Krokodil drugs..

Moderators: Warboel, Dani, Polly, Murthul, Berdien, Shanna, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

thinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:10

Bahbah wat een rare mensen heb je toch rondlopen, wie maakt zo'n drugs nou?? En tja als je eenmaal verslaafd bent.. maar dan kun je beter gelijk een einde aan je leven maken zeg.... gatverdamme...

ik walg er van.. ik weet heel goed hoe verslaving werkt en hebt tot op zekere hoogte ook begrip voor verslaafden (je kickt niet zomaar even af, en vind verslavingszorg ook echt goed, al kun je er 2 op de 10 misschien clean mee krijgen is het m.i. de moeite waard) en ik wil iedereen graag in zn waarde laten maar deze mensen, daar walg ik gewoon echt van... maak er dan liever gelijk een end aan..
(Weet dat het zo niet werk hoor :P maar gatverdamme)

Op 4 feb 2014 trotse mama geworden van het mooiste jongetje!!

thinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:18

Eileen_ schreef:
De mensen die aan deze drugs gaan kiezen er vaak oook niet zelf voor he... Of nouja, ze kunnen niet anders. Ze zijn verslaafd en zien geen andere uitweg meer.

Nee dat snap ik, hele principe van verslaving natuurlijk..

maar dat neemt niet weg dat ik er echt van walg en zulke mensen echt niet meer kan zien als medemensen... je creert (zonder dat je dat wilt of daarbij stilstaat, de lange termijngevolgen interesseert ze echt niet op het moment dat ze een shot zetten) echt een monster van jezelf...

gelukkig zijn er vast mensen die wel nog hulp kunnen verlenen aan zulke mensen, maar ik zou het gewoonweg niet meer kunnen....

echt te heftig... bah..

thinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 09:30

Ik had gister een discussie met mijn moeder nav dit topic. Zij werkt al jaren in de verslavingszorg in de categorie langdurig verslaafden aan meestal harddrugs... ( moet eigenlijk exvrtslaafden zeggen...)

Het is voor mensen zonder verslaving gewoon niet te begrijpen.. ik ben heel erg antidrugs en heel erg zwanger dus ik zal ook wel niet alles in perspectief zien :D, maar ben daar heel zwart wit in zoals ik eerder aangaf in dit topic.

op de vraag waarom nemen mensem die chemische troep antwoordde mijn moeder: dat doen niet alleen verslaafden, mensen die op een feestje ghb of xtc gebruiken doen dat ook en de meesten hebben gewoon een normaal leven.. onderziek wijst uit dat 60% van het uitgaanspubliek een pilletje oid gebruikt..

" perongeluk een verkeerd pilletje met de dood tot gevolg"

Dan denk ik echt eigen schuld dikke bult hoe banketstaaf ook.

ten eerste neem je (meestal) bewust een pilletje, alle pillrn zijn "verkeerd" dus ja dat jij dan toevallig 1 treft waar je dood aan gaat... eigen schuld..

je koos er zelf voor om die chemische bende te nemen..

erg dat iemand doodgaat hoor, zeker voor familie, maar verder demk ik ja.. wat moet ik er verder mee.. oliedom geweest..

Ze zei ook: zolang er mensen bestaan zijn ze al op zoek naar geestverruimende middelen..

thinka

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 09:59

Dat zou goed kunnen hoor!! Van de 60%..
ik ben ook een schijterd maar sta van 2 glazen drank al op mn kop dus zal niet snel naar de pillen gaan.. dan wordt de avond stappen teveel voor me denk ik haha :') mn moeder is iets genuanceerder als ik maar die maakt het ook al zo lang van dichtbij mee..

ze zei nog tegen mij geniet jij maar lekker van je eigen stofjes (doelde op hormonen) al kan ik nou niet bepaald zeggen dat ik daar ruimdenkender van wordt :')

thinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 10:07

Als diegene van dat drankje weet dat ie een zwak hart heeft en toch gaat drinken.. dan hoop ik dat ie er van geniet en dan zijn de gevolgen inderdaad voor diegene zelf.. (ligt met alcohol natuurlijk wat genuanceerder als met chemische middelen in xtc en dan heb ik het in beide gevallen niet over een verslaving)

paardrijden zonder cap net zo.. je weet wat de concequenties kunnen zijn... dus ja zou het heel erg voor diegene vinden, maar het is eigen keuze geweest...

maar wat ik al zei, ik ben behoorlijk zwart wit daarin! :D

thinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:14

Google :D

thinka

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 15:19

Ook heek fris om te googlen :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie