Red een koe, eet een paard!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:05

Als er zou staan "red een koe eet een hond" zouden mensen hier dan net zo reageren ? Ik word onpasselijk van de foto's en ik snap werkelijk niet waarom mensen dit zouden kunnen doen met een maatje dat je 25 gehad hebt. Vandaar de vraag of je dit met een hond ook zou kunnen doen gezien sommige mensen hun eigen paarden in de diepvries willen steken. Is de band met een hond dan zo anders voor jullie dan met een paard ? (aannemende dat een hond "not done" zou zijn)

ik eet trouwens al bijna 30 jaar geen vlees meer.


Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-17 10:39

Onali schreef:
Omdat we vanuit oudsher (prehistorie) enkel en alleen de herbivoren aten en niet de carnivoren.


Snap ik, hoewel ze in China, Korea, Vietnam nog steeds hond en kat eten. En ik kan nog begrijpen dat je als paardenmens een annoniem stuk paarden vlees haalt. Maar dat je je eigen paard, waar je een band mee hebt naar een slager kan brengen, wetende hoe/wat er gebeurt, dat snap ik niet......

dus vandaar de vraag is de band die je met een hond/kat hebt zo anders dan met je paard.

of is het alleen een financiele kwestie ?


Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Re: Red een koe, eet een paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 19:45

en met chronische HB nooit een zakje bute gehad ?

Mist

Berichten: 9453
Geregistreerd: 17-02-03
Woonplaats: noord brabant

Re: Red een koe, eet een paard!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-17 17:37

ze schrijft zelf dat hij voor consumptie geslacht is, en bute heeft geen wachttijd


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, HELder, Lenexa, xColorCross, Xhiske en 3 bezoekers