Minister Schippers roept zaaddonors op zich te melden

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WowAmigo
Berichten: 4818
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-17 15:16

upendo schreef:
Ik vraag me af als je uit een goed nest komt of die zaaddonor echt nog van belang is.
Je hebt namelijk je ouders al. Moeder/moeder of vader/moeder..


Ja dat is nog van belang en nee dat werkt niet zo :)


WowAmigo
Berichten: 4818
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 10:49

WowAmigo schreef:
upendo schreef:
Ik vraag me af als je uit een goed nest komt of die zaaddonor echt nog van belang is.
Je hebt namelijk je ouders al. Moeder/moeder of vader/moeder..


Ja dat is nog van belang en nee dat werkt niet zo :)

Geinig dat jij denkt dat jouw waarheid dé waarheid is.

Die van mij is anders.



Nou ja, de vraag was of het van belang was toch? Ik bevestig dat het in ons geval van belang is. Had ik moeten toevoegen wellicht: "Ja in het geval van mijn man is dat wél van belang".


WowAmigo
Berichten: 4818
Geregistreerd: 22-07-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 11:08

upendo schreef:
@WowAmigo: ik als geadopteerd mens zijnde vind dat geleuter over biologische ouders juist helemaal niet van belang. Ik ken die voor mij volslagen onbekenden niet en voel niet de minste behoefte ze op te snorren om te kijken of mijn biologische moeder net zo'n lelijke gok heeft als ik.

Ik besteed mijn tijd dan liever aan mjjn échte ouders: die mensen die mij hebben opgevoed tot wat ik ben en nog steeds achter mij sta, ongeacht wat ik doe. :)


Fijn dat het bij jou zo goed uitgepakt heeft :) ik merk bij mijn man dat het niet zo vanzelfsprekend is en dat heb ik vaker gehoord, ik ging er wellicht teveel vanuit dat het meestal zo was, maar mooi dat er ook andere ervaringen zijn.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 bezoekers