Preutsheid in Nederland

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:13

De onderkant hoef ik niet ongevraagd bloot te zien, maar als mannen hun borst mogen tonen waarom vrouwen dan niet?

Vind het ook al vreselijk als mensen preuts doen over rondlopen in hun bh, dat ding is toch gewoon een bikini topje met een andere naam?


Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:18

Reusje0504 schreef:
Ik lig ook graag topless aan t strand en kan me echt niet drukmaken om iemand de daar foto’s van maakt. Zo mooi is het helaas niet haha. Lekker streeploos bruin en een bikini blijft heel lang nat en plakkerig.

Bij een zwembad vind ik het dan weer niet gepast, maar bij recreatieplas of strand zie ik het veel en doe ik het zelf ook.



Waarom een zwembad niet en een plas of strand wel?
Zie daar weinig verschil in, behalve wellicht huisregels maar goed.

Azmay

Berichten: 17990
Geregistreerd: 01-01-09
Woonplaats: Geldrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-18 09:43

antje_vip schreef:
De mening van Kouman en Westenberg slaan mijns inziens totaal de plank mis. Niks preutsheid, je wordt de laatste jaren om je oren geslagen met aanrandingen en verkrachtingen. Logisch dat mensen zich daar dan tegen willen beschermen. Want wat hoor je in de rechtbank? "Je lokte het uit"


Ja maar je lokt het ook uit met een strakke broek, of een iets lagere snede in je tshirt, of een rokje, of make-up.
Dadelijk mogen we echt helemaal niets meer.

Wat mij betreft gaan we gewoon allemaal topless over straat, mijn idee is het niet de verantwoordelijkheid van de vrouw om die ellende te stoppen maar moeten mannen gewoon hun (onder)broek aanhouden :o

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 54 bezoekers