Wilders wil aangifte doen tegen Rutte

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:02

Ik vind dit soort dingen altijd enorm lastig. Asielzoekers komen hier met niks, hebben vaak de vreselijkste dingen meegemaakt en verlaten niet voor niets hun thuishaven en mogen dan ook best wel een handje geholpen worden. Maar ook ik krijg het gevoel dat de grenzen nu wel erg scheef getrokken worden. En nu moet ik zeggen dat ik zelf niets te klagen heb hoor, ik ben zorgeloos opgegroeid in een compleet gezin, heb alle kansen gehad om een opleiding te volgen en heb nu mijn droombaan, ben verloofd en we hebben samen een prachtig huis met ruimte om een gezin te stichten.
Kortom: in principe heb ik niets in deze hele zaak te zoeken maar vanaf de zijlijn krijg ik ook de indruk dat er nog weleens met twee maten gemeten wordt. En waar trekken we dan die grens?
En is aangifte doen daar de oplossing voor? Naast dat ik het heel bijzonder vind om een collega aan te klagen om op die manier maar zieltjes te winnen. Maar dat is natuurlijk ook wat we inmiddels wel gewend zijn van Wilders; flink roeptoeteren en dan is er vast wel een aantal mensen dat opstaat.


Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 08:59

Keet schreef:
Jolien87 schreef:
En is aangifte doen daar de oplossing voor? Naast dat ik het heel bijzonder vind om een collega aan te klagen om op die manier maar zieltjes te winnen. Maar dat is natuurlijk ook wat we inmiddels wel gewend zijn van Wilders; flink roeptoeteren en dan is er vast wel een aantal mensen dat opstaat.


Wat hij met zijn geroeptoeter wel bereikt is dat er een aantal ondergeschoven zaken boven water komen voor de burgers. Dat er dus groepen zijn die gratis zorgverzekering zonder eigen risico krijgen. Een groep mensen die binnen 6 weken een woning krijgen (gratis)


Maar de manier waarop vind ik uiterst onprofessioneel. Het is alleen zo jammer dat het schijnbaar wel zin heeft om het op deze manier te doen en dit geeft ook weer een signaal aan het 'eenvoudige volk'. Oftewel: roeptoeteren loont.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:22

Cowboy55 schreef:
Jolien87 schreef:
Maar de manier waarop vind ik uiterst onprofessioneel. Het is alleen zo jammer dat het schijnbaar wel zin heeft om het op deze manier te doen en dit geeft ook weer een signaal aan het 'eenvoudige volk'. Oftewel: roeptoeteren loont.


Je kunt er zelfs president van de VS mee worden.


Om nog maar even een voorbeeld te noemen. :j

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:36

Precies. Ik heb liever dit leven waarbij ik dan maar zwemlessen en mijn zorgverzekering moet betalen in plaats van een leven in een azc waarbij bovenstaande zaken wel mijn laatste zorg zijn. Ik benijd die mensen echt niet. :n

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:47

Zinzi_jewel schreef:
Het gaat ook niet om mensen wel of niet benijden.
Het gaat erom dat er mensen zijn die het gevoel hebben of krijgen dat anderlandige voorgetrokken worden.
En anderslandige meteen beginnen over discriminatie hier en daar.
Dat maakt mij persoonlijk wel lichtelijk sjago
Om te noemen
Zwarte pieten toestand
De politie agente die en hoofddoek wil dragen tijdens dienst etc etc


Maar dat is wel waar het mij om gaat; dat er mensen zijn die denken dat asielzoekers het zoveel beter hebben. Maar kijk even wat wij allemaal wél hebben en wat asielzoekers moet missen.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:51

Dat is enkel één voorbeeld en ik zeg nergens dat het niet zo is. Maar er zijn ook genoeg mensen die niet in zo'n situatie zitten en die denken ook dat ze het zóveel slechter hebben dan asielzoekers. En hier laat ik het bij want dit blijft een eindeloze voorbeeld.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 09:55

Onali schreef:
Wat zijn statushouders?


Iemand die een verblijfsvergunning voor 5 jaar heeft nadat hij de asielprocedure heeft afgerond.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: sommodore, tienus63 en 8 bezoekers