 12:24

enzino schreef:
Helemaal eens, het is die onrechtvaardigheid die me stoort. Degene die misbruik maken van alle regels en mogelijkheden krijgen een beloning en wie netjes de regels volgt mag vertrekken.

Niks angst of woede.

Laat de mensen die het het hardst nodig hebben blijven en degene die liegen en manipuleren vertrekken!


Dit

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 10:01

:')

Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Howick en Lili worden het land uit gezet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-18 10:05


Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-18 22:18


Black is the colour of my true love's hair

Onali

Berichten: 18447
Geregistreerd: 16-03-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 14:03


Black is the colour of my true love's hair


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 48 bezoekers