Avicii overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Sandyislief

Berichten: 2493
Geregistreerd: 04-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:46

Wow ik heb vanmorgen nog naar een aantal nummers van hem geluisterd... RIP Tim ;(


Marjo

Berichten: 37201
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 22:47

Ik ken de muziek heel goed natuurlijk maar wist niet dat het zo slecht met hem ging. Ik heb de docu op Netflix aangezet maar wat is die jongen geleefd zeg door iedereen om hem heen...

Sneu. En bizar dat niemand op de rem is gegaan voor hem. Zulke mensen hebben een persoonlijke beschermengel nodig.

Tazzey
Berichten: 9498
Geregistreerd: 18-07-12
Woonplaats: Somewhere over the rainbow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:02

Trui schreef:
Ben nu wel benieuwd naar de oorzaak etc. Vind het wel interessant om te denken over wat er gebeurt kan zijn en over zo iemand zn achtergrond. Klinkt heel nuchter en gevoelloos misschien :+


Gevoelloos niet hoor, wel absoluut respectloos. :r


Ik vond zijn muziek niet veel maar zijn dood is diep triest. Zo'n jonge man nog. Wat moet dit een vreselijke tijd zijn voor zijn nabestaanden. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:02

Ze laten nu bij late night ook stukken uit de documentaire zien, ik zit echt met tranen in m'n ogen.. Galblaas moest verwijderd worden, is verwijderd volgende dag alweer on the road waar ie gelijk een telefonisch interview moet afleggen om te laten zien dat ie gewoon door gaat en alweer on the road is voor z'n wereld tournee en de dag daarna alweer een optreden.. Terwijl hij lijkbleek met z'n ogen half wegdraaiend in de auto zit.... Het lijkt ook wel alsof ie geen nee kon/durfde te zeggen..

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:14

Ik vind dat ongelooflijk van de mensen om hem heen die zouden hem moeten beschermen, maar nee alles voor de showbizz, triest.

verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:20

saskiakefie schreef:
Ik vind dat ongelooflijk van de mensen om hem heen die zouden hem moeten beschermen, maar nee alles voor de showbizz, triest.


Dat is niet helemaal waar. Er zijn genoeg mensen geweest die ook hebben geprobeerd hem te beschermen maar hij werd gewoon tot een soort robot gemaakt door z'n manager. Wat ze bij late night ook zeiden z'n manager is echt zo'n veeleisende drammende kl**tzak, en dan heb je te lieve Avicii die het iedereen naar z'n zin wil maken én vooral geen nee kan zeggen..

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:24

En dat ongeplubiceerde liedje ‘Heaven’ dan. Die tekst... letterlijk over de dood. Werd zo naar ervan bij rtl late night. Nicky Romero had het erg moeilijk. Ik heb ook nog nooit gehad dat het me zo aangreep van een artiest. De docu was een fijne zet, zo begreep iedereen meteen zonder roddels wat in zijn leven speelde. Maar wat erg dat hij zichzelf niet genoeg heeft kunnen beschermen :( Nicky romero zei zelfs ik hoop dat het een natuurlijke dood was. Ik denk dat iedereen wel denkt dat het zelfmoord was. Zo erg.

moyra

Berichten: 9656
Geregistreerd: 19-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:25

It's all about the money... :(:)

R.i.p Y;(


Anne_GTI

Berichten: 18197
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-18 23:37

Bam, dat kwam wel even binnen... ;(

Hij heeft fantastische muziek achtergelaten

poes

Berichten: 25723
Geregistreerd: 23-01-04
Woonplaats: Gent

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 00:28

Net met open mond de docu gekeken. Er zitten zoveel stukken in die gewoon in je ziel snijden.

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)

finnens

Berichten: 4919
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 00:44

Wat vreselijk :( Ik vind het overigens niet onverwachts komen zoals veel zeggen..

Heb de docu even terug gezien en kreeg het er benauwd van. Vond hem erg heftig.

When was the last time you did something for the first time?

saskiakefie
Berichten: 18434
Geregistreerd: 14-01-07
Woonplaats: Mariënheem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:29

Annet_Dottie schreef:
saskiakefie schreef:
Ik vind dat ongelooflijk van de mensen om hem heen die zouden hem moeten beschermen, maar nee alles voor de showbizz, triest.


Dat is niet helemaal waar. Er zijn genoeg mensen geweest die ook hebben geprobeerd hem te beschermen maar hij werd gewoon tot een soort robot gemaakt door z'n manager. Wat ze bij late night ook zeiden z'n manager is echt zo'n veeleisende drammende kl**tzak, en dan heb je te lieve Avicii die het iedereen naar z'n zin wil maken én vooral geen nee kan zeggen..


Ik bedoel ook meer op momenten zoals in die auto de mensen die toen bij hen waren dusja vooral zn manager

verander wat je niet accepteren kan en accepteer wat je niet veranderen kan

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:39

Ik heb nog nooit van zijn naam gehoord,ken wel enkele liedjes van hem,maar hemzelf ken ik dus niet.
Hoor net op het Belgische nieuws dat er iets met zijn Alvleesklier was en iets met overmatig drank gebruik? Lijkt me stug dat ze dat nú al weten.

FB Groep Second Chance.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:40

Het was algemeen bekend dat hij overmatig drank gebruikte.

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:41

sureido schreef:
Het was algemeen bekend dat hij overmatig drank gebruikte.


Ja dat kan wel,maar dat ze nú al weten dat het de Alvleesklier is.

FB Groep Second Chance.

little_birdy
Berichten: 12224
Geregistreerd: 08-01-11
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 08:56

Annet_Dottie schreef:


Verder niet heel erg bekend met alles om tim heen .
Kende natuurlijk wel zijn geweldige muziek maar dit korte stukje van 3 minuten breekt echt mijn hart.

Hoe kun je iemand zo kapot maken ongelooflijk .

Dit is de wereld waar we naartoe gaan en dat mag en kan gewoon niet zo doorgaan

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:03

gohya schreef:
sureido schreef:
Het was algemeen bekend dat hij overmatig drank gebruikte.


Ja dat kan wel,maar dat ze nú al weten dat het de Alvleesklier is.

Ik hoor net op 538 dat het nog niet bekend is! Ik las ook dat dit lang onbekend bleef vanwege privacy voor de familie. Als ik die dingen lees neig ik wel naar zelfmoord, maar das speculeren.

MaTuMi

Berichten: 1475
Geregistreerd: 03-05-10
Woonplaats: Gasselternijveen

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:17

Geloof dat het verhaal 'alvleesklier' al langere tijd bekend was. Omdat hij toen hele erge pijn had en uiteindelijk is toen zijn blinde darm verwijderd.
Ik las dat het hoorde bij zijn leefstijl.. overal was gratis en veel drank en dat heeft tot zijn drankprobleem gelijd.

No freedom till we're equal, damn right I support it.

HappyBuddha

Berichten: 4783
Geregistreerd: 07-06-09
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:24

MaTuMi schreef:
Geloof dat het verhaal 'alvleesklier' al langere tijd bekend was. Omdat hij toen hele erge pijn had en uiteindelijk is toen zijn blinde darm verwijderd.
Ik las dat het hoorde bij zijn leefstijl.. overal was gratis en veel drank en dat heeft tot zijn drankprobleem gelijd.

Zn drankprobleem kwam omdat hij met alcohol de stress voor een show een beetje kon onderdrukken..

Love is our resistance

NatasjavE

Berichten: 30864
Geregistreerd: 21-04-04
Woonplaats: De Bilt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:29

gohya schreef:
Ik heb nog nooit van zijn naam gehoord,ken wel enkele liedjes van hem,maar hemzelf ken ik dus niet.
Hoor net op het Belgische nieuws dat er iets met zijn Alvleesklier was en iets met overmatig drank gebruik? Lijkt me stug dat ze dat nú al weten.


Hij is in 2016 opgenomen vanwege een acute pancreatitis(alvleesklierontsteking) vanwege overmatig alcohol gebruik.

Als men niet stopt met alcohol drinken is dat vaak slecht nieuws. Met bloedonderzoek kom je er vrij snel achter.

That awkward moment when someone yells at you for clicking your pen and you have to click it one more time to use it....

Es_ther

Berichten: 18703
Geregistreerd: 28-06-08
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:35

Ik schrok enorm toen ik het las..

Witte paarden snel smerig? Nee joh, ze weten gewoon nog niet welke kleur zij willen hebben!

verootjoo
Berichten: 35636
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 09:44

SophieFT schreef:
MaTuMi schreef:
Geloof dat het verhaal 'alvleesklier' al langere tijd bekend was. Omdat hij toen hele erge pijn had en uiteindelijk is toen zijn blinde darm verwijderd.
Ik las dat het hoorde bij zijn leefstijl.. overal was gratis en veel drank en dat heeft tot zijn drankprobleem gelijd.

Zn drankprobleem kwam omdat hij met alcohol de stress voor een show een beetje kon onderdrukken..


En de stress van het hele artiestenbestaan.

Nergens zoveel drank en coke gebruik als in de showbizz...
belachelijk en triest dat er niet wat meer goede begeleiding is voor jonge artiesten die plotseling enorm succesvol worden en geen idee hebben hoe ze met die status en druk om kunnen gaan en ten onder gaan aan hun eigen succes.

[o]

Cerilene_
Berichten: 2521
Geregistreerd: 28-05-05

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:16

Vreselijk, zo'n jonge jongen...
Ik dacht juist toen hij aankondigde te stoppen: wat verstandig dat hij op tijd afstand neemt van dat rare wereldje en inziet dat het hem kapot maakt. Maar het was blijkbaar al te laat. Eeuwig zonde en vreselijk voor zijn nabestaanden!

Foaly

Berichten: 4811
Geregistreerd: 09-05-11
Woonplaats: Den Haag

Re: Avicii overleden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:32

Ik kende hem niet, heb z'n muziek vast wel eens gehoord, maar 28 is natuurlijk veels en veels te jong Y;(

Ik snap dat soort managers trouwens zakelijk gezien ook gewoon niet... als je een enorm succesverhaal te pakken hebt waar je miljoenen uit kunt slepen, dan zorg je toch juist goed voor je 'product'? Dan push je die jongen toch niet totdat ie er bij neervalt, want nu sta je met lege handen en heb je niets. Iets met een gans en gouden eieren :=

People like that…corporations like that, they have all the money, they have all the power, and they use it to make people like you go away. Right now, you're suffering under an enormous weight. We provide…Leverage

Blacky94

Berichten: 3467
Geregistreerd: 07-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 10:37

verootjoo schreef:
SophieFT schreef:
Zn drankprobleem kwam omdat hij met alcohol de stress voor een show een beetje kon onderdrukken..


En de stress van het hele artiestenbestaan.

Nergens zoveel drank en coke gebruik als in de showbizz...
belachelijk en triest dat er niet wat meer goede begeleiding is voor jonge artiesten die plotseling enorm succesvol worden en geen idee hebben hoe ze met die status en druk om kunnen gaan en ten onder gaan aan hun eigen succes.

Een groot stuk van het probleem kwam denk ik ook wel bij oa zijn manager vandaan, icm dat Tim gewoon een hele lieve jongen was die geen nee kon zeggen en niemand teleur wilde stellen. Als je die docu ziet, zie je ook wel hoe hij door iedereen (zelfs sommige vrienden) gepusht werd gewoon door te gaan. Zélfs nadat hij duidelijk had aangegeven te willen stoppen probeerden ze hem nog zoveel mogelijk shows te laten draaien door ipv alles te cancellen alsnog te pushen iig 1 van de 3 shows te doen of om er alsnog wat tussen te krijgen. Hij stond daarnaast nota bene 1,5e dag na die operatie voor het verwijderen van zijn alvleesklier enzo alweer op het podium.
Zélfs Martin Garrix heeft 2 jaar terug al gezegd dat ie zich afvroeg hoe lang dat nog goed zou gaan, ondanks dat die jongen volgende maand ook pas 22 wordt.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Benazir, Chinas, HarmanyL, juliedo24, Kirrietje, koenlover, Laj1, lizy29, Manou, Melissaaaaa, Misslev, Zick_Zack en 47 bezoekers