Moderators: Muiz, NadjaNadja, ynskek, Essie73, Ladybird, Polly, Firelight
pmarena schreef:Ik vind het een engerd maar zou veel liever zien hoe een RFK bepaalde zaken eens opschudt in de health department zeg maar, die vol met tunnelvisies zit. Want owee als je eens zou willen kijken of het nu echt wel nodig is om iedere baby verplicht het Hep. vaccin te geven, en of het nou echt wel nodig is om het drinkwater te fluorideren en van chloor te voorzien..... daar schijnt geen realistische kijk op mogelijk te zijn want dan komt iedereen meteen in een ijzeren long te liggen volgens de automatische retoriek
pmarena schreef:Farmareuzen die best wel veel macht hebben. Het grote geld dat met veel dingen wegkomt / deze jarenlang onder het tapijt veegt. In die regionen mag best het 1 en ander opgeschud worden van mij
Nu zal ik zeker niet mijn hoop op Republikeinen gevestigd hebben wat dit soort zaken betreft, en op MAGA al helemaal niet. Maar ik denk dat bepaalde dingen (tussen alle waanzin en chaos) misschien wel eens goed kunnen zijn om er uiteindelijk verbetering in aan te kunnen brengen.
BigOne schreef:KloptJongens lees nu eens alles, Canada en Mexico hebben niet gebogen als een knipmes, ze hebben Trump wat beloofd dat al afgesproken was met de vorige regering.
Electra63 schreef:https://nos.nl/artikel/2554572-trump-pa ... -overnemen
Trump wil Gaza herbouwen en de Palestijnen mogen ergens anders gaan wonen.
Electra63 schreef:https://nos.nl/artikel/2554572-trump-pa ... -overnemen
Trump wil Gaza herbouwen en de Palestijnen mogen ergens anders gaan wonen.
mylittlejoy schreef:Die mensen hebben gestreden, geleden een alles opgeofferd voor hun stukje land, waar ze al decennia onder vuur liggen, letterlijk, maar Trumpie denkt dat ie ze even gaat verplaatsen. Op kosten van een ander. En de grond zich kan toe-eigenen.
Citaat:Hoe gaat dit stoppen dan?
Ik zeg niet dat verplaatsen de oplossing is, maar wat is het dan wel? Want het is al een poosje een bende daarzo, voor zover het nu nog bewoonbaar is. Wanneer stopt de oorlog, wie gaat het dan opbouwen en hoe lang blijft het dan rustig?
Ik heb geen idee, ik heb helemaal geen verstand van de midden oosten problematiek.
Gebruikers op dit forum: Martje70, mylittlejoy, Niicolee_, Pellelilly, sommodore, sterregoud en 15 bezoekers