Krokodil drugs..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Krokodil..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 16:36

Hmm. Ik denk persoonlijk dat als je écht verslaafd bent je gewoonweg geen controle meer hebt over je eigen doen en laten, en dat het dan niet uitmaakt als je je eigen lichaam nu kapot maakt of niet..
Interessant topic :)

Why change the past, when you can own this day?


Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:04

Niet elke verslaafde heeft geld, en als ze wél geld hebben verspillen ze het toch meteen aan drugs.

Edit: voor zover ik weet komt deze drug vooral voor in de Oostblok landen..
Laatst bijgewerkt door Snollygoster op 06-12-13 17:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Why change the past, when you can own this day?


Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 17:08

@BaileyMix wat zit jij nou allemaal te bazelen.. Ik heb tot nu toe nog geen enkele verslaafde geweten die "liefde" voelt voor drug. Neen, integendeel, ze haten het allemaal. Ze verwijten het zichzelf constant dat ze er ooit mee begonnen zijn, maar hun lichaam is gewoon volledig afhankelijk ervan.
Echt heroine of niet doet er niet toe voor hun, zolang het effect maar hetzelfde is.

Why change the past, when you can own this day?

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-13 20:56

Calanddra schreef:
Snollygoster schreef:
Hmm. Ik denk persoonlijk dat als je écht verslaafd bent je gewoonweg geen controle meer hebt over je eigen doen en laten, en dat het dan niet uitmaakt als je je eigen lichaam nu kapot maakt of niet..
Interessant topic :)

Maar de eerste keer dat je het gebruikt ben je nog niet verslaafd toch? Ik kan er echt niet met mn hoofd bij dat mensen, als ze weten wat voor een schade deze drugs geeft, het toch een keer willen proberen met als gevolg een verslaving... dat is gewoon een doodsvonnis...


Ik heb altijd gehoord dat je bij Heroïne(achtige) meteen vanaf de eerste keer verslaafd bent. Ik ken wel heeel zeldzame gevallen die ermee geëxperimenteerd hebben en niet verslaafd zijn, maar dit komt enkel omdat deze mensen het volledig van zich af konden zetten na één keer, wat heel erg moeilijk schijnt te zijn bij dit soort drugs.
Mij zie je het in ieder geval niet proberen 8)7

Why change the past, when you can own this day?

Snollygoster

Berichten: 3834
Geregistreerd: 20-12-12
Woonplaats: België

Re: Krokodil drugs..

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-13 00:47

Ik denk niet dat iemand zich kan voorstellen wat het is om werkelijk verslaafd te zijn tot je het zelf heb meegemaakt (niet dat ik het ben geweest!). Het moet volgens mij echt verschrikkelijk zijn dat je lichaam constant afhankelijk is aan dat spul, dat je er zelf al het realiteitsbesef door kwijt geraakt.
Er bestaan inderdaad succesverhalen, maar dit is heel zeldzaam. Je moet als je verslaafd bent zelf de klik in je hoofd kunnen maken van "ik wil écht afkicken", maar bij de meesten is die er gewoonweg niet.

Why change the past, when you can own this day?


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: catharin, Danseresje, DeGelukkige4, fnpetter1990, Horseappol, Ladypronk, VuurVleugels, Winterram en 65 bezoekers