Jongen 14 vermoordt lerares

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jongen 14 vermoordt lerares

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 15:59

Ziek!
En natuurlijk weer in de USA. Toen ik jouw titeltopic last wist ik het meteen al...

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!


Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jongen 14 vermoordt lerares

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 16:10

Zulke dingen gebeuren hier (nog) niet. Als ik zulke titels lees denk ik gewoon meteen aan de USA en negen van tien keer klopt het ook nog.
Dat is geen rare opmerking, het is gewoon opvallend dat als je zulk soort nieuws lees het bijna altijd daar is.

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Jongen 14 vermoordt lerares

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 21:04

Kinderen die volwassenen vermoorden of kinderen die uberhaupt iemand vermoorden. Kan me niet voorstellen dat ze dat in NL stil houden voor de media. Als het al gebeurt.

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:29

smurffie schreef:
Lous schreef:
Kinderen die volwassenen vermoorden of kinderen die uberhaupt iemand vermoorden. Kan me niet voorstellen dat ze dat in NL stil houden voor de media. Als het al gebeurt.

Toch is dat het geval, uit bescherming en omdat kinderen die als kind berecht gaan worden na hele korte tijd weer buiten staan. Net als jeugd-tbs maar voor korte tijd is als je het vergelijkt met volwassenen tbs.

San87 waarom was volgens jou precies het argument niet relevant? Je valt heel erg uit terwijl jou eigen post eerderniet heel best opgesteld was. Misschien kun je van het persoonlijke afstappen en buiten jezelf kijken om de feiten te kunnen herkennen voor je andere beschuldigd van slecht argumenteren.


Werk jij bij justitie dan?

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:33

Ik heb het niet over de werkwijze, het gaat om het aantal vergelijkbare incidenten die ik bedoel.
Er word gezegd dat dit soort dingen ook regelmatig gebeuren in Nederland dat een kind een volwassene of iemand anders vermoord. Dus ik vraag me af hoeveel dan.
Aangezien mensen hier zeggen dat die zaken stil worden gehouden voor de media.

Dus werken die mensen die dat zo goed schijnen te weten voor justitie? Lijkt me niet.

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!

Lous

Berichten: 24239
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-13 23:41

Wie/wat dat nog meer is/zijn kan ik helaas even niet opmaken uit je eerdere posts.

Ik kom er vast net ver mee, maar ik heb nu echt de neiging te onderzoeken hoeveel vergelijkbare gevallen Nederland kent. Dat een kind in Nederland een persoon (personen) heeft vermoord.

NIET banketstaaf,MAAR POETSEN!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aard, bibstertje, DeEenhoorn, Pauline2cv en 22 bezoekers