Meer mensen bezig met feminisme?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 18:26

Ik zou niet zeggen dat ik er dagelijks mee bezig ben, maar ik merk wel in veel situaties dat mijn denkwijze vrij overeenkomt. :j

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:03

In mijn wereld is feminisme hetzelfde als humanisme. Het moet focussen op de vrijheid die je als individu hebt en de acceptatie daarvan. :)

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær

Hiraeth

Berichten: 3221
Geregistreerd: 08-08-07
Woonplaats: Ruinerwold

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-18 19:50

Pipodipo schreef:
Hiraeth schreef:
In mijn wereld is feminisme hetzelfde als humanisme. Het moet focussen op de vrijheid die je als individu hebt en de acceptatie daarvan. :)

Feminisme is niet hetzelfde als humanisme, maar het past er in zekere zin wel bij. Laat ik het zo zeggen, een humanist m/v is bereid om over het feminisme na te denken. Andersom ligt dat anders, bijvoorbeeld zodra iemand de levensbeschouwelijke aanwijzingen van het humanisme niet kan ondersteunen ivm religie.

Daar heb je gelijk in, mijn opmerking was inderdaad niet helemaal genuanceerd. :j

og jeg håber du ved at du har startet i mig, en indvendig midsommer torden start
─ fugleflugten: morgenlysskær


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ann, AnnickT, Cowboy55, Flux, FlyingShadow, GoogleAdsense, juliedo24, MyWishMax, sasja0705 en 58 bezoekers