Godsdienstig

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 13:59

anjali schreef:
Hallo! Ik ben erg godsdienstig,maar zodra ik daarvoor uitkom,zowel hier op Bokt als in de maatschappij,word ik direct afgefakkeld.Ik vind dat vervelend omdat ik dus niet voor mijn mening mag uitkomen. Is er iemand anders die deze ervaring ook heeft,of ben ik "de laatste der Mohikanen"?


Er zijn veel meer gelovigen op Bokt. Sommigen strenger dan anderen en van verschillende geloven.
Je mag hier spreken en uitdragen wat je wilt maar het is niet de bedoeling dat je iemand anders jouw mening of denkwijze opdringt. Dus heb respect voor allen hier, de ongelovigen, de atheïsten, de gereformeerden, de katholieken en de moslims. Dan is er niks aan de hand toch? Dan word je ook niet afgefakkeld. Ieder mag zijn mening geven. Maar het zou best kunnen dat mensen over jouw geloofsbeleving een bepaalde mening hebben, daar staan ze vrij in. Als jij er maar blij mee bent is het goed toch?

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-18 14:12

anjali schreef:
De meeste geloven hebben ook wel een zendingsdrang.Dat is dan omdat wij de opdracht van God hebben om (in mijn geval) het Evangelie te verspreiden. Maar ja, dat werd en wordt niet altijd in dank afgenomen.Terwijl het toch echt goed bedoeld is!


Maar het evangelie is een boodschap van hoop en liefde! En geen hel en verdoemenis.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Suzanne F.

Berichten: 48951
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-18 13:06

cam schreef:
Ik snap niet waarom je in een topic zou moeten mededelen dat je gelovig bent. Ik zeg toch ook niet dat ik niet gelovig ben bij elke discussie. Als je ergens een andere menig over hebt is dat gewoon jouw mening PUNT. Waarom je die mening hebt hoeven wij niet te weten.


Ja maar als een bokker in een topic aangeeft een helse bevalling te hebben gehad, wil ze niet horen dat dit komt omdat Eva van de appel heeft gegeten in het paradijs.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FCSA, sasja0705 en 3 bezoekers