Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-18 23:57

Hoi.

Ik zou om 6:30 morgenochtend naar Dubai vliegen. Mijn vlucht is wegens de staking vertraagd naar 13:00, maar de inchecktijden en bagageafgifte blijven hetzelfde.
Op de website van Transavia staat dat je voor alle vluchten online kan inchecken behalve naar Dubai, maar heb wel een e-mail gehad om in te checken en een stoel te boeken. Ik reis alleen met handbagage.

Moet ik nu echt om 5 uur op dat vliegtuig gaan zitten puur om in te checken, en dan 8 uur wachten tot ik eindelijk ga vliegen?

Op twitter reageren ze niet (snel).

Graag hulp.

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:04

Transavia bellen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:13

Die nemen niet meer om na 10 uur. Ik heb Schiphol gebeld, die kunnen me niks vertellen.

Courses

Berichten: 9945
Geregistreerd: 15-04-08
Woonplaats: Gotham

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:13

Ik heb vorig jaar met Eurowings gevlogen, onze vlucht is toen met 3 uur vertraagd maar de inchecktijden bleven inderdaad gewoon hetzelfde :) Als je dat niet doet, checken ze je simpelweg niet in en mis jij alsnog je vlucht :D

Anoniem

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:16

-O- Wat een poedersuiker hey. Ga ik daar lekker acht uur zitten wachten terwijl ik dus al 's nachts ook niet geslapen heb. Kom om 23:00 aan in Dubai en moet de volgende ochtend om 8 uur werken. Belachelijk.

Dreamy

Berichten: 24063
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:21

NM > BEU

Emita

Berichten: 3242
Geregistreerd: 16-12-11

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:32

Ik werk voor de afhandelaar van een andere maatschappij, maar het is helaas inderdaad zo dat de inchecktijden hetzelfde blijven.. Dus toch op tijd naar het vliegveld gaan!

Anoniem

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 00:44

Maar je kan ook inchecken op zo'n scherm toch? Die vlucht gaat toch nog niet weg voor 13:00, wat is dan de precieze reden dat je er zo lang van te voren moet zitten?

Nielojram

Berichten: 7802
Geregistreerd: 14-02-02

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 01:05

HV (transavia) vliegt een keer per dag naar Dubai. Morgen staken de vliegers.
Vermoed dat jouw vlucht wel gaat, maar dan later, omdat de andere bestemmingen twee tot drie keer per dag gevolgen worden, zal die van jou niet enorm uitvallen.
Maar, de keuze is aan jou, of wachten op SPL, of dikke claim indienen overmorgen..

Overigens is Dubai een uitje voor het personeel, zowel cabine-attendents, als cockpit, dus er zal wel gevlogen worden morgen, alleen niet om jouw tijd.

Hopelijk heeft je werkgever begrip voor de situatie!

Anoniem

Re: Transavia staking, vlucht vertraagd. En nu?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 01:09

Ik heb net (nog een x) Schiphol gebeld en mag toch 3 uur van tevoren inchecken _O_ Heel fijn.

Ik hoop het ook Nielojram! Ik kan in ieder geval nog een uur of 7 slapen voor ik weg moet, dat is al heel prettig. Mijn vlucht gaat idd later.